eSTUDENTov projekt

Case Study Competition 2015: Riješi poslovni slučaj i osvoji odlične nagrade!

Publika

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.

Najveće eSTUDENTovo natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva startalo je punom parom ovoga tjedna na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu svečanim otvorenjem.

Prijave su otvorene i traju do 15. ožujka, a nagradni je fond ove godine dosegao 200 000 kuna.

Svoje slučajeve i zadatke predstavilo je 13 poduzeća: Coca-Cola Adria d.o.o., Franck d.d., Hrvatski Telekom d.d., INA-industrija nafte d.d., L'Oréal Adria d.o.o., Nestlé Adriatic d.o.o., Privredna banka Zagreb d.d., PLIVA Hrvatska d.o.o., Sandoz d.o.o., SPAR Hrvatska d.o.o., Societe Generale – Splitska banka d.d., Zagrebačka banka d.d., Zagrebačka pivovara d.o.o.

Od 17.  do 20. ožujka svi prijavljeni kandidati imat će priliku na sastanku s predstavnicima poduzeća dobiti sve potrebne informacije za rješavanje predstavljenih slučajeva. Rok za rješenja zadataka je 19. travnja 2015. godine.

Uvodni pozdravni govor u ime uprave Ekonomskog fakulteta održao je prodekan za međunarodnu suradnju i akreditacije prof.dr.sc. Jurica Pavičić, a prisutnima se obratio i prodekan za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom izv.prof.dr.sc. Mislav Ante Omazić koji je ujedno i začetnik ideje Case Study Competitiona.

Case Study Competition, kao projekt studentske udruge eSTUDENT, natjecanje je u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva. Namijenjen je studentima različitih interesa. To je najveće natjecanje ovoga tipa na području Republike Hrvatske u kojem svi studenti dobivaju priliku pokazati svoje znanje, ideje i mogućnosti najboljim hrvatskim poduzećima i potencijalnim poslodavcima.

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.

U akademskoj godini 2012./2013., projekt je postao regionalan. To je omogućilo studentima Srbije i Bosne i Hercegovine sudjelovanje u projektu. 2014. godine, projekt se  proširuje na Sloveniju i Crnu Goru.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.