Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati.

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina. Neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

BUS2018

Stručna konferencija

Budućnost ugodnog stanovanja upoznat će svi zainteresirani studenti

– Na ovogodišnjoj konferenciji slušamo koje tehnologije i kreativna rješenja koristiti pri projektiranju i gradnji te koliko su one realizirane u Hrvatskoj. Tijekom cjelodnevne konferencije svi sudionici dobit će najrelevantnije informacije o trendovima i problemima u energetici te potencijalnim rješenjima. Unutar tri glavna bloka održat će se desetak predavanja koja će se baviti temama poput odnosa arhitekture i zdravlja, BIM-a i njegove primjene, električnih vozila... – poručuju iz SUPEUS-a.

Internet

Tekst u digitalnom dobu

Studenti progovaraju o supostojanju književnosti s internetom

Književnost i internet u današnje su vrijeme povezani više nego ikad jer jedno na drugo intenzivno utječu na različite načine, a koje sve mogućnosti njihove suradnje među njima postoje – propitat će studenti komparatisti.

CEO konferencija u Zagrebu 1

Ekonomski fakultet Zagreb

Velik interes studenata i sjajna atmosfera obilježili CEO konferenciju u Zagrebu

Konferencija je organizirana u suradnji s Ekonomskim fakultetom iz Sarajeva te je okupila više od 600 sudionika.

menza

Sveučilište u Zadru

Besplatan ručak razveselio zadarske studente

Sveučilište u Zadru povodom obilježavanja svoga Dana studente je počastilo besplatnim ručkom, a oni su to dočekali s oduševljenjem.

Završena Shift konferencija

Developerska konferencija

Rekordna posjećenost oblježila šesti Shift

Codeanywhere Shift Conference u dva dana je održavanja okupila više od 1 500 posjetitelja iz cijelog svijeta te je tako potvrdila status najveće developerske konferencije u jugoistočnoj Europi.