Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati.

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina. Neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Svakodnevno razmišljajte o sebi, 1981.

Muzej suvremene umjetnosti

Otvorenje izložbe: Vlasta Delimar: To sam ja

Otvorenje izložbe bit će u četvrtak, 15. svibnja, u 20 sati u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Na otvorenju će biti izvedeni performansi: Vlasta Delimar, Zrela žena i Zli bubnjari. Izložba će biti otvorena do 24. kolovoza.

H8

Program Kinolektira

Kino Europa slavi 92. rođendan uz besplatnu projekciju kultnog hrvatskog filma

Film će biti prikazan na velikom platnu gotovo 60 godina nakon njegova nastanka i uoči 92. rođendana Kina Europa koje je 8. travnja 1925. otvorilo svoja vrata svim ljubiteljima filma.

Styria Scool

Interaktivna predavanja i rad na poslovnom projektu

Prijavite se na Styria: SCOOL akademiju i osvojite stipendiju ili priliku za rad

Akademija je namijenjena svim studentima bez obzira na studij i usmjerenje, a sudjelovanje je besplatno. 

Šetnja rivom

Skladno radno okruženje

QED konferencija stvara harmoniju unutar timova

Kako iskoristiti puni potencijal pojedinca za učinkovitost organizacije, kako harmonizirati nove generacije s iskustvom i znanjem koje već imamo, koja je poveznica između harmonije i moderne arhitekture sustava – otkrit će nova Quality in Enterprise Development konferencija.

Ekonomski fakultet III

Studentski zbor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

EFZG: Odgađa se odluka o plaćanju maksimalne participacije za studente "ponavljače"

Studentski zbor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu najavio je kako je u dogovoru s Dekantom, donesena odluka kojom se odgađa primjena sporne odredbe o plaćanju maksimalne participacije.