Hrvatska studentska asocijacija poziva

Japan Tobacco International otkriva sve tajne ljudskih potencijala

HSA i Japan Tobacco

Hrvatska studentska asocijacija donosi vam novo zanimljivo predavanje, ovaj put u suradnji s Japan Tobacco International (JTI), jednim od vodećih proizvođača duhanskih proizvoda.

Hrvatska studentska asocijacija donosi vam novo zanimljivo predavanje, ovaj put u suradnji s Japan Tobacco International (JTI), jednim od vodećih proizvođača duhanskih proizvoda.

Cilj ovog projekta jest prenijeti studentima iz prve ruke sve što trebaju znati o uspješnom upravljanju ljudskim potencijalima.

Svi znaju kako su ljudi i njihova znanja temelj svake uspješne organizacije pa ne čudi da stručnjaci sve veću pozornost pridaju upravo tom segmentu menadžmenta – kako nagraditi, motivirati i, što je najvažnije, zadržati svoje zaposlenike koji su najdragocjeniji resursi.

Osoba koja to može najbolje dočarati je voditeljica ljudskih resursa u JTI-u Milena Rajić koja iza sebe ima dugogodišnje iskustvo i zavidno znanje u ovom području.

Japan Tobacco International (JTI) jedan je od vodećih svjetskih proizvođača duhanskih proizvoda koji posluje u više od 120 zemalja svijeta. Na globalnoj razini organizacija zapošljava više od 27 000 ljudi, a ujedno je jedan od 20 nositelja certifikata „Top Employer Europe 2013”.

Organizator projekta je Hrvatska studentska asocijacija (HSA) koja već već više od 20 godina okuplja mlade ambiciozne ljude različitih profila koje povezuje jedna stvar – oni žele više od studiranja. Upravo pod tim geslom HSA tijekom svih ovih godina uspješno djeluje, organizirajući razne projekte i radionice te istovremeno osposobljavajući studente za buduće zaposlenje, obogaćujući ih novim znanjima i iskustvima.

Predavanje će se održati 8. prosinca na Ekonomskom fakultetu, u dvorani 17, s početkom u 10 sati Više informacija potražite na službenoj stranici HSA ili na Facebooku.

Komentari na članak

Vezani članci

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.