Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu

Kontra krize: Studenti prezentirali svoje ideje za koncept hotela s nezaboravnim iskustvom

"Kontra krize" - 2. okrugli stol

U sklopu ovog projekta studenti su ugostili uspješne poslovne ljude koji su svojim radom pokazali kako kriza nije nepremostiva prepreka, već je prilika koju treba znati iskoristiti.

Dana 7. svibnja 2015. godine u 18:30, u Multimedijalnoj svečanoj dvorani Novoga kampusa Sveučilišta u Zadru održao se studentski projekt Kontra krize u organizaciji studenata 1. godine diplomskog studija Poduzetništvo u kulturi i turizmu Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.

U sklopu ovog projekta studenti su ugostili uspješne poslovne ljude koji su svojim radom pokazali kako kriza nije nepremostiva prepreka, već je prilika koju treba znati iskoristiti.

Cilj je projekta prikazati sugrađanima i kolegama vedriju gospodarsku stranu Hrvatske kako bi ih motivirali te pobudili u njima poduzetnički duh. Nakon uspješno održanog prvog okruglog stola, uslijedio je i drugi okrugli stol koji su moderirale studentice Marija Grubišić i Josipa Marić-Banje.

Tematika drugog okruglog stola obuhvatila je inovativne koncepte u turizmu o kojima su raspravljali gostujući predavači – direktorica hostela Forum Nives Kalac, direktor Marine Dalmacije Božidar Dukam i direktor agencije „Vir turizam“ Zdenko Mičić.

Drugo događanje otvorili su studenti treće godine preddiplomskog studija „Kulture i turizma“ na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru (Ivona Brekalo, Lovre Franov, Frane Jurjević i Margarita Podrug – inovativni koncept „Hotel Cravate“, Karla Češnjaj, Martina Petrina, Maria Pedić, Ivan Kovačević, Šime Lugović – inovativni koncept „SeaSky Hotel“).

Studenti su prezentirali inovativne koncepte u hotelijerstvu kojima su branili boje Odjela i Sveučilišta u Zadru u finalu Adria student Innovation Contesta, međunarodnog natjecanja u organizaciji Adria Hotel Foruma. Tema natjecanja bilo je osmišljanje jedinstvenog koncepta hotela u nekoj od zemalja regije, koji će turistu, osim zadovoljavanja temeljnih potreba za smještajem, pružiti nezaboravno i jedinstveno iskustvo. 

„Hotel Cravate“ krasi inovativan pristup u dizajnu koji je usmjeren zadovoljenju potreba turista, što se može uvidjeti kroz pojedine ideje: hotel bez recepcije, lift koji odvozi gosta direktno u sobu, dvostruko veće sobe, moderno opremljen casino, staklene stijene na dnu bazena te polje lavande. Jedna od najvećih inovativosti nalazi se u podvodnoj etaži u kojoj se, osim restorana, nalazi bazen s ugrijanom morskom vodom te jedinstvena virtualna dvorana koja omogućava potpuni doživljaj hrvatske tradicije i kulture kroz najmoderniji multimedijalni sustav.

 
Izvor: Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu
 

Nakon toga, uslijedila je prezentacija studenata drugog tima koji su osmislili „SeaSky Hotel“, čiji je glavni cilj produljenje turističke sezone pomoću vrhunske opremljenosti konferencijske dvorane, protkanošću soba elementom vode i neba te mogućnošću personaliziranja smještaja.

Studenti su istaknuli kako su uzeli u obzir i održivost zbog korištenja velike količine vode u hotelu te su se usmjeravali stvaranju jedinstvene ideje. Na pitanja mogućnosti realizacije njihovih inovacijskih koncepta, jasno su odgovorili da su ovo velike i zahtjevne investicije na koje Hrvatska možda još uvijek nije spremna. Ipak, treba ići u tome smjeru da ovakvi inovativni koncepti obogaćuju turističku ponudu grada Zadra, Zadarske županije, ali i cijele Hrvatske, zaključili su mladi i kreativni studenti preddiplomskog studija „Kulture i turizma“.

