Besplatna edukacija za sve studentske udruge

FOTO: Ekipa portala Studentski.hr održala radionicu o PR objavama

Sudionici radionice
Pogledaj fotogaleriju
Ana Vlah na temu PR alata
Ana Vlah na temu PR alata
Leona Slatković Harčević o uredničkom pogledu na PR objave
Leona Slatković Harčević o uredničkom pogledu na PR objave
Maro Alavanja iz Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola

+8

Ekipa portala Studentski.hr prošli je tjedan održala radionicu o PR objavama.

Prošli vikend, 19. i 20. prosinca 2015., djevojke sa Studentskog.hr i gostujući predavač su predstavnicima studentskih udruga održali predavanja i radionicu o tome kako što uspješnije stvarati i održavati sliku o svojoj organizaciji u medijima.

Glasnogovornica portala Studentski.hr Ana Vlah izlaganjem o PR alatima savjetovala je o uočavanju razlike između odnosa s javnošću i odnosa s medijima. Kratko je prikazala kako se piše, a kako šalje priopćenje za medije.

Maro Alavanja iz Vijeća studenata veleučilišta i visokih učilišta na vlastitom primjeru pokazao je kako izgleda case study u stvaranju marketinške strategije o nekom događaju te što glasnogovornik i PR stručnjak rade.

Glavna urednica Studentskog.hr Leona Slatković Harčević pokazala je dobre i loše primjere mailova i priopćenja za medije koje je dobila na portalu. Istaknula je što voli primati u svoj sandučić. 

Voditeljica tima za marketing i komunikaciju Sanja Kočiš istaknula je neke uspješne i neuspješne Facebook-objave našeg portala te je prokomentirala o čemu uspješnost ovisi. 

Na kraju predavačkog dijela, poslije pauze, sudionici su dobili zadatak: napisati priopćenje za medije i objavu na društvenim mrežama za projekt na kojem trenutno rade.

U pripremi su potvrde, odnosno zahvalnice za sudionike.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.