Prilika za džeparac

SUBOS otvorio natječaj za dizajn majica

ggladijator

Svaki autor može poslati više idejnih rješenja, a kako biste sudjelovali u ovom natječaju ne morate biti član SUBOS-a. Sve što se od vas traži jest bujna mašta i dobra kreacija.

Hrvatska akademska sportska udruga SUBOS otvorila je natječaj za izradu idejnog rješenja svojih majica. Autor najboljeg rješenja, koji će svoj uspjeh tražiti putem Facebook „lajkova”, bit će nagrađen s 500 kuna. Dizajniraju se ženske i muške majice, čije varijante mogu, ali i ne moraju biti jednake.

SUBOS je u studenom prošle godine proveo sličan natječaj za dizajn plakata i majica, a tadašnjeg pobjednika se odabralo po principu –  pobjednik je onaj koji dobije najviše lajkova. I ovaj natječaj će svojeg pobjednika odabrati po tom istom principu, s time da Organizacijski odbor natječaja ima pravo na dodjelu 200 lajkova svojemu favoritu – dodaju iz SUBOS-a.

Poslano rješenje dizajna majice mora biti na jednom prikazu, da se dizajn prednje i stražnje strane majice može vidjeti na istoj slici. Tako će se osigurati da „lajkovi” budu skupljeni na jednom mjestu. Uz to, iz SUBOS-a nadodaju da svoje prijedloge ne šaljete zipane, već da šaljete samo jedan .jpg ili .png dokument.

natječaj 2015 

- Jedan od primjera dosadašnjih rješenja SUBOS majica na kojima je i vidljiv logo Subosa, FOTO: SUBOS

Što se tiče tehničkih detalja vaših rješenja, iz SUBOS-a napominju da majice moraju sadržavati ili logo Subosa ili naziv Subos ili subos Lava. Majice za koje se traži idejno rješenje su bijele, a otisak koji dizajnirate može sadržavati maksimalno tri boje i tri pozicije otiska, čije su maksimalne dimenzije 30x40 centimetara. 

Od vas se traži da istovremeno budete dizajner, inženjer, marketinški stručnjak i dobar biznismen. Treba se paziti na sve detalje, od tehničke izvedivosti tiskanja otiska u tiskari, do lijepog izgleda i prikladnosti dizajnirane majice.

stari dizajn
 
- Kako biste što bolje ukomponirali boje, slobodno možete mijenjati boje loga FOTO: SUBOS
 
 

Natječaj je otvoren do 15. travnja u 20 sati, a ostale pojedinosti oko sudjelovanja potražite na stranicama SUBOS-a.

Svoja idejna rješenja šaljite na hasu.subos@gmail.com s naznakom „PRIJAVA NA NATJEČAJ – MAJICE“.

Komentari na članak

Vezani članci

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!