Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati.

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina. Neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

50. godina Seminara - grupna

Obljetnica rada

Proslavljeno pola stoljeća Seminara za matematičko programiranje i teoriju igara

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu obilježeno je pola stoljeća Seminara za matematičko programiranje i teoriju igara. U svečanom ozračju, voditelji i polaznici Seminara prisjetili su se bogate prošlosti.

Financial Week 2015

eSTUDENT

Započele prijave za eSTUDENTov projekt Financial Week

Prijave za Financial Week započele su 6. travnja, a sam projekt traje od 13. do 17. travnja.

Pozivnica

Zašto ostati u Hrvatskoj?

AIESEC-ova konferencija 12.11. u Westinu - prijavi se!

Youth Speak Forum konferencija je u organizaciji AIESEC Zagreba - međunarodne studenske organizacije.

Mario Vojvoda

Budućnost tehnologije

Uz moto „Challenge the Future" okupljen rekordan broj sudionika Combis konferencije

Combis konferencija ove se godine održava u novom, trodnevnom formatu, uz moto „Challenge the Future". Prvi dan konferencije velik interes publike potaknulo je predavanje doc.dr.sc. Roberta Kopala na temu analize socijalnih mreža.

Pisanje drame

27. Marulićevi dani

Ljubitelji kazališta na besplatnoj radionici mogu naučiti kako napisati dramski tekst

Novo izdanje Festivala hrvatske drame u Splitu omogućuje svima zainteresiranima da se okušaju u pisanju dramskih tekstova na Radionici dramskog pisanja pod vodstvom iskusnoga mentora.