AIESEC Hrvatska u suradnji s lokalnim AIESEC Osijek odborom poziva

Croatia Youth to Business Forum u Osijeku

Croatia Youth 2 Business Forum logo
Pogledaj fotogaleriju
Croatia Youth 2 Business Forum I
Croatia Youth 2 Business Forum II
Croatia Youth 2 Business Forum III
Croatia Youth 2 Business Forum IV
Croatia Youth 2 Business Forum V

Croatia Youth to Business Forum je projekt koji organizira AIESEC Hrvatska koji za cilj ima spajanje studentskog i poslovnog svijeta u jednom danu ispunjenom diskusijama, radionicama i panelima kako bi sadržaj učinio zanimljivijim i atraktivnijim za studente.

Najveća studentska organizacija AIESEC Hrvatska u suradnji s lokalnim odborom AIESEC-a u Osijeku ovog proljeća u gradu Osijeku organizira prvi ovogodišnji Croatia Youth to Business Forum, koji će se održati u prostorijama Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 10. travnja 2014. godine.

Croatia Youth to Business Forum je projekt koji organizira AIESEC Hrvatska koji za cilj ima spajanje studentskog i poslovnog svijeta u jednom danu ispunjenom diskusijama, radionicama i panelima kako bi sadržaj učinio zanimljivijim i atraktivnijim za studente. Svaki Forum ima jedinstvenu temu oko koje se kreiraju radionice i diskusije, a tema nadolazećeg događaja je „Liderstvo u 21. stoljeću“ gdje će tvrtke sudionice moći iznijeti svoje viđenje prepoznatljivog vodstva i predstaviti što čini njihovo poslovanje uspješnim.

U isto vrijeme mladi studenti s imperativom uspjeha, koji pohađaju predavanja, panel te radionicu tvrtke, mogu podijeliti svoja mišljenja, znanja i iskustva. Tvrtke dobivaju inpute od najproaktivnijih studenata u zemlji, dok studenti na početku svoga puta ka uspjehu i liderstvu slušaju priče i konkretne primjere onih koji su već duboko zagazili tim putem. Također ćemo zajedničkim snagama pokušati dati odgovor na pitanja kao što su: „Što znači biti lider danas i u budućnosti? Koje su karakteristike uspješnog vođe? Koje su kompetencije potrebne? Kako možemo doprinijeti poboljšanju zajednice? Koja su sadašnja i buduća mjerila kvalitete i uspjeha u poslovanju? Na ova i mnoga druga pitanja očekuje nas odgovor ukoliko se odlučite priključiti Forumu.

Na dosadašnjim Forumima sudjelovala su brojne domaće i internacionalne tvrtke sa sjedištem u Hrvatskoj kao što su DHL International, PWC Hrvatska, Hrvatski Telekom, Erste&Steiermärkische banka,  INA, Hypo-Alpe Adria Bank, Nestle Hrvatska te Hub Impact Zagreb kao i brojni govornici iz hrvatske i strane poslovne klime sa svojim pričama o uspjehu.

Za sve dodatne informacije uputite se na Facebook stranicu Foruma.

Komentari na članak

Vezani članci

MZOS logo

Uvjeti natječaja i potrebna dokumentacija

Objavljeni natječaji za smještaj u studentske domove u Osijeku i Zagrebu

Objavljeni su natječaji za dobivanje mjesta u studentskim domovima u Osijeku i Zagrebu te za dobivanje subvencija za smještaj kod privatnog stanodavca. Prijave su otvorene do 24. srpnja za osječke studente, a za zagrebačke do 31. srpnja 2015.

Matej Pilaš, FOTO: Matej Pilaš

Intervju s požeškim fotografom na osječkoj adresi

„Bitno je razumjeti svjetlo, shvaćati boje, uhvatiti emocije i trenutak, slušati sebe i svoje ideje“

Zajednički nazivnik za pojmove fotografija, elektrotehnika, planinarenje, pivo i hrana je Matej Pilaš, požeški student na osječkom FERIT-u, ali prije svega ogromni zaljubljenik u fotografiju.

Škola "Zaštita od obiteljskog nasilja"

Obiteljsko nasilje

Škola "Zaštita od obiteljskog nasilja" na Pravnom fakultetu u Osijeku

O zainteresiranosti za događaj dovoljno govori činjenica kako su se prijavili studenti sa sastavnica Sveučilišta u Osijeku te studenti Pravnih fakulteta u Zagrebu, Sarajevu, Nišu i Beogradu. Dodatna motivacija svim sudionicima je certifikat o pohađanju Škole koji će biti uručen svim polaznicima po završetku iste. 

Kreativna riznica

Ekonomski fakultet Osijek

Pokaži svoju kreativnost na Kreativnoj riznici

– Termini poput „kreativne ekonomije“ te „kulturne i kreativne industrije“ ukazuju na to da se trenutačno institucionalizira cijela jedna industrija temeljena na kulturi i kreativnosti. Prema studiji Hrvatskog klastera konkurentosti kreativnih i kulturnih industrija, taj će sektor imati 12 dionika. Slijedom navedenog – kreativnost i kulturu posjedujemo, ali kao i sve ostalo, uspijeva ono što njegujete i u čemu ustrajate.

Sudjelovanje KultAkta na ReArtu

Intervju s Andrijanom Katavom iz udruge KultAkt

„Shvatile smo kako nema smisla čekati i nadati se kako će neki posao u struci pasti iz vedra neba”

Osječke studentice pokrenule su udrugu za kulturalni menadžment kojom žele aktivirati kulturnu i kreativnu scenu u Osijeku. Andrijana Katava, potpredsjednica za odnose s javnošću, približila nam je aktivnosti udruge i otkrila što mogu očekivati svi koji se pridruže.