Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

LEAP Summit

LEAP Summit

Preko 1000 mladih entuzijasta pokreće promjene u Zagrebu

Učinite važan korak za svoju budućnost. Sudjelujte na projektu LEAP Summit i spremno uđite u svijet poduzetništva.

Inspire me traži članove

„Inspire Me” konferencija traži nove članove

Postani dio tima koji inspirira mlade diljem Hrvatske

„Inspire Me” predstavlja jedinstvenu konferenciju u kojoj uspješni pojedinci iz različitih područja s mladima dijele svoje ideje, znanja te životna i poslovna iskustva.

Microsoft Office - iOS

Samo na iOS uređajima

Microsoft Office besplatan za pametne mobitele

Za iOS uređaje, besplatna Office aplikacija dostupna je od jučer, a za Android korisnike bit će od 2015.

Božićna radionica u Udruzi Cinaz

Udruga CINAZ

Na kreativnoj božićnoj radionici izradite prigodne poklone za vaše najmilije

U Udruzi CINAZ naučite izraditi božićne ukrase i dekor za vaš dom uz recikliranje i korištenje prirodnih materijala. Radionica je besplatna i svi materijali su osigurani, na vama je samo da dođete!

Panorama

Sveučilište u Splitu i Sveučilište u Zagrebu

Otvorene su prijave za besplatan program postakademskog zapošljavanja

Studenti će se kroz program osposobljavati za pokretanje i vođenje gospodarskih i drugih subjekata. Prvi modul izvodit će se putem Ljetne škole koja će se održati od 11. do 22. srpnja 2016. u Sveučilišnoj knjižnici u Splitu.