Na osnovi inovativnih prezentacija započeo je okrugli stol čija se tematika usmjeravala na mogućnosti ostvarivanja ovakvih investicijskih koncepta. Direktorica hostela Forum Nives Kalac naglasila je okupljenima kako je najvažniji segment poslovni plan koji treba biti realan te slijediti trendove današnjice. Također, naglasila je važnost ostvarivanja konkurentnosti na tržištu uz mogućnost podizanja razine kvalitete i zadržavanja postojećih cijena te usmjerenost ciljanom tržištu.

Na pitanje mogućnosti turističke ponude Vira, direktor agencije „Vir turizam“ Zdenko Mičić naglasio je kako je Vir posljednjih godina doživio pozitivne promjene, pri čemu se teži realizaciji povećanja smještajnih kapaciteta, ulaganju u uređenje privatnog smještaja te planiranju gradnje hotela i marine. Gospodin Mičić smatra da Vir ima velik potencijal koji je potrebno valorizirati i promovirati koristeći brojne oblike promocije i medijske kampanje.

Kako je gospodarska kriza utjecala na nautički turizam u Hrvatskoj, objasnio je direktor Marina Dalmacije Božidar Duka, koji je naglasio da je potrebno investirati i podizati razinu usluge, bez obzira na gospodarsku krizu. Također smatra da inovacije u nautičkom turizmu često nailaze na teškoće zbog profila nautičara koji pokazuju nezainteresiranost uzrokovanu željom za odmorom u miru. Međutim, istaknuo je da turska grupacija Dogus, pod kojom se nalaze dvije zadarske marine (Marina Dalmacija i Borik), nastoji stvoriti lanac i standard marina s visokom razinom opremljenosti i kvalitetnim stručnim kadrom, a bitno je spomenuti zgradu Maraske koja trenutno čeka izbor glavnog projektanta kako bi se započeli prvi realizacijski koraci. Gospodin Duka zaključio je prezentaciju objašnjenjem da se vizualni oblik zgrade neće mijenjati.

 
Izvor: Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu
 

Troje zadarskih stručnjaka u turizmu složilo se kako treba ustrajati na stvaranju uspješnih suradnji u turističkom sektoru koje će omogućiti zajedničke akcije te olakšati posao Turističkoj zajednici. Potrebno je težiti produljenju sezone, zadržavanju gostiju te omogućavanju većeg broja zabavnih događanja izvan sezone.

Drugo događanje je potaklo interaktivnost publike koja je sudjelovala svojim pitanjima i komentarima, a sljedeće predavanje u sklopu studentskog projekta Kontra krize zakazano je za 21. svibnja na lokaciji Starog kampusa (Svečana dvorana).

Komentari na članak

Vezani članci

Regional Case Study

Studentsko natjecanje

Rješavanjem poslovnih slučajeva na Regional Case Studyju do 12 000 kuna

Prijave za Regional Case Study otvorene su do 9. studenog. Natjecatelje očekuju četiri poslovna slučaja i nagradni fond od 12 000 kuna.

Kako biti loš cimer

Tamara Kordovan

Kako biti loš cimer

Dosta ti je toga da te nazivaju „odličnim cimerom”? Ide ti na živce što te ljudi hvale svojim prijateljima kao da imaš manire? Potraga za sustanarima nikad ti nije stvarala problem? Dopusti da ti pomognem s par profesionalnih savjeta!

Lampioni dobrih želja

Humanitarna akcija

Lampioni dobrih želja

U srijedu 16. prosinca na riječkom lukobranu održat će se humanitarna akcija puštanja svjetlećih lampiona u zrak. Svi prikupljeni prihodi bit će donirani Dječjem domu "Ivana Brlić Mažuranić" u Lovranu.

Tabla 1

Financijski klub

Izvještaj: Studenti ocijenili konferenciju „Financijski ekspert budućnosti“ prijeko potrebnom

Nedugo nakon što je održana konferencija “Consulting day”, Financijski klub održao je na Ekonomskom fakultetu konferenciju „Financijski ekspert budućnosti“ s ciljem upoznavanja studenata s načinima najbolje pripreme za pronalaženje, a potom i ostvarivanje vrhunske karijere na području financija.

Graduation

Novi semestar, novi početak

Prednosti nove studentske godine

Iako vam se možda tako ne čini, novi semstar ima puno prednosti, zato ne plačite za ljetom, već zgrabite i iskoristite nove prilike koje čekaju iza ugla.