Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Panel "Kako do (boljeg) posla?"

Udruga 3D za lokalni razvoj

Stručnjaci za tržište rada otkrivaju kako do posla

Panel je namijenjen svima koji razmišljaju o traženju (boljeg) posla, bilo da je riječ o srednjoškolcima, studentima, nezaposlenima ili zaposlenima. Sudjelovanje na panelu je besplatno.

Lička noć u Inbaru

Lička noć

Zapjevajte s Ličkim drvosječama u INBaru

Još jedna Lička noć održat će se 7. svibnja u zagrebačkom INBaru. Za dobru zabavu pobrinut će se Studentski zbor Gacke i Ličke drvosječe.

CROllywood

CROllywood

Pažnja, pažnja – Studentski.hr traži baš tebe!

Iskoristi priliku, prijavi se i postani celebrity među studentskom populacijom!

Pavao Pahljina

Učenje stvaranjem

Hrvatski „start-up” STEMI inovativnim paukom robotom postigao uspjeh svjetskih razmjera

STEMI je uspješni hrvatski „start-up” čiji je prvi proizvod prepoznat diljem svijeta. Nudeći nesvakidašnje iskustvo učenja, on potiče inovatora u svakome, a o njegovoj viziji slušat ćemo na konferenciji „Should I Stay or Shoud I Go”.

EUSA konferencija u Zagrebu

EUSA

Zagreb svjetski centar sveučilišnog sporta povodom EUSA konferencije

Po prvi puta od davne 1987. godine i održavanja Univerzijade, Zagreb je ugostio Claude-Louis Galliena.