Sveučilišne i fakultetske hoodie majice kakve nose studenti cijelog svijeta napokon i u Hrvatskoj

Jeste li već posjetili Modnu katedru?!?

Modna katedra_5
Pogledaj fotogaleriju
Modna katedra_2
Modna katedra_3
Modna katedra_4
Modna katedra_6

Miroslav Marković i Tomislav Rasonja junaci su spomenute priče i osnivači Modne katedre koja je zagrebačkim studentima pružila priliku da jedanko ponosno kao i studenti iz cijelog svijeta na sebi nose divne pamučne hoodice s logotipima svojih fakulteta

Što vam prvo padne na pamet kad vam se spomenu američke teen komedije, a da nisu ludi tulumi koje organiziraju tajna Alfa bratstva i sestrinstva? Naravno, to su uvijek prepoznatljive pamučne fine hoodice s ogromnim logotipima američkih sveučilišta u kojima američki studenti nasmješeno hodaju po svojim fakultetima. I tu počinje naša priča koja za razliku od ostalih u kojima se Hrvatsku uspoređuje s razvijenim Zapadom, ovaj put završava – sretno i to zahvaljujući dvojici studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Miroslav Marković  i Tomislav Rasonja junaci su spomenute priče i osnivači Modne katedre koja je zagrebačkim studentima pružila priliku da jedanko ponosno kao i studenti iz cijelog svijeta na sebi nose divne pamučne hoodice s logotipima svojih fakulteta. Početnom dvojcu uskoro se pridružuju i Alen Henich, Ana Lakić, Luka Burnać i Stela Kovačić, bez kojih cijela realizacija, kažu, ne bi bila jednako efikasna i koji čine današnji tim Modne katedre.

Tomislav Rasonja ispričao nam je sve o nastanku i razvoju Modne katedre i kako su realizirali ovaj hvalevrijedan projekt, počevši od ničega do danas.

Kako i gdje se rodila ideja za ovaj projekt?

Tijekom putovanja svi uvijek imamo običaj prijateljima iz strane zemlje donijeti suvenir ili nešto što predstavlja zemlju koju smo posjetili. tako je došla i studenska razmjena u Švedsku na koju su zajedno išli kolega Miroslav i ja. Tokom tog putovanja po uzoru na sve fakultete svijeta rodila se ideja i odlučili smo napraviti hoodicu Ekonomskog fakulteta.

Koje su po vama prednosti i značenje fakultetskog obilježja u obliku hoodice?

Svaki fakultet koji ima svoje prepoznatljive hoodice indirektno preko studenata koji ih nose dobiva ambasadore svog fakulteta. Na taj način fakulteti izravno brandiraju svoje ime. Također, istaknuli bismo i povezanost koja se stvara između studenata i fakulteta te stvaranje osjećaja pripadnosti instituciji koju pohađamo.

Koliko vam je trebalo da lansirate prvu hoodie?

Za lansiranje prve hoodie trebalo nam je najviše vremena. Od ideje koja nam se razvila u glavama pa do gotovog proizvoda u našim rukama prošlo je skoro 6 mjeseci. Naravno, budući da smo se sada uhodali i da imamo okupljen kvalitetan tim, svi ti procesi su svedeni na minimalan rok. Spremni smo i s uzbuđenjem čekamo nove izazove.

Kakve su bile reakcije studenata?

Očekivali smo pozitivne reakcije budući da smo prije samog lansiranja razgovarali sa svojim kolegama i slušali njihove prijedloge. Rezultati su nadmašili naša početna očekivanja a i reakcije su bile puno bolje nego smo očekivali. Prva serija hoodica koja je napravljena, rasprodana je u dva dana. Osim za sebe, studenti su hoodice kupovali svojim prijateljima kao poklone za rođendane, promocije i druge prigode.

Kakvi su vam daljnji planovi za proširenje asortimana?

Cilj nam je postati centar studentske mode. Želimo svim studentima omogućiti da preko Modne katedre pronađu nešto za sebe i nešto vezano za njihov fakultet. Naravno da to ne ide preko noći i da će posla biti puno, no to nam je glavni cilj. Trenutačno u ponudi imamo isključivo hoodice s obilježjima fakulteta, dok ćemo kroz određeno razdoblje izbaciti kao prvi korak kratke majice. Ostali asortiman zadržat ćemo za sebe kao svojesvrno iznenađenje.

S kojim fakultetima i zborovima za sada surađujete?

U trenutnoj ponudi sa Sveučilišta u Zagrebu imamo hoodie Ekonomskog fakulteta, Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Građevinskog fakulteta, Farmaceutsko biokemijskog fakulteta, Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije, te Sveučilišnu hoodie na koju smo izuzetno ponosni. Spomenuli bismo i da smo se proširili i na Sveučilište u Rijeci i da surađujemo s Pomorskim fakultetom. Koristimo ovu priliku i da najavimo nove dvije hoodice koje će ugledati svijetlo dana kroz neka dva tjedna - hoodie Veterinarskog fakulteta i hoodie Učiteljskog fakulteta. Kroz sve spomenute suradnje razvili smo odličan odnos sa studentskim zborovima te pojedinim udrugama s gore navednih fakulteta. Bez kvalitetne suradnje sve bi bilo puno teže.

Primjetili smo na vašoj stranici da za modele koristite isključivo sudente?

Dobro ste primijetili. Ideja nam je bila približiti se još više studentskoj populaciji i pokazati kako određena hoodie stoji na prosječnom studentu. S profesionalnim modelima koji su previše našminkani i provućeni kroz desetak filtera se jednostavno ostavlja krivi dojam. Ukoliko je netko zainteresiran ili je nekada imao želju biti model a nikada nije imao priliku ili se nije usudio, slobodno neka nam se javi. Ako ništa, ostat će vam jedna lijepa uspomena ili dobra profilna slika za Facebook.

Možete li ispričati neku anegdotu s kojom ste se susreli?

Od anegdota bismo spomenuli dvije s kojima smo se susreli. Prva tokom potrage za hrvatskom proizvodnjom, kada nas je jedna tvrtka uvjeravala da je probni uzorak koji smo obukli i koji nam je bio do koljena u biti standardna M/L veličina. I druga kada nam se javila studentica koja je bila oduševljena našom idejom i projektom. Pohvalila nas je i predložila proširenje asortimana za njezin fakultet. Njezina ideja je bila da se naprave tange za cure s logom fakulteta. Naravno da na takvu ideju nismo pristali ali je zanimljivo što sve ljudima padne na pamet.

Što biste željeli poručiti studentima za kraj?

Za kraj ćemo pokušati biti što kraći. Ukoliko vaš fakultet još uvijek nema svoju hoodie, proces je sljedeći; hoodie mora dobiti zeleno svijetlo od uprave vašeg fakulteta te nakon toga u suradnji sa studentima tog fakulteta radimo realizaciju. Pri izradi hoodie mi nudimo podršku u suradnji, nabavi te nakon toga i podršku tokom promocije te u samoj prodaji. Nema boljeg načina da dočekate zimu od naše tople hoodie koja pazi na vas i vaše bubrege! 

Pozivamo sve čitatelje da svoje hoodice potraže na službenoj web stranici Modne katedre ili na Facebook stranici projekta, te na jednom od službenih prodajnih mjesta koje možete pronaći na linku.

Komentari na članak

Vezani članci

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!