LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Izvještaj s konferencije

#DigitalnaKarijera na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

U dva sata čiste zabave nešto više od 200 gledatelja uspjelo je saznati, od pet predavača i panelista, nešto više o razvoju i važnosti digitalnog marketinga u današnjem svijetu.

U dva sata čiste zabave nešto više od 200 gledatelja uspjelo je saznati, od pet predavača i panelista, nešto više o razvoju i važnosti digitalnog marketinga u današnjem svijetu.

4. prosinca 2015. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je mini-konferencija koju nikako niste smjeli propustiti. Naime, riječ je o konferenciji #DigitalnaKarijera koja je održana u suradnji s vodećim regionalnim tehnološko-poslovnim časopisom Netokracija, digitalnom agencijom BambooLab, Osijek Software Cityjem i udrugom BookMark.

U dva sata čiste zabave nešto više od 200 gledatelja uspjelo je saznati, od pet predavača i panelista, nešto više o razvoju i važnosti digitalnog marketinga u današnjem svijetu.

Nakon kratkog uvoda asistenta Ivana Kelića, predstavnika studentske udruge BookMark Karla Koniga te kratkog govora Ivana Brezaka Brkana, osnivača i glavnog urednika Netokracije, prva predavačica preuzela je podij. Iva Pandur osnivačica je digitalne i konzultantske agencije Grey Entourage. Simpatična Iva kroz dvadeset minuta pojasnila je što je točno digitalni marketing i pokazala na koji način digitalni marketing mijenja društvo u kojem živimo ili Ivinim riječima:

– Tehnologija nije luksuz namijenjen pojedincu nego je integralni dio naše svakodnevnice.

Također, pozvala je sve prisutne, poučena vlastitim iskustvom, da budu samoinicijativni i da se educiraju i izvan fakulteta.

Nakon Ide mikrofon je preuzela uspješna osječka poduzetnica Iva Soldo, suosnivačica osječke tvrtke BambooLab. Prije pokretanja vlastitog poduzeća Iva je iskustvo stjecala u više od 15 različitih zemalja diljem svijeta u kojima je radila, učila i usavršavala strane jezike. U svom predavanju ukazala je na važnost učenja, rada na sebi te savjetovala svim prisutnima da se ne boje biti drugačiji i isticati se jer danas su baš osobe koje su drukčije one koje pokreću svijet svojim idejama: „Zapitajte se – imate li cilj ili lutate?!“, savjetovala je prisutnim studentima. Svoje izlaganje Iva je završila time što je ohrabrila sve prisutne da se ne boje sanjati i da pri ostvarenju svojih snova, tj. ciljeva budu hrabri i tvrdoglavi:

– Radite stvari kojih se bojite jer bez toga nema napretka. Izađite iz svoje komfort zone!

Treći po redu, na pozornicu izašao je Emanuel Blagonić, suosnivač i dizajner u Tailored Developmentu te kreativni direktor Blagonic Brothersa. Emanuel je kroz svoje predavanje „Zašto vas dizajneri (ne) vole“ objasnio na koji način funkcionira web-dizajn, kao i samu važnost web dizajnera, približio je publici odnose između klijenta i dizajnera kroz najčešće greške koje klijenti rade te je dao smjernice za što uspješniju suradnju klijenta i dizajnera.

Doslovni šećer na kraju, predavač „s čokoladom u džepu“ bio je Nebojša Grbačić koji je kroz dvadeset minuta predavanja podijelio svoja znanja i iskustva koja je stekao kroz dugogodišnje pisanje za novine i internetske portale, kao i kroz rad u svojoj sadržajnoj agenciji Cvoke (Volim Meso, Badel 1862, Ledo). Na jednostavan i simpatičan način pokazao je svima okupljenima na koji način se može riječima kontrolirati ljude na internetu. Također, istaknuo je važnost moći uvjeravanja te pokazao koje se metode uvjeravanja koriste pri pisanju članaka na internetu. Kao i ostali predavači, pozvao je publiku da vjeruje u sebe i da bude uporna u svemu što radi.

Nakon završenog prvog dijela konferencije slijedio je panel na kojem su sudjelovali Ida Pandur, Emanuel Blagonić, Nebojša Grbačić i Boris Rauš (suosnivač BambooLaba). Kroz razgovor s voditeljicom panela, Mijom Biberović i interakciju s publikom, panelisti su izrazili svoja razmišljanja vezana za svijet u kojem se nalazimo, onome što nas čeka kao i onome što očekuju od svojih budućih zaposlenika, tj. suradnika. Boris Rauš zaključio je panel raspravu riječima:

– Nemojte se voditi onime što će biti popularno. Otkrijte što volite i radite na tome, sve ostalo će biti lako! – dok je Emanuel Blagonić zaključio: – Važno je imati strast prema onome što volite! Budite najbolji u onome što radite! Izazovi i strast su ključ uspjeha!