Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu

Kontra krize: Studenti prezentirali svoje ideje za koncept hotela s nezaboravnim iskustvom

"Kontra krize" - 2. okrugli stol

U sklopu ovog projekta studenti su ugostili uspješne poslovne ljude koji su svojim radom pokazali kako kriza nije nepremostiva prepreka, već je prilika koju treba znati iskoristiti.

Dana 7. svibnja 2015. godine u 18:30, u Multimedijalnoj svečanoj dvorani Novoga kampusa Sveučilišta u Zadru održao se studentski projekt Kontra krize u organizaciji studenata 1. godine diplomskog studija Poduzetništvo u kulturi i turizmu Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.

U sklopu ovog projekta studenti su ugostili uspješne poslovne ljude koji su svojim radom pokazali kako kriza nije nepremostiva prepreka, već je prilika koju treba znati iskoristiti.

Cilj je projekta prikazati sugrađanima i kolegama vedriju gospodarsku stranu Hrvatske kako bi ih motivirali te pobudili u njima poduzetnički duh. Nakon uspješno održanog prvog okruglog stola, uslijedio je i drugi okrugli stol koji su moderirale studentice Marija Grubišić i Josipa Marić-Banje.

Tematika drugog okruglog stola obuhvatila je inovativne koncepte u turizmu o kojima su raspravljali gostujući predavači – direktorica hostela Forum Nives Kalac, direktor Marine Dalmacije Božidar Dukam i direktor agencije „Vir turizam“ Zdenko Mičić.

Drugo događanje otvorili su studenti treće godine preddiplomskog studija „Kulture i turizma“ na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru (Ivona Brekalo, Lovre Franov, Frane Jurjević i Margarita Podrug – inovativni koncept „Hotel Cravate“, Karla Češnjaj, Martina Petrina, Maria Pedić, Ivan Kovačević, Šime Lugović – inovativni koncept „SeaSky Hotel“).

Studenti su prezentirali inovativne koncepte u hotelijerstvu kojima su branili boje Odjela i Sveučilišta u Zadru u finalu Adria Student Innovation Contesta, međunarodnog natjecanja u organizaciji Adria Hotel Foruma. Tema natjecanja bilo je osmišljanje jedinstvenog koncepta hotela u nekoj od zemalja regije, koji će turistu, osim zadovoljavanja temeljnih potreba za smještajem, pružiti nezaboravno i jedinstveno iskustvo. 

„Hotel Cravate“ krasi inovativan pristup u dizajnu koji je usmjeren zadovoljenju potreba turista, što se može uvidjeti kroz pojedine ideje: hotel bez recepcije, lift koji odvozi gosta direktno u sobu, dvostruko veće sobe, moderno opremljen casino, staklene stijene na dnu bazena te polje lavande. Jedna od najvećih inovativosti nalazi se u podvodnoj etaži u kojoj se, osim restorana, nalazi bazen s ugrijanom morskom vodom te jedinstvena virtualna dvorana koja omogućava potpuni doživljaj hrvatske tradicije i kulture kroz najmoderniji multimedijalni sustav.

 
Izvor: Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu
 

Nakon toga, uslijedila je prezentacija studenata drugog tima koji su osmislili „SeaSky Hotel“, čiji je glavni cilj produljenje turističke sezone pomoću vrhunske opremljenosti konferencijske dvorane, protkanošću soba elementom vode i neba te mogućnošću personaliziranja smještaja.

Studenti su istaknuli kako su uzeli u obzir i održivost zbog korištenja velike količine vode u hotelu te su se usmjeravali stvaranju jedinstvene ideje. Na pitanja mogućnosti realizacije njihovih inovacijskih koncepta, jasno su odgovorili da su ovo velike i zahtjevne investicije na koje Hrvatska možda još uvijek nije spremna. Ipak, treba ići u tome smjeru da ovakvi inovativni koncepti obogaćuju turističku ponudu grada Zadra, Zadarske županije, ali i cijele Hrvatske, zaključili su mladi i kreativni studenti preddiplomskog studija „Kulture i turizma“.

Na osnovi inovativnih prezentacija započeo je okrugli stol čija se tematika usmjeravala na mogućnosti ostvarivanja ovakvih investicijskih koncepta. Direktorica hostela Forum Nives Kalac naglasila je okupljenima kako je najvažniji segment poslovni plan koji treba biti realan te slijediti trendove današnjice. Također, naglasila je važnost ostvarivanja konkurentnosti na tržištu uz mogućnost podizanja razine kvalitete i zadržavanja postojećih cijena te usmjerenost ciljanom tržištu.

Na pitanje mogućnosti turističke ponude Vira, direktor agencije „Vir turizam“ Zdenko Mičić naglasio je kako je Vir posljednjih godina doživio pozitivne promjene, pri čemu se teži realizaciji povećanja smještajnih kapaciteta, ulaganju u uređenje privatnog smještaja te planiranju gradnje hotela i marine. Gospodin Mičić smatra da Vir ima velik potencijal koji je potrebno valorizirati i promovirati koristeći brojne oblike promocije i medijske kampanje.

Kako je gospodarska kriza utjecala na nautički turizam u Hrvatskoj, objasnio je direktor Marina Dalmacije Božidar Duka, koji je naglasio da je potrebno investirati i podizati razinu usluge, bez obzira na gospodarsku krizu. Također smatra da inovacije u nautičkom turizmu često nailaze na teškoće zbog profila nautičara koji pokazuju nezainteresiranost uzrokovanu željom za odmorom u miru. Međutim, istaknuo je da turska grupacija Dogus, pod kojom se nalaze dvije zadarske marine (Marina Dalmacija i Borik), nastoji stvoriti lanac i standard marina s visokom razinom opremljenosti i kvalitetnim stručnim kadrom, a bitno je spomenuti zgradu Maraske koja trenutno čeka izbor glavnog projektanta kako bi se započeli prvi realizacijski koraci. Gospodin Duka zaključio je prezentaciju objašnjenjem da se vizualni oblik zgrade neće mijenjati.

 
Izvor: Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu
 

Troje zadarskih stručnjaka u turizmu složilo se kako treba ustrajati na stvaranju uspješnih suradnji u turističkom sektoru koje će omogućiti zajedničke akcije te olakšati posao Turističkoj zajednici. Potrebno je težiti produljenju sezone, zadržavanju gostiju te omogućavanju većeg broja zabavnih događanja izvan sezone.

Drugo događanje je potaklo interaktivnost publike koja je sudjelovala svojim pitanjima i komentarima, a sljedeće predavanje u sklopu studentskog projekta Kontra krize zakazano je za 21. svibnja na lokaciji Starog kampusa (Svečana dvorana).

Komentari na članak

Vezani članci

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

zadarske_košarkašice

Međunarodni studentski turnir u Moskvi

Košarkašice Sveučilišta u Zadru osvojile zlato

Zadranke su u finalu igrale protiv momčadi Sveučilišta USEK iz Bejruta. U utakmici, u kojoj su obje ekipe pokazale visoku kvalitetu igre, Zadranke su bile nadmoćnije.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!