Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Next Balkans 2017

U organizaciji magazina Brend

Next Balkans natjecanje je inovativnih i neobičnih kreativnih rješenja

Tema Next Balkans konferencije bit će “NEXT ZONA: Kreativni pogon” O svojim poslovnim iskustvima govorit će priznati regionalni stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću te će nam kroz vlastita iskustva približiti izazove s kojima se nose prilikom stvaranja kampanja, suradnje s agencijama/klijentima te trendovima.

Konferencija „Financijski ekspert budućnosti“

Financijski klub

Dođite na konferenciju „Financijski ekspert budućnosti“ i izgradite temelje za vrhunsku karijeru na području financija

Konferencija će se sastojati od predavanja, radionica i panel rasprava, na kojima možete dobiti korisne savjete i informacije o tržištu rada i prijavi za posao koje bi svaki student trebao znati prije zapošljavanja.

PR konferencija FPZG

Fakultet političkih znanosti

Studentska konferencija o odnosima s javnošću PR RH

U petak, 12. prosinca 2014. održava se studentska konferencija o odnosima s javnošću PR RH, koja je podijeljena u dva dijela, od kojih se prvi dio održava na Fakultetu političkih znanosti, a drugi u Matici hrvatskoj u Zagrebu.

Ekonomski fakultet III

Ekonomski fakultet u Zagrebu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Sarajavu

CEO konferencija za mlade u Zagrebu

Zanima li Vas kako biti uspješan konzultant, kako pretvoriti ideju u biznis? Ili pak želite čuti životnu priču nekadašnje manekenke, a danas uspješne novinarke u inozemstvu? Sve to i puno više možete saznati na CEO konferenciji!

Lička noć u Inbaru

Lička noć

Zapjevajte s Ličkim drvosječama u INBaru

Još jedna Lička noć održat će se 7. svibnja u zagrebačkom INBaru. Za dobru zabavu pobrinut će se Studentski zbor Gacke i Ličke drvosječe.