eSTUDENTov projekt

Case Study Competition 2015: Riješi poslovni slučaj i osvoji odlične nagrade!

Publika

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.

Najveće eSTUDENTovo natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva startalo je punom parom ovoga tjedna na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu svečanim otvorenjem.

Prijave su otvorene i traju do 15. ožujka, a nagradni je fond ove godine dosegao 200 000 kuna.

Svoje slučajeve i zadatke predstavilo je 13 poduzeća: Coca-Cola Adria d.o.o., Franck d.d., Hrvatski Telekom d.d., INA-industrija nafte d.d., L'Oréal Adria d.o.o., Nestlé Adriatic d.o.o., Privredna banka Zagreb d.d., PLIVA Hrvatska d.o.o., Sandoz d.o.o., SPAR Hrvatska d.o.o., Societe Generale – Splitska banka d.d., Zagrebačka banka d.d., Zagrebačka pivovara d.o.o.

Od 17.  do 20. ožujka svi prijavljeni kandidati imat će priliku na sastanku s predstavnicima poduzeća dobiti sve potrebne informacije za rješavanje predstavljenih slučajeva. Rok za rješenja zadataka je 19. travnja 2015. godine.

Uvodni pozdravni govor u ime uprave Ekonomskog fakulteta održao je prodekan za međunarodnu suradnju i akreditacije prof.dr.sc. Jurica Pavičić, a prisutnima se obratio i prodekan za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom izv.prof.dr.sc. Mislav Ante Omazić koji je ujedno i začetnik ideje Case Study Competitiona.

Case Study Competition, kao projekt studentske udruge eSTUDENT, natjecanje je u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva. Namijenjen je studentima različitih interesa. To je najveće natjecanje ovoga tipa na području Republike Hrvatske u kojem svi studenti dobivaju priliku pokazati svoje znanje, ideje i mogućnosti najboljim hrvatskim poduzećima i potencijalnim poslodavcima.

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.

U akademskoj godini 2012./2013., projekt je postao regionalan. To je omogućilo studentima Srbije i Bosne i Hercegovine sudjelovanje u projektu. 2014. godine, projekt se  proširuje na Sloveniju i Crnu Goru.

Komentari na članak

Vezani članci

AIESEC Split članovi

AIESEC Split

Prouči prilike koje ti AIESEC pruža u nadolazećem periodu

Studentske prakse, učenje jezika, volontersko iskustvo i druge aktivnosti najveće svjetske studentske organizacije.

Projekt

Humanitarna akcija

eSTUDENT vas poziva da donacijom nepotrebnih predmeta pomognete napuštenim psima

Deke, igračake, ogrlice i posude za hranu koje vaši psi više ne koriste možete od 6. do 17. ožujka ostaviti na Ekonomskom, Učiteljskom i Veterinarskom fakultetu. Ti će predmeti biti poklonjeni napuštenim psima o kojima brine udruga Noina arka.

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

Ekonomski fakultet III

Ekonomski fakultet u Zagrebu

Svečano otvorenje Knjižnično-dokumentacijskog centra Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

Knjižnicu će svečano otvoriti rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Damir Boras.

Naslovna Junior Freshhh 2017

Finale natjecanja

FOTO: Gimnazijalke iz Đurđevca najbolje prirodoslovke na Junior Freshhhu

Finale natjecanja Junior Freshhh održano je 27. siječnja. Prvo mjesto su zauzele Laura, Lara i Paula, članice tima Stari Paper.