LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Minuta šutnje

Hrvatska sveučilišta pridružuju se inicijativi za obilježavanje tragedije u sveučilišnom kampusu u Keniji

Napadi na sveučilišta, studente i znanstvenike slabe i uništavaju akademsku slobodu te imaju razarajući učinak na istraživanja, nastavu i pristup obrazovanju, čime narušavaju i dugoročni razvoj društva.

Napadi na sveučilišta, studente i znanstvenike slabe i uništavaju akademsku slobodu te imaju razarajući učinak na istraživanja, nastavu i pristup obrazovanju, čime narušavaju i dugoročni razvoj društva.

Minutom šutnje u ponedjeljak, 27. travnja 2015., u 12 sati zaposlenici i studenti hrvatskih sveučilišta pridružit će se europskoj inicijativi za obilježavanje tragedije u sveučilišnom kampusu u Keniji.

Na taj način hrvatska sveučilišta pridružit će se europskim sveučilištima kako bi odala počast svim ubijenima, kao i svima koji su pogođeni napadima u Keniji te ostalim napadima na sveučilišta i sveučilišne vrijednosti diljem svijeta.

Rektorski zbor Republike Hrvatske podržao je inicijativu Europske udruge sveučilišta (European University Association) pod nazivom Protect Universities from Attack, koja je pokrenuta nakon terorističkih napada u sveučilišnom kampusu u Garissi u Keniji, 2. travnja 2015., kada je ubijeno 147 studenata, a najmanje 79 ljudi je ranjeno. 

Ovom inicijativom želi se upozoriti da je svaki čin nasilja ili napada na obrazovanje u suprotnosti s temeljnim sveučilišnim vrijednostima kao što su sloboda mišljenja i govora, tolerancija i autonomija te da ono ugrožava temeljno pravo svake osobe na stjecanje kvalifikacija kojima će kasnije pridonijeti razvoju svoje zemlje i društva.

Napadi na sveučilišta, studente i znanstvenike slabe i uništavaju akademsku slobodu te imaju razarajući učinak na istraživanja, nastavu i pristup obrazovanju, čime narušavaju i dugoročni razvoj društva.

Također inicijativom se želi upozoriti da je očuvanje slobode i sigurnosti sveučilišta i sveučilišne zajednice važno za osiguravanje napretka znanja te za kulturni i znanstveni razvoj čovječanstva.

FOTO: UNIZG