Besplatna edukacija za sve studentske udruge

FOTO: Ekipa portala Studentski.hr održala radionicu o PR objavama

Sudionici radionice
Pogledaj fotogaleriju
Ana Vlah na temu PR alata
Ana Vlah na temu PR alata
Leona Slatković Harčević o uredničkom pogledu na PR objave
Leona Slatković Harčević o uredničkom pogledu na PR objave
Maro Alavanja iz Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola

+8

Ekipa portala Studentski.hr prošli je tjedan održala radionicu o PR objavama.

Prošli vikend, 19. i 20. prosinca 2015., djevojke sa Studentskog.hr i gostujući predavač su predstavnicima studentskih udruga održali predavanja i radionicu o tome kako što uspješnije stvarati i održavati sliku o svojoj organizaciji u medijima.

Glasnogovornica portala Studentski.hr Ana Vlah izlaganjem o PR alatima savjetovala je o uočavanju razlike između odnosa s javnošću i odnosa s medijima. Kratko je prikazala kako se piše, a kako šalje priopćenje za medije.

Maro Alavanja iz Vijeća studenata veleučilišta i visokih učilišta na vlastitom primjeru pokazao je kako izgleda case study u stvaranju marketinške strategije o nekom događaju te što glasnogovornik i PR stručnjak rade.

Glavna urednica Studentskog.hr Leona Slatković Harčević pokazala je dobre i loše primjere mailova i priopćenja za medije koje je dobila na portalu. Istaknula je što voli primati u svoj sandučić. 

Voditeljica tima za marketing i komunikaciju Sanja Kočiš istaknula je neke uspješne i neuspješne Facebook-objave našeg portala te je prokomentirala o čemu uspješnost ovisi. 

Na kraju predavačkog dijela, poslije pauze, sudionici su dobili zadatak: napisati priopćenje za medije i objavu na društvenim mrežama za projekt na kojem trenutno rade.

U pripremi su potvrde, odnosno zahvalnice za sudionike.

Komentari na članak

Vezani članci

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Studiranje u inozemstvu

Studiranje u Europi i izvan nje

Erasmus Mundus otvorio natječaj za diplomski studij Novinarstvo, mediji i globalizacija

Erasmus Mundus raspisao natječaj za diplomski studij Novinarstvo, novi mediji i globalizacija. Prijave traju do 10.1.2016. godine.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!