eSTUDENTov projekt

Case Study Competition 2015: Riješi poslovni slučaj i osvoji odlične nagrade!

Publika

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.

Najveće eSTUDENTovo natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva startalo je punom parom ovoga tjedna na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu svečanim otvorenjem.

Prijave su otvorene i traju do 15. ožujka, a nagradni je fond ove godine dosegao 200 000 kuna.

Svoje slučajeve i zadatke predstavilo je 13 poduzeća: Coca-Cola Adria d.o.o., Franck d.d., Hrvatski Telekom d.d., INA-industrija nafte d.d., L'Oréal Adria d.o.o., Nestlé Adriatic d.o.o., Privredna banka Zagreb d.d., PLIVA Hrvatska d.o.o., Sandoz d.o.o., SPAR Hrvatska d.o.o., Societe Generale – Splitska banka d.d., Zagrebačka banka d.d., Zagrebačka pivovara d.o.o.

Od 17.  do 20. ožujka svi prijavljeni kandidati imat će priliku na sastanku s predstavnicima poduzeća dobiti sve potrebne informacije za rješavanje predstavljenih slučajeva. Rok za rješenja zadataka je 19. travnja 2015. godine.

Uvodni pozdravni govor u ime uprave Ekonomskog fakulteta održao je prodekan za međunarodnu suradnju i akreditacije prof.dr.sc. Jurica Pavičić, a prisutnima se obratio i prodekan za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom izv.prof.dr.sc. Mislav Ante Omazić koji je ujedno i začetnik ideje Case Study Competitiona.

Case Study Competition, kao projekt studentske udruge eSTUDENT, natjecanje je u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva. Namijenjen je studentima različitih interesa. To je najveće natjecanje ovoga tipa na području Republike Hrvatske u kojem svi studenti dobivaju priliku pokazati svoje znanje, ideje i mogućnosti najboljim hrvatskim poduzećima i potencijalnim poslodavcima.

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.

U akademskoj godini 2012./2013., projekt je postao regionalan. To je omogućilo studentima Srbije i Bosne i Hercegovine sudjelovanje u projektu. 2014. godine, projekt se  proširuje na Sloveniju i Crnu Goru.

Komentari na članak

Vezani članci

CavemanApp

Klikni i saznaj

Tvoj DNK pokazuje koliko si neandertalac

Znaš li da u sebi nosiš DNK spiljskog čovjeka? Vrlo vjerojatno. No koliko? Klikni i saznaj!

Skylab

Na današnji dan

VIDEO: Amerikanci lansirali prvu uspješnu svemirsku postaju

Tijekom 700 sati provedenih iznad Zemlje posada je skupila brojne korisne podatke i kući donijela više od 175 tisuća solarnih fotografija.

Ekonomski fakultet

Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.

Sve na dlanu

Hrvatske svjetske igre

Projekt „Sve na dlanu" na dlanu pruža dijaspori kulturu domovine

Udruga studenata Grada Zagreba organizirala je turistički obilazak Zagrebom, posjet Rimac Automobilima, Muzeju suvremene umjetnosti, a do kraja Hrvatskih svjetskih igara očekuju se još brojna iznenađenja.

Noć istraživača

Split i Zagreb

Noć istraživača ove godine se održava 26. rujna

Cilj noći istraživača je na zabavan i jednostavan način podići svijest šire javnosti o važnosti znanstvenog istraživanja za društvo kako bi se srušile predrasude koje često postoje prema znanstvenoistraživačkoj zajednici te povećala zainteresiranost mladih za profesionalnu karijeru u znanosti.