Projekt udruge eSTUDENT

„Business Matchmaker”: 13 renomiranih poduzeća tražilo buduće zaposlenike među studentima ekonomije

Održan 1. Bussines Matchmaker

– Drago nam je što je interes i odaziv studenata velik, a posebno nas veseli što na tržište rada dolaze mladi kvalitetni ljudi među kojima ćemo sigurno pronaći i nove kolege. – istaknula je predstavnica tvrtke HEINEKEN.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 19. travnja 2018. održao se prvi Business Matchmaker u organizaciji eSTUDENTa i Ureda za savjetovanje i razvoj karijera Ekonomskog Fakultetu u Zagrebu. Riječ je o projektu koji omogućuje studentima da se u kratkim selekcijskim intervjuima od četiri minute osobno predstave skupini željenih poduzeća, ostave što bolji dojam i potencijalno budu izabrani u sljedeći krug dužih razgovora. Studenti tako na zanimljiv i koristan način razvijaju svoje sposobnosti samoprezentacije i upoznaju se s tržištem rada iz prve ruke.

Na prvom Business Matchmakeru savršeni spoj sa studentima, budućim ekonomistima, tražilo je 13 renomiranih poduzeća – Addiko Bank, Coca-Cola hbc Hrvatska, Croatia osiguranje, FINA, HEINEKEN Hrvatska, INA,  KPMG Croatia, Kaufland Hrvatska, Nestlé Adriatic, Styria Grupa Hrvatska, Tisak, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara. Njihovi su predstavnici tražili svoje potencijalne kolege među 65 studenata koje su u prvom krugu imali priliku upoznati kratkim selekcijskim intervjuima. Nakon prvog kruga svako poduzeće odabralo je studente koji su na njih ostavili najbolji dojam. Tih dvadesetak studenata prošlo je u drugi krug i dobilo priliku za dulji intervju. Kroz dodatnih 20 minuta mogli su se bolje predstaviti poduzećima.

Svi uključeni oduševljeni su ovakvim konceptom. Studentima se najviše sviđa što imaju priliku upoznati potencijalne poslodavce i okušati se u intervjuima još za vrijeme fakulteta. To je potvrdila i Lucija, studentica EFZG-a koja je istaknula kako su predstavnici poduzeća postavljali relevantna pitanja i bili jako pristupačni. Također, smatra kako joj je ovo bila odlična prilika za vježbanje komunikacijskih vještina i networking. Poslodavcima se pak najviše dopada prilika da u kratkom vremenu upoznaju što više kandidata.

– Bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati na Business Matchmakeru. Ovo je odlična inicijativa jer direktno povezuje kompanije i studente. Sudjelovanjem na Business Matchmakeru želimo omogućiti studentima učenje i iskustvo kroz praksu u našoj kompaniji. Drago nam je što je interes i odaziv studenata velik, a posebno nas veseli što na tržište rada dolaze mladi kvalitetni ljudi među kojima ćemo sigurno pronaći i nove kolege. – rekla je Sanja Barić, HR manager u HEINEKEN Hrvatska.

Na opuštenom networking druženju nakon samog eventa, najbolji su studenti dobili i nagrade poduzeća.

Komentari na članak

Vezani članci

DA! festival 2017.

„Studenti studentima"

DA! festival još jednom afirmira mlade talente

U tijeku su prijave radova na ovogodišnje izdanje DA! festivala. Otkrivamo tko se sve i na koji način može prijaviti.

Studenti "guštali" na Rivi tijekom sportskog dana

Sportska manifestacija

Studenti „guštali" na Rivi tijekom sportskog dana

Sportska natjecanja, potraga za "naj-fit" studentom, kviz, isprobavanje "pijanih naočala" i brojne druge aktivnosti obilježile su novo izdanje Studentskog dana sporta i aktivizma.

Studenti

Najveća studentska udruga na svijetu

AIESEC traži nove članove

Postaneš li član AIESEC-a imaš priliku razviti ove i mnoge druge vještine kao i testirati svoje znanje prije nego što započneš svoju karijeru.

Kako napraviti pauzu od učenja na pravilan način!

Pauza od učenja

Kako se pravilno odmoriti od učenja?

Za one kojima pauza od učenja znači provjera Facebooka, Instagrama i Twittera.

Sveučilišni kampus

Sveučilište u Dubrovniku

Upisano 314 redovitih studenata na 1. upisnom roku

Kroz sustav Državne mature i u kategoriji starijih od 24 godine upisalo se 314 redovitih studenata.