Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati.

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina. Neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Lička noć u Inbaru

Lička noć

Zapjevajte s Ličkim drvosječama u INBaru

Još jedna Lička noć održat će se 7. svibnja u zagrebačkom INBaru. Za dobru zabavu pobrinut će se Studentski zbor Gacke i Ličke drvosječe.

BEST ljetni seminari

Srednja i južna Europa na okupu

Pakrac domaćin regionalne studentske konferencije tehničkih i tehnoloških sveučilišta

Regionalne konferencije se organiziraju dva puta godišnje kako bih se studenti pripremili za generalnu konferenciju koja se održava početkom proljeća.

Gradski bazeni

Poticanje fizičke aktivnosti

Osječkim studentima omogućen besplatan ulaz na gradske bazene

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Športski objekti d.o.o. omogućuju besplatan ulaz na gradske bazene za prvih 50 studenata svake srijede od 10:00 do 17:00. Indeks ili iksica, kupaći i dobra volja sve su što vam je odsad potrebno za rekreaciju.

Tabla 1

Porezna konferencija

Gosti na EFZG-u predviđaju snižavanje opće stope PDV-a

Porezna konferencija održana na EFZG-u okupila je ugledne znanstvenike, gospodarstvenike i porezne stručnjake u Hrvatskoj. Donosimo vam njezine glavne zaključke.

LEAP Summit 2018. 1

Treće izdanje konferencije

LEAP Summit: Kako zaraditi prvi milijun tijekom studiranja?

Donosimo vam čitav niz dobrih razloga da nipošto ne propustite novo izdanje LEAP Summita. Prijave se zaprimaju do 1. ožujka.