Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati.

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina. neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Javier Bajer

Velika konferencija za mlade

Javier Bajer novi je Leap Summit govornik

On je aktivni suradnik na RSA, i glavni urednik ''Strategic HR Review'', profesor za promjene u organizacijskoj kulturi Sveučilišta de San Andrés, kao i gostujući predavač na poslovnoj školi Sveučilišta Surrey.

Kineski jezik

Sveučilište u Rijeci

Studenti u Opatiji imaju priliku besplatno naučiti kineski jezik

Kao i prošle godine, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija Sveučilišta u Rijeci odgovoran je za ovaj projekt. 

Zgrada

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Ukinute sporne prijavnice od 300 kuna za „osmo polaganje“ ispita

Prijavnice će se koristiti samo za izvanredne rokove, a pri osmom će izlasku student morati potpisati izjavu da je svjestan kako gubi pravo studiranja ako ispit taj put ne položi.

OFEL međunarodna konferencija

Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju u Dubrovniku poziva

Sveučilište u Dubrovniku suorganizator međunarodne znanstvene konferencije o korporativnom upravljanju

Konferencija će se održati u petak i subotu, 4. i 5. travnja 2014., na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju (Lapadska obala 7), a svečano otvorenje održat će se 4. travnja u 9:30.

Case Study Competition

Case Study Competition

Prijavi se za vodeće regionalno studentsko natjecanje i upotrijebi znanje stečeno u studentskim klupama

– Case study competition projekt je koji nas odmiče od monotonih svakodnevnih situacija i donosi nam dodatnu vrijednost koju čista teorija na fakultetu ne donosi.