Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati.

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina. Neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Anglophilia

Filozofski fakultet u Zagrebu

Traju prijave za sudjelovanje na međunarodnoj anglističkoj konferenciji

Odlična prilika za studente engleskog jezika da svoje ideje i radove predstave na konferenciji Anglophilia, međunarodnoj studentskoj anglističkoj konferenciji.

Riječki Medicinski fakultet predstavio Studij medicine na engleskom jeziku

Europska edukacijska mapa

Riječki Medicinski fakultet predstavio Studij medicine na engleskom jeziku

Sveučilište u Rijeci uklopilo se u europsku edukacijsku mapu otvaranjem Studija medicine na engleskom jeziku. Nakon prvog upisnog roka uspješno je popunjeno 50 posto mjesta, a u tijeku su prijave za jesenski rok.

Simpozij:Filozofija i znanost

Besplatno sudjelovanje

Međunarodni simpozij: Filozofija i znanost

Sudionicima je osiguran smještaj, a prihvaćeni radovi objavit će se u zborniku.

Communication Management Forum 2017

Međunarodna konferencija

"Communication Management Forum" okupio čak 90 znanstvenika i 200 sudionika

Tijekom dvodnevne međunarodne konferencije koju organizira Bernays, znanstvene radove iz odnosa s javnošću, medija, marketinga, politologije i srodnih znanstvenih disciplina predstavilo je 90 izlagača.

EU - zastava

Model European Union

Mladi iz europskih zemalja na putu do vođenja Europske unije

Do 5. kolovoza zaprimaju se prijave mladih za sudjelovanje na konferenciji u čijem će se sklopu u Zagrebu održati simulacija rada članova Europskog vijeća i Vijeća ministara vanjskih poslova.