eSTUDENT

Dodijeljene nagrade Zlatni indeks 2014 za poduzeća koja pridonose studentskoj zajednici

Dobitnici Zlatnog indeksa 2014

Ove godine ostvaren rekordan broj prijava te je čak 56 poduzeća bilo u utrci za ovu prestižnu nagradu, što pokazuje kako je nagrada „Zlatni indeks“ sve prepoznatija i cjenjenija u poslovnoj i studentskoj zajednici.

Na svečanoj ceremoniji održanoj u petak, 20. ožujka 2015. u Hrvatskom državnom arhivu, dodijeljene su nagrade „Zlatni indeks 2014“ poduzećima koja su svojim angažmanom najviše pridonijela studentskoj zajednici u prethodnoj godini.

Ove godine ostvaren rekordan broj prijava te je čak 56 poduzeća bilo u utrci za ovu prestižnu nagradu, što pokazuje kako je nagrada „Zlatni indeks“ sve prepoznatija i cjenjenija u poslovnoj i studentskoj zajednici.

Na samom početku ceremonije, sudionike su pozdravili prorektor Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Miljenko Šimpraga i predstavnik Hrvatske gospodarske komore Petar Mišević.

Studenti su dodijelili ukupno 10 nagrada u 5 kategorija te 2 posebne nagrade žirija. Odluku o dobitnicima donijelo je Povjerenstvo kojeg su sačinjavali predstavnici svih javnih sveučilišta u Republici Hrvatskoj. Za svaku kategoriju dodjeljivala se nagrada posebno za velika, a posebno za srednja i mala poduzeća.

Za najviše organiziranih praksi u 2014. godini nagrađeni su Infinum i PLIVA dok su se u kategoriji stipendija najviše iskazali Rockwool Adriatic te PLIVA. Za ulaganje u studentske udruge i projekte nagrađeni su AVL-AST i Lidl, a za stručnu potporu i ulaganje te organiziranje studentskih projekata nagrade su otišle u ruke poduzeća Microsoft Hrvatska i INA.

Posebne nagrade žirija za iznimno djelovanje i veliki doprinos u čak nekoliko kategorija dodijeljene su poduzećima Zagrebačka banka i Nestle.

Ove godine su odluku o pobjedniku u kategoriji Najbolji imidž donosili studenti sa 10 najvećih fakulteta u cijeloj Republici Hrvatskoj. Prema istraživanju tvrtke Hendal, partnera projekta, poduzeća koja uživaju titulu Najboljeg imidža među studentima su PLIVA i L'Oreal Adria.

Projekt Zlatni indeks je petu godinu za redom organizirala studentska udruga eSTUDENT uz potporu svih hrvatskih sveučilišta, posebice Sveučilišta u Zagrebu te partnera projekta.

Komentari na članak

Vezani članci

Studiranje u inozemstvu

Studiranje u Europi i izvan nje

Erasmus Mundus otvorio natječaj za diplomski studij Novinarstvo, mediji i globalizacija

Erasmus Mundus raspisao natječaj za diplomski studij Novinarstvo, novi mediji i globalizacija. Prijave traju do 10.1.2016. godine.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.