Osmislite naslovnicu isha-inog časopisa carnival

Dizajnirajte naslovnicu ISHA-inog Carnivala

isha - carnival

Međunarodna udruga studenata povijesti (The International Students of History Association - ISHA) vam pruža jedinstvenu priliku za dizajniranje naslovnice njihovog godišnjeg časopisa Carnival.

Međunarodna udruga studenata povijesti (The International Students of History Association - ISHA) pruža vam jedinstvenu priliku za dizajniranje naslovnice njihovog godišnjeg časopisa Carnival.

Udruga je osnovana 1989. u Budimpešti i izdaje godišnji akademski časopis Carnival od 1999. godine. Njihov je cilj zbližavanje studenata povijesti i srodnih grana, te im omogućuje razmjenu razmišljanja, ideja i istraživanja.

ISHA djelije u Europi i u Hrvatskoj, od 1994. u Zagrebu, a trenutno je aktivna i u Osijeku, Puli, Rijeci i Zadru. 

Carnival traži dizajn naslovnice novog izdanja, te vam pruža mogućnost da se i sami prijavite za natječaj. Pet najboljih biti će predstavljeni u siječnju 2015. Općoj skupštini Novogodišnjeg seminara u češkom gradu Olmoucu. Dizajn naslovnice će izabrati prisutni članovi udruge.

Pobjednik dobiva vječnu zahvalnost kao i odlične proizvode s logom ISHA-e koji će mu poslužiti na putovanjima na buduća ISHA događanja.

Prijave se primaju do 15. prosinca 2014. na carnival@isha-international.org.

Za više informacija o samoj udruzi možete pogledati ovdje.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.