TVZ Mc2

223 prijavljena studenta na TVZ Mobile Challenge Cupu, otvorenje natjecanja u četvrtak

TVZ MC2 2014

U četvrtak, 22. siječnja 2015., u 18:30 sati u Velikoj dvorani TVZ-a, Konavoska 2, bit će objavljeni svi detalji ovogodišnjeg natjecanja studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu za razvoj na mobilnim platformama, a kojeg prati veliki interes hrvatske IT zajednice u potrazi za mladim kadrovima.

U četvrtak, 22. siječnja 2015., u 18:30 sati u Velikoj dvorani TVZ-a, Konavoska 2, bit će objavljeni svi detalji ovogodišnjeg natjecanja studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu za razvoj na mobilnim platformama, a kojeg prati veliki interes hrvatske IT zajednice u potrazi za mladim kadrovima.

Već 223 prijavljena studenta i 14 partnera natjecanja, uz još 17 podržavatelja, sigurna su garancija da će i ovogodišnje najmasovnije hrvatsko studentsko natjecanje biti uspješno barem kao i dva prethodna.

Voditelj Centra za karijerno IT savjetovanje i mentor natjecanja Vjeran Bušelić pojašnjava:

- Zbog velikog interesa IT tvrtki za što tješnjom suradnjom s natjecateljima, osim tvrtki koje nas podržavaju, uveli smo i aktivan status partnera natjecanja za tvrtke koje će održati studentima interesantna predavanja, pratiti ih tijekom izrade aplikacija i u zadnja dva tjedna aktivno pomagati da rezultat bude što primjereniji realnoj situaciji. Kako će reagirati studenti i same tvrtke, tek ćemo otkriti radom, ali ovo je konkretna provedba ideje koje smo iznjedrili kroz CISEX, udrugu nezavisnih proizvođača softvera, koje smo i sami aktivna članica.

Konkretni detalji o kalendaru i aktivnostima natjecanja te svim nužnim propozicijama bit će objavljeni na samom otvaranju u četvrtak 22. siječnja 2015. u 18:30 sati u Velikoj dvorani TVZ-a, Konavoska 2.

Skup je javnog karaktera i pozvani su svi zainteresirani, pogotovo kako bi čuli dva zanimljiva predavanja uglednih gostiju - dizajnera Tomislava Kozačinskog te osnivača i suvlasnika najboljeg svjetskog Tweet Wala, Vibora Cipana, UX Passion. Oni će, između ostalog, iznijeti i vrlo svježa iskustva službene platforme Svjetskog Ekonomskog Foruma koji se od 21. do 24. siječnja održava u Davosu.

Informacije o natjecanju pratite na web stranici.

TVZ Mobile Challenge Cup (TVZ Mc2) u organizaciji Studentskog zbora TVZ-a studentsko je natjecanje u izradi mobilnih aplikacija kojem je cilj spojiti znanje i praksu te povezati ambiciozne studente Tehničkog veleučilišta u Zagrebu s najboljim hrvatskim tvrtkama.

Partneri natjecanja su: Citus, Codeanywhere, drap, IN2, Infinum, Megatrend, Minus5, Mobendo, Pet Minuta, SPAN i Trilix, te udruge CISEx, RaZa i ZIP.

Tvrtke koje podržavaju natjecanje su: Alfabit, APIS IT, Axilis, binaria, Ciklopea, degordian, Dizzy, ENTRIO, Filex, Fleksbit, Microsoft Hrvatska, mStart, Projektura, ProMDM, SmartIS, Styria i Undabot, te Studentska Java Udruga.

Medijski pokrovitelji natjecanja su: BUG, cropc.net, ICT Business info, Netokracija, studentski centar, Styria i 24 Sata, studentski portal i T-portal.

Tehničko Veleučilište u Zagrebu (TVZ) koje okuplja stručne tehničke studije graditeljstva, mehatronike, elektrotehnike, računarstva i informatike s preko 4.000 studenata je najveće hrvatsko veleučilište s tradicijom dužom od 50 godina.

Komentari na članak

Vezani članci

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.