Prijavite se do 7. travnja

Freshhh 2014. prijave na međunarodno natjecanje i dalje traju!

Freshhh natjecanje INA

Iskoristite priliku i prijavite se na MOL-ovo međunarodno natjecanje Freshhh 2014. do 7. travnja te se izborite za nagradni fond od 20 000 eura.

Petu godinu zaredom INA poziva hrvatske studente da se uključe u Freshhh online međunarodno natjecanje u kojem se bore za pobjedu u strateškoj online igri MOiL Tycoon rješavajući probleme vezane za rad naftne industrije. Najbolje plasirani timovi iz Hrvatske dobit će priliku za sudjelovanje u završnici natjecanja u Budimpešti s kolegama iz cijelog svijeta, osvajanje novčanih nagrada u ukupnoj vrijednosti od 20.000 eura, kao i mogućnost započinjanja svoje karijere u MOL Grupi.

Pozvani da se prijave na natjecanje su tročlani timovi studenata tehničkih i poslovnih fakulteta, koji pokazuju zanimanje za industriju nafte i plina te su spremni na rješavanje izazovnih zadataka iz spomenutog područja. Cilj ovog natjecanja, koje je proteklih godina doživjelo uspjeh među studentima u Hrvatskoj, je približiti svijet naftne industrije mladim ljudima različitih struka i usmjerenja te ih zainteresirati za rad u ovom dinamičnom području, kojeg je i INA dio.

Najbolji plasirani timovi iz Hrvatske imaju priliku za sudjelovanje na završnom događanju u Budimpešti gdje će se za pobjedu boriti pet timova. Članovi ekipa koji osvoje prva tri mjesta bit će nagrađeni novčanima nagradama od ukupno 20.000 eura (9.000 prvo mjesto, 7.000 drugo mjesto i 4.000 eura treće mjesto) te dobiti priliku da se uključe u program zapošljavanja diplomanata MOL Grupe.

 Svi zainteresirani kandidati za Freshhh 2014. pozvani su da svoje prijave pošalju putem linka do 7. travnja 2014., gdje će im sve potrebne informacije i detalji natjecanja biti objašnjeni. O proteklim Freshhh natjecanjima više saznajte na INA-inim stranicama.

Komentari na članak

Vezani članci

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.