University Trading Tournament

Oko 1 200 studenata sudjelovalo u trgovanju vrijednosnim papirima

Pobjednički trofeji

Student Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu pobjednik je drugog izdanja natjecanja University Trading Tournament. Za ostvareni prinos od 2116 posto, uručene su mu vrijedne nagrade.

Svečanom ceremonijom dodjele nagrada, 18. svibnja na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, službeno je završio drugi University Trading Tournament, regionalno studentsko natjecanje u trgovanju vrijednosnim papirima. Natjecateljski je dio završio 13. svibnja u 23 sata nakon šest tjedana intenzivnog trgovanja te tri održane runde.

Pobjednik je Luka Macan, student Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, koji je u dva tjedna trajanja druge runde ostvario prinos od 2116 posto. Drugo je mjesto osvojio Luka Ajduković, student politologije na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, a na trećem se mjestu nalazi Katarina Leko s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 

Foto: Financijski klub

Ove su godine na natjecanju sudjelovala 1162 studenta sa 64 visoka učilišta u Hrvatskoj, uključujući 49 fakulteta i 15 veleučilišta i visokih škola. Uključili su se i polaznici 12 fakulteta i visokih škola u inozemstvu. Trgovali su financijskim instrumentima preko standardizirane elektroničke platforme iz 22 različita grada. Najviše ih je bilo iz Zagreba (63 posto), a zatim iz Splita (13 posto) i Rijeke (6 posto). S obzirom na područje studiranja, najviše je natjecatelja s ekonomskih fakulteta (46 posto), tehničkih (32 posto) i prirodoslovno matematičkih fakulteta (9 posto).

Nagrađeno je 16 studenata, a za tri najbolje plasirana mjesta dodijeljene su najvrednije nagrade s ciljem daljnjeg usavršavanja znanja i vještina u području investiranja na financijskim tržištima. tako su, osim priznanja, pobjedničkog trofeja, 1000 kn te 1450, 700 i 450 američkih dolara na live računu kod brokera, pobjednici dobili i besplatnu kotizaciju za seminar u organizaciji Akademije zagrebačke burze te godišnje članstvo u Hrvatskoj udruzi za tehničku analizu (HUTA).

Projekt je 2015. godine pokrenula studentska udruga Financijski klub koja djeluje na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Cilj je studentima koje zanimaju financije pružiti mogućnost stjecanja znanja o financijskim tržištima te primjenjivanja tog znanja u praksi. Također, ovim se natjecanjem želi poboljšati financijska pismenost studenata koji se prvi put upoznaju s načinima funkcioniranja tržišta kapitala te onih čije područje studiranja nije nužno vezano uz ekonomsku znanost.

Uz generalnog partnera i burzovnog posrednika, Admiral Markets, važnost jedinog studentskog projekta ovog tipa prepoznale su investicijska kuća Positive Equity, Zagrebačka burza i Hrvatska udruga za tehničku analizu. Više informacija o samom natjecanju možete pronaći ovdje.

Foto: Financijski klub

Komentari na članak

Vezani članci

TVZ Mobile ChallengeCup publika

Veliko studentsko natjecanje

Timovi dovršavaju mobilne aplikacije za finale TVZ Mobile Challenge Cup-a

– TVZ MC2 je događanje koje se odlično uklapa u školovanje onih koji po dolasku na tržište rada žele imati stvarne vještine, a ne tek puko i slabo uporabljivo teorijsko znanje. – istaknuo je Cvetojević.

Mozgalo - drugo predavanje

Udruga eSTUDENT

Drugo motivacijsko predavanje u sklopu projekta „Mozgalo“

Na predavanju studenti mogu naučiti što je „Customer Relationship Management“ te saznati kako ga iskoristiti u odnosu s kupcima, prodaji ili kampanjama.

Natjecanje "L'Oréal Brandstorm" 2017

Međunarodno studentsko natjecanje

"L'Oréal Brandstorm" oživljava najinovativnije studentske ideje

Otvorene su prijave za najveće studentsko međunarodno natjecanje "L'Oréal Brandstorm". Ovog puta ono preuzima i ulogu inkubatora kako bi mladim talentima pomoglo ostvariti njihove ciljeve i provesti u djelo njihove projekte.

1

„International Video Pitch Competition“

Predstavljanjem vlastite poslovne ideje studenti mogu osvojiti vrijedne nagrade

Sveučilište u Osijeku jedan je od organizatora međunarodnog natjecanja na kojem imate priliku predstaviti vlastitu ideju, dobiti povratnu informaciju o njoj i osvojiti vrijedne nagrade.

Aplikacija Chefito nagrađena s 10 000 kuna na finalu TVZ Mc2-a/cover

Izrada mobilnih aplikacija

Aplikacija Chefito nagrađena s 10 000 kuna u finalu TVZ Mc2-a

U finalu u kojem su svi uživali, nakon predstavljanja deset najboljih rješenja, poslodavci su "online" glasovanjem odabrali i nagradili najbolje timove.