Međunarodna konferencija

Free Market Road Show 2014 na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu

Free Market Road Show 2014

U srijedu, 23. travnja, 2014. s početkom u 13 h održat će se Free Market Road Show na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (DV. 3).

U srijedu, 23. travnja, 2014. s početkom u 13 sati održat će se Free Market Road Show na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (DV. 3).

Riječ je o međunarodnoj konferenciji koju organizira The Austrian Economics Center u kooperaciji s 40 udruga i fakulteta U Zagrebu organizatori su Financijski klub i Centar za obnovu kulture. Tema Free Market Road Showa u 2014.  je „Budućnost Europe na kocki: Izazovi EU nakon europskih izbora“.

Od osnutka na projektu je sudjelovalo više od 2.800 sudionika uz više od sto govornika diljem svijeta. godina 2013. bila je do sada najuspješnija, a isto se očekuje i u 2014.

Turneja predavanja ove godine započela je u Bukureštu (Rumunjska) 26. ožujka te će završiti u jednoj od zemalja Skandinavije 15. svibnja. U razdoblju od ožujka do svibnja Free Market održat će se u svim europskim metropolama (London, Bruxelles, Paris, Madrid, Barcelona, Roma, Milano, Varšava, Beč, Ljubljana i mnogi drugi).

Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, a registracije će biti ispred dvorane 3 prije početka konferencije. Svi sudionici dobit će certifikat o sudjelovanju na konferenciji.

PROGRAM:
12:30 - 13:00 - Registracije

13:00 - 13:10 Uvodna riječ i otvorenje konferencije
- Dr. sc. Stephen Bartulica, Centar za obnovu kulture
- Barbara Kolm, predsjednica Austrian Economics Centra

13:15 - 14:05 PANEL 1 „Centralizacija vs. deregulacija“
- Ivana Maletić, zastupnica u Europskom parlamentu
- Pieter Cleppe, direktor organizacije Open Europe
- Dr. sc. Pierre Garello, University of Aix-Marseille
- Davor Huić, direktor Briefing komunikacija

14:15-15:05 PANEL 2 „Odljev mozgova vs. poticaji“
- Dr. sc. Tomislav Baković, EFZG
- Gordon Kerr, osnivač Cobden Partnersa
- Luka Popov, ekonomski bloger
- TBA

15:05 - 15:15 Kratka pauza

15:15 - 16:05 PANEL 3 „Ekstremizam vs. racionalnost – Progres vs stagnacija“
- Dr. sc. Erich Weede, University of Bonn
- Dr. sc. Stephen Bartulica, Centar za obnovu kulture
- Nenad Bakić, poduzetnik
- Hrvoje Serdarušić, ekonomski bloger (serdarusic.com)

Komentari na članak

Vezani članci

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Savjet mladih Grada Zagreba

Savjeta mladih Grada Zagreba poziva na

Konferencija „Zagreb za udruge mladih“

Savjet mladih Grada Zagreba poziva sve udruge mladih i udruge za mlade na konferenciju pod nazivom "Zagreb za udruge mladih".

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.