Definiranje društvene stvarnosti

IISC 2014: studentska konferencija u Ljubljani

Jasna Ožanić

Glavne će se rasprave voditi oko nekoliko tema: utjecaj vremena na društvo, pojedina područja u znanosti te umjetnosti i međuljudskim odnosima.

U Ljubljani će se od 18. do 20. rujna 2014. godine održati treća Međunarodna interdisciplinarna studentska konferencija, čiji je osnovni cilj definiranje društvene stvarnosti kroz povijesne okolnosti. U obzir se nastoje uzeti svakodnevne okolnosti i društvene prakse te će se baviti pitanjima umjetnosti, znanosti i zabave i njihovim utjecajem na sve sfere društva.

Glavne će se rasprave voditi oko nekoliko tema: utjecaj vremena na društvo, pojedina područja u znanosti te umjetnosti i međuljudskim odnosima. Pozivaju se svi studenti koji su zainteresirani za sudjelovanje da svoje podatke i sažetak na neku od tema pošalju na e-mail adresu: iisc2014@a-priori.si. Sve će prijave razmotriti Organizacijski odbor koji će ujedno donijeti odluku o izlagačima, a njihovi će se radovi moći pročitati i u postkonferencijskoj knjizi.

Konferencija će se održati na engleskom jeziku, s 20 minuta predviđenih za govor. Svi se podaci o konferenciji i uvjetima sudjelovanja mogu pronaći na službenoj stranici konferencije.

Komentari na članak

Vezani članci

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Studenti s fasciklima

Posao za mlade

Postani građanin svijeta uz Global TESOL college

Rasturaš engleski? Tražiš posao? Voliš putovati?

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.