Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu

Kontra krize: Studenti prezentirali svoje ideje za koncept hotela s nezaboravnim iskustvom

"Kontra krize" - 2. okrugli stol

U sklopu ovog projekta studenti su ugostili uspješne poslovne ljude koji su svojim radom pokazali kako kriza nije nepremostiva prepreka, već je prilika koju treba znati iskoristiti.

Dana 7. svibnja 2015. godine u 18:30, u Multimedijalnoj svečanoj dvorani Novoga kampusa Sveučilišta u Zadru održao se studentski projekt Kontra krize u organizaciji studenata 1. godine diplomskog studija Poduzetništvo u kulturi i turizmu Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.

U sklopu ovog projekta studenti su ugostili uspješne poslovne ljude koji su svojim radom pokazali kako kriza nije nepremostiva prepreka, već je prilika koju treba znati iskoristiti.

Cilj je projekta prikazati sugrađanima i kolegama vedriju gospodarsku stranu Hrvatske kako bi ih motivirali te pobudili u njima poduzetnički duh. Nakon uspješno održanog prvog okruglog stola, uslijedio je i drugi okrugli stol koji su moderirale studentice Marija Grubišić i Josipa Marić-Banje.

Tematika drugog okruglog stola obuhvatila je inovativne koncepte u turizmu o kojima su raspravljali gostujući predavači – direktorica hostela Forum Nives Kalac, direktor Marine Dalmacije Božidar Dukam i direktor agencije „Vir turizam“ Zdenko Mičić.

Drugo događanje otvorili su studenti treće godine preddiplomskog studija „Kulture i turizma“ na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru (Ivona Brekalo, Lovre Franov, Frane Jurjević i Margarita Podrug – inovativni koncept „Hotel Cravate“, Karla Češnjaj, Martina Petrina, Maria Pedić, Ivan Kovačević, Šime Lugović – inovativni koncept „SeaSky Hotel“).

Studenti su prezentirali inovativne koncepte u hotelijerstvu kojima su branili boje Odjela i Sveučilišta u Zadru u finalu Adria student Innovation Contesta, međunarodnog natjecanja u organizaciji Adria Hotel Foruma. Tema natjecanja bilo je osmišljanje jedinstvenog koncepta hotela u nekoj od zemalja regije, koji će turistu, osim zadovoljavanja temeljnih potreba za smještajem, pružiti nezaboravno i jedinstveno iskustvo. 

„Hotel Cravate“ krasi inovativan pristup u dizajnu koji je usmjeren zadovoljenju potreba turista, što se može uvidjeti kroz pojedine ideje: hotel bez recepcije, lift koji odvozi gosta direktno u sobu, dvostruko veće sobe, moderno opremljen casino, staklene stijene na dnu bazena te polje lavande. Jedna od najvećih inovativosti nalazi se u podvodnoj etaži u kojoj se, osim restorana, nalazi bazen s ugrijanom morskom vodom te jedinstvena virtualna dvorana koja omogućava potpuni doživljaj hrvatske tradicije i kulture kroz najmoderniji multimedijalni sustav.

 
Izvor: Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu
 

Nakon toga, uslijedila je prezentacija studenata drugog tima koji su osmislili „SeaSky Hotel“, čiji je glavni cilj produljenje turističke sezone pomoću vrhunske opremljenosti konferencijske dvorane, protkanošću soba elementom vode i neba te mogućnošću personaliziranja smještaja.

Studenti su istaknuli kako su uzeli u obzir i održivost zbog korištenja velike količine vode u hotelu te su se usmjeravali stvaranju jedinstvene ideje. Na pitanja mogućnosti realizacije njihovih inovacijskih koncepta, jasno su odgovorili da su ovo velike i zahtjevne investicije na koje Hrvatska možda još uvijek nije spremna. Ipak, treba ići u tome smjeru da ovakvi inovativni koncepti obogaćuju turističku ponudu grada Zadra, Zadarske županije, ali i cijele Hrvatske, zaključili su mladi i kreativni studenti preddiplomskog studija „Kulture i turizma“.

Na osnovi inovativnih prezentacija započeo je okrugli stol čija se tematika usmjeravala na mogućnosti ostvarivanja ovakvih investicijskih koncepta. Direktorica hostela Forum Nives Kalac naglasila je okupljenima kako je najvažniji segment poslovni plan koji treba biti realan te slijediti trendove današnjice. Također, naglasila je važnost ostvarivanja konkurentnosti na tržištu uz mogućnost podizanja razine kvalitete i zadržavanja postojećih cijena te usmjerenost ciljanom tržištu.

Na pitanje mogućnosti turističke ponude Vira, direktor agencije „Vir turizam“ Zdenko Mičić naglasio je kako je Vir posljednjih godina doživio pozitivne promjene, pri čemu se teži realizaciji povećanja smještajnih kapaciteta, ulaganju u uređenje privatnog smještaja te planiranju gradnje hotela i marine. Gospodin Mičić smatra da Vir ima velik potencijal koji je potrebno valorizirati i promovirati koristeći brojne oblike promocije i medijske kampanje.

Kako je gospodarska kriza utjecala na nautički turizam u Hrvatskoj, objasnio je direktor Marina Dalmacije Božidar Duka, koji je naglasio da je potrebno investirati i podizati razinu usluge, bez obzira na gospodarsku krizu. Također smatra da inovacije u nautičkom turizmu često nailaze na teškoće zbog profila nautičara koji pokazuju nezainteresiranost uzrokovanu željom za odmorom u miru. Međutim, istaknuo je da turska grupacija Dogus, pod kojom se nalaze dvije zadarske marine (Marina Dalmacija i Borik), nastoji stvoriti lanac i standard marina s visokom razinom opremljenosti i kvalitetnim stručnim kadrom, a bitno je spomenuti zgradu Maraske koja trenutno čeka izbor glavnog projektanta kako bi se započeli prvi realizacijski koraci. Gospodin Duka zaključio je prezentaciju objašnjenjem da se vizualni oblik zgrade neće mijenjati.

 
Izvor: Studenti Poduzetništva u kulturi i turizmu
 

Troje zadarskih stručnjaka u turizmu složilo se kako treba ustrajati na stvaranju uspješnih suradnji u turističkom sektoru koje će omogućiti zajedničke akcije te olakšati posao Turističkoj zajednici. Potrebno je težiti produljenju sezone, zadržavanju gostiju te omogućavanju većeg broja zabavnih događanja izvan sezone.

Drugo događanje je potaklo interaktivnost publike koja je sudjelovala svojim pitanjima i komentarima, a sljedeće predavanje u sklopu studentskog projekta Kontra krize zakazano je za 21. svibnja na lokaciji Starog kampusa (Svečana dvorana).

Komentari na članak

Vezani članci

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

IQ Barbie

Postani dio Studentski.hr tima

Postani kolumnist na portalu Studentski.hr!

Uvjeren si da si talentirani pisac, a to uvjerenje ne temeljiš na davnoj pohvali osnovnoškolske učiteljice za sastavak na temu „Kako sam proveo ljeto?“ ili...

Studenti s fasciklima

Posao za mlade

Postani građanin svijeta uz Global TESOL college

Rasturaš engleski? Tražiš posao? Voliš putovati?

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.