Projekt Kids Create

AIESEC Rijeka promovirao karnevalsku kulturu

AIESEC Rijeka - Karneval

Prvi put AISEC Rijeka je pokušala spojiti praksu kao svoju glavnu djelatnost i kulturu svog grada

Ove godine prvi put lokalni odbor Rijeka organizirao je projekt KIDS CREATE. Cilj ovog projekta bio je dovesti studente iz „karnevalskih“ zemalja (Italija i Brazil) u Rijeku te zajedno promovirati karnevalsku kulturu i veselje. Projekt je trajao u razdoblju od 15.01. do 03.03.

Nakon odrađene promocije u Rijeku je stiglo dvoje praktikanata iz Brazila : Cintia Dal Moro i Guilherme Barbosa. Njihov prvi zadatak bile su radionice za djecu na temu karneval ; izrađivali su maske, pomagali djeci s njihovim koreografijama za dječju povorku te  s riječim karnevalskim grupama obilazili lokalna maškarana druženja, tako šest tjedana. Osim odrađivanja prakse Guilherme i Cintia (Sinča) imali su i slobodno vrijeme tijekom kojeg im je organizacijski odbor projekta pripremio posebna iznenađenja. U 6 tjedana posjetili su Veneciju i Bled gdje su imali prilike prvi put u životu vidjeti snijeg i Istru.

Dan kada se održala treća najveća karnevalska povorka bilo je velika završnica projekta gdje je AIESEC Rijeka imala svoju grupu u povorci (već 14. godinu za redom) koja je brojala preko 100 sudionika!

Ovim projektom AIESEC Rijeka je pokušala po prvi put spojiti svoju glavnu djelatnost – prakse i kulturu svog grada. Zadovoljni osmijesi na licima naših praktikanata, djece u školama i naših članova kažu nam da smo u tome i uspjeli.

Komentari na članak

Vezani članci

zadarske_košarkašice

Međunarodni studentski turnir u Moskvi

Košarkašice Sveučilišta u Zadru osvojile zlato

Zadranke su u finalu igrale protiv momčadi Sveučilišta USEK iz Bejruta. U utakmici, u kojoj su obje ekipe pokazale visoku kvalitetu igre, Zadranke su bile nadmoćnije.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.