Po treći put

Festival znanosti u Dubrovniku

Dubrovački krovovi

Zadnji dan Festivala, 11. travnja, smješten je u prostor Sveučilišta u Dubrovniku, gdje će se održati predavanje i radionica Simuliranje i upravljanje brodom na moru pri različitim vremenskim uvjetima.

Festival znanosti Dubrovnik održavat će se od 7. do 12. travnja u organizaciji Prirodoslovnog muzeja Dubrovnik. Središnja tema ovogodišnjeg Festivala su Valovi, a cilj je približiti znanost javnosti te motivirati mlade ljude na istraživanje i stjecanje novih iskustava. Riječ je o manifestaciji koja se već 12 godina zaredom održava u brojnim hrvatskim gradovima, a već treću godinu zaredom jedan od domaćina je i grad Dubrovnik.

Na prvi dan Festivala, 7. travnja, održat će se radionice Kroz ritam valova i Valovi u prostorima Prirodoslovnog muzeja. Kroz predavanja, simulacije i kratke filmove u sklopu radionica, posjetitelji će se moći upoznati s definicijom i vrstama valova.

Za drugi dan Festivala, 8. travnja, predviđeni su predavanje i radionica na temu Sastav i metode istraživanja jadranskog planktona, koje će se održati u Institutu za more i priobalje Sveučilišta u Dubrovniku. Tom će se pilikom sudionici predavanja upoznati s metodama uzrokovanja planktona, glavnim skupinama planktona te s rezultatima posljednjih znanstvenih istraživanja na tu temu. Nakon predavanja zainteresirani će imati priliku promatrati glavne predstavnike mesozooplanktona pod mikroskopskom lupom.

Treći dan Festivala, 9. travnja, rezerviran je za predavanje, raspravu i radionicu na temu Medijskom kulturom protiv valova medijske manipulacije u prostorima Sveučilišnog kampusa. Tom će prilikom pročelnik Odjela za komunikologiju Đorđe Obradović govoriti o važnosti odupiranja medijskoj manipulaciji visokom razinom medijske pismenosti i kulture.

Četvrtog dana Festivala, 10. travnja, održat će se predavanje i radionica Život na rubu, u sklopu koje će se u laboratoriju Sveučilišta u Dubrovniku govoriti o bićima koja žive na rubu dvaju svjetova, kopna i mora. Cilj je naglasiti problematiku njihove svakodnevne izloženosti promjenjivim i često nepovoljnim fizičkim uvjetima.

Zadnji dan Festivala, 11. travnja, smješten je u prostor Sveučilišta u Dubrovniku gdje će se održati predavanje i radionica Simuliranje i upravljanje brodom na moru pri različitim vremenskim uvjetima. Sudionici će moći naučiti razlike između otto i dizel motora, upoznati se s didaktičkom opremom laboratorija te imati priliku raditi na nautičkom simulatoru.

Komentari na članak

Vezani članci

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

IQ Barbie

Postani dio Studentski.hr tima

Postani kolumnist na portalu Studentski.hr!

Uvjeren si da si talentirani pisac, a to uvjerenje ne temeljiš na davnoj pohvali osnovnoškolske učiteljice za sastavak na temu „Kako sam proveo ljeto?“ ili...