Predavanje u organizaciji eStudenta

Ranko Vučinić otkrio studentima tajne