Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Ekonomski fakultet II

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu posljednjih triju dana ovoga mjeseca, 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine, održava se besplatna marketinška konferencija interaktivnog karaktera Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija i know-how radionica te će svih triju dana trajati od 10 do 17 sati

Nakon redovnog programa, ističu organizatori, uslijedit će neformalni dio konferencije, tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Zajednički je nazivnik svih triju dana konferencije marketing, no svaki je dan zasebna cjelina sa zasebnom tematikom.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, tema je uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena. Posjetitelje očekuju značajni stučnjaci, kao što su Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds, te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape. Predavanja će održati i predstavnici uglednih agencija, koji će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu Kreativnost u 21. stoljeću.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, o čemu će govoriti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki su od predavača ovog dana Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.

– Cilj je potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju pravila igre. – objašnjava Valentina Prpić, voditeljica projekta.

Sudjelovanje u programu konferencije besplatno je, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem poveznice koja se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) studentska je udruga koja pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu djeluje više od 20 godina neki od projekata u kojima sudjeluju su Manager 20 Youth-reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Summer Jam Croatia

Summer Jam Croatia

Međunarodni ljetni skup za buduće poduzetnike u Pakoštanima

Ovo je jedinstvena međunarodna konferencija za mlade koja kreira platformu za poduzetnike i mlade iz cijelog svijeta s ciljem razvijanja njihovih poslovnih ideja i projektnih prijedloga međunarodnom suradnjom.

Putovati svijetom za 0 kuna

Besplatna putovanja

Urbana mladež otkriva kako putovati svijetom za 0 kuna

Na prezentaciji „How can I travel for free? CRO – EU – PLANET EARTH“ Urbana mladež predstavit će ideje i načine kako putovati besplatno te podijeliti svoja iskustva s vama.

web stranice

Svijet marketinga

"Crowdfunding" entuzijasti stižu u Osijek na Market&NG konferenciju

Studentska udruga Bookmark u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta priprema Market&NG konferenciju. Događaj će okupiti brojne uspješne "crowdfunding" entuzijaste.

radno

Zagreb International Model United Nations 2016.

Studentska konferencija na kojoj mladi stječu govorničke vještine te uče o međunarodnoj diplomaciji

Na konferenciji Zagreb International Model United Nations 60 mladih iz raznih europskih zemalja imalo je priliku raspravljati o gorućim problemima u svijetu te ponuditi održiva rješenja za izazove budućnosti.

Norveška

Preko 15 000 stranaca na „otoku blagostanja“

Norvežani nude besplatno studiranje, ali isplati li se uz troškove života koji su previsoki?

Norveška privlači strane studente besplatnim školovanjem, ali ona definitivno nije „otok blagostanja“ onih s plitkim džepom.