Prilika za džeparac

SUBOS otvorio natječaj za dizajn majica

ggladijator

Svaki autor može poslati više idejnih rješenja, a kako biste sudjelovali u ovom natječaju ne morate biti član SUBOS-a. Sve što se od vas traži jest bujna mašta i dobra kreacija.

Hrvatska akademska sportska udruga SUBOS otvorila je natječaj za izradu idejnog rješenja svojih majica. Autor najboljeg rješenja, koji će svoj uspjeh tražiti putem Facebook „lajkova”, bit će nagrađen s 500 kuna. Dizajniraju se ženske i muške majice, čije varijante mogu, ali i ne moraju biti jednake.

SUBOS je u studenom prošle godine proveo sličan natječaj za dizajn plakata i majica, a tadašnjeg pobjednika se odabralo po principu –  pobjednik je onaj koji dobije najviše lajkova. I ovaj natječaj će svojeg pobjednika odabrati po tom istom principu, s time da Organizacijski odbor natječaja ima pravo na dodjelu 200 lajkova svojemu favoritu – dodaju iz SUBOS-a.

Poslano rješenje dizajna majice mora biti na jednom prikazu, da se dizajn prednje i stražnje strane majice može vidjeti na istoj slici. tako će se osigurati da „lajkovi” budu skupljeni na jednom mjestu. Uz to, iz SUBOS-a nadodaju da svoje prijedloge ne šaljete zipane, već da šaljete samo jedan .jpg ili .png dokument.

natječaj 2015 

- Jedan od primjera dosadašnjih rješenja SUBOS majica na kojima je i vidljiv logo Subosa, FOTO: SUBOS

Što se tiče tehničkih detalja vaših rješenja, iz SUBOS-a napominju da majice moraju sadržavati ili logo Subosa ili naziv Subos ili subos Lava. Majice za koje se traži idejno rješenje su bijele, a otisak koji dizajnirate može sadržavati maksimalno tri boje i tri pozicije otiska, čije su maksimalne dimenzije 30x40 centimetara. 

Od vas se traži da istovremeno budete dizajner, inženjer, marketinški stručnjak i dobar biznismen. Treba se paziti na sve detalje, od tehničke izvedivosti tiskanja otiska u tiskari, do lijepog izgleda i prikladnosti dizajnirane majice.

stari dizajn
 
- Kako biste što bolje ukomponirali boje, slobodno možete mijenjati boje loga FOTO: SUBOS
 
 

Natječaj je otvoren do 15. travnja u 20 sati, a ostale pojedinosti oko sudjelovanja potražite na stranicama SUBOS-a.

Svoja idejna rješenja šaljite na hasu.subos@gmail.com s naznakom „PRIJAVA NA NATJEČAJ – MAJICE“.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.