AIESEC Hrvatska održao uspješan forum

Croatia Youth to Business Forum spojio studente i poduzetnike

Organizacijski tim Youth to Business Foruma

10. travnja 2014., na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, održao se nacionalni projekt AIESEC-a Hrvatske Croatia Youth to Business Forum. Cilj je Foruma spajanje poduzetnika sa studentima kako bi se generirale nove ideje i inovativna rješenja za budućnost u poslovnom svijetu.

Ekonomski fakultet u Osijeku 10. travnja je bio središte okupljanja studenata i vodećih ljudi hrvatskog poslovnog svijeta. Studentska organizacija AIESEC Hrvatska, u suradnji s lokalnim odborom Osijek, organizirala je prvi osječki Croatia Youth to Business Forum.

Tema ovogodišnjeg Foruma bila je „Liderstvo 21. stoljeća“, a svoju priču o uspjehu na Forumu su podijelili Marijana Bošnjak, direktorica i predsjednica uprave Kinematografa Osijek d.d., Tomislav Bilić, direktor tvrtke Inchoo, Gordan Šestić, vlasnik hostela i noćnog kluba Tufna i Elvir Rakipović, ultramaratonac.

Prvo osječko izdanje posjetilo je više od 100 studenata koji su sudjelovali na predavanjima, panel raspravama i radionicama. Radionice su ovoga puta vodili predstavnici Osijek Software City-ja, naftne kompanije INA d.d. i njemačkog lanca trgovina LIDL. Kroz radionice i razgovore s predstavnicima tvrtki, studenti su dobili priliku pitati sve što ih zanima o kompetencijama potrebnim za uspjeh u poslovnom svijetu i problemima s kojima se susreću tvrtke na današnjem tržištu.

Izlaganje na Youth to Business Forumu
 
Izlaganje na Youth to Business Forumu, FOTO: AIESEC
 
 

AIESEC se zahvaljuje svima koji su podržali ovaj projekt. Nacionalni partneri AIESEC-a Hrvatske; PricewaterhouseCoopers, Hodicon, STA Zagreb, INA, LIDL Hrvatska, Media Net, Večernji list, Posao.hr, VERN, Podio, DHL, Hub Impact Zagreb i HT. Nacionalni pokrovitelj projekta Nestle Adriatic d.o.o. Lokalni partneri AIESEC-a Osijek; Ekonomski fakultet u Osijeku, Hrvatska udruga poslodavaca, Centar za poduzetništvo, SOS Dječje selo Hrvatska, Dom za djecu Klasje, Glas Slavonije, Portal Osijek031, Slavonski radio, Osječka televizija, Prosvjetno-kulturni centar Mađara u Republici Hrvatskoj te Autoškola Tratinčica.

Također se zahvaljuju i lokalnim pokroviteljima projekta; Čarobni tim d.o.o., Kuća zelenog čaja, Inchoo d.o.o., Folding d.o.o., Karolina d.o.o. te Cvjetni atelier Alstromeria. 

Komentari na članak

Vezani članci

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

zadarske_košarkašice

Međunarodni studentski turnir u Moskvi

Košarkašice Sveučilišta u Zadru osvojile zlato

Zadranke su u finalu igrale protiv momčadi Sveučilišta USEK iz Bejruta. U utakmici, u kojoj su obje ekipe pokazale visoku kvalitetu igre, Zadranke su bile nadmoćnije.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.