Ljetne vježbe

„Uključite tjelesnu aktivnost u svoj odmor“

Plivanje

Iako je vrijeme godišnjih odmora i relaksacije od uobičajenih aktivnosti, Aktivna Hrvatska, zlatni olimpijac Šime Fantela i drugi stručnjaci pozivaju na povećanu aktivnost i savjetuju kada i kako vježbati.

Vrlo važan aspekt života svakog čovjeka tjelesna je aktivnost, čijim smo pozitivnim učincima svjedoci. Najčešće, pogotovo prije ljetnih mjeseci, posjećujemo teretane kako bismo doživjeli neke akutne promjene na našem tijelu kao što je gubljenje potkožnog masnog tkiva, a poslije se vraćamo svojim starim rutinama. Kampanjsko shvaćanje tjelovježbe zasigurno nije dobro zato što samo kontinuiranom aktivnošću možemo imati dobre estetske i zdravstvene efekte. Kako bi nam i u ljetnim mjesecima tjelesna aktivnost i zdravi životni stil bili okosnica svakoga dana, nacionalni projekt Aktivna Hrvatska i zlatni olimpijac Šime Fantela u suradnji s trenerima Lukrecijom Dragić i Ivanom Antunovićem s Kineziološkog fakulteta iz Zagreba predstavljaju svoje ljetne vježbe.

– Prekrasno vrijeme kroz ljeto pomaže nam da iskoristimo pregršt sadržaja koji mogu biti zanimljivi, ali i vrlo dobri alati za svakodnevnu aktivnost. Primjerice, obično odmaranje na plaži vrlo jednostavno možemo začiniti s 15 minutnim plivanjem laganim intenzitetom ili napraviti neke vježbe jakosti u moru ili bazenu koji će aktivirati i probuditi kompletno tijelo. Važno je samo motivirati se i svakodnevno samo 30-ak minuta biti aktivan te direktno time iskoristiti sve blagodati tjelesne aktivnosti. Neka ljeto, iako ste na odmoru, posluži i da se osim dobrog oporavka od naporne godine napune i baterije zadužene za zdravlje i dobar izgled, a njih možemo napuniti samo svakodnevnom tjelesnom aktivnošću! – ističe prof. kineziologije Marin Dadić s KIF-a i Biotreninga.

Doktorica Iva Pejnović Franelić iz Hrvatske liječničke komore napominje:

– Uključite tjelesnu aktivnost u svoj odmor. Preporučenu razinu tjelesne aktivnosti možete postići i ako se uputite u šetnju s obitelji, prijateljima ili kućnim ljubimcem, razgledavajući znamenitosti, plivajući. Uz obaveznu zaštitu od sunca i pridržavanje preporuka za razdoblje vrućina, boraveći na otvorenom uživajte u tjelesnim aktivnostima koje pruža ovo doba godine. Izbjegavajte najtopliji dio dana, pijte dovoljno tekućine te se posavjetujte s liječnikom ako imate zdravstvenih problema. Tijekom ljeta zadržite dobre navike, a pokušajte i s uvođenjem novih, zdravih navika kojima ćete očuvati i poboljšati svoje zdravlje! –

Ljetne vježbe sa Šimom snimljene su u Falkensteiner Hotelu&Spa Iadera koji je prijatelj sporta i sportskih grupa. Zbog svoje pozicije u blizini mora i sadržaja koje pruža, hotel je izvrsno mjesto kako za relaksaciju, tako i za pripreme sportaša i rekreativaca. Nacionalni projekt Aktivna Hrvatska nastavlja se u Zagrebu u subotu, 9. rujna, u 10 sati na Trgu bana Josipa Jelačića.

Komentari na članak

Vezani članci

Vipnet Back to school

Odlične tarife, kul uređaji i brdo megabajta

Možda je "lito prošlo mala", ali će zato jesen biti Zakon!

Dosta je žicanja 'hot spota' od frendova i biranja u koji kafić ćeš sjesti s društvom pod uvjetom da imaš pristup wi-fiju. Ljeto je možda bilo divno, ali jesen i početak akademske godine mogu biti još bolji.

istezanje

Ne zanemarujte ovo

VIDEO: Zašto je istezanje jednako važno kao vježbanje?

Rijetko koji dio treninga izaziva toliko različita mišljenja kao istezanje.

plank

"Plank challenge"

Jedna vježba, četiri minute, 28 dana, novo tijelo

Prihvati izazov s tisućama ljudi diljem svijeta i dovedi svoje tijelo u formu

Kokteli

Brzo i jednostavno osvježenje

10 recepata za vaše omiljene koktele

Ako koktel majstore gledate jedino u spotovima novih ljetnih hitova, a morske radosti vidite samo na fotkama svojih Facebook frendova, dašak ljetnog ugođaja lako možete ostvariti pripremom finih koktela.

Pivo

Na današnji dan

Pivopije, sretan vam najpijaniji dan u godini

Pivo se po popularnosti smjestilo odmah iza vode i čaja, a njegovim se danom od 2007. godine smatra 5. kolovoza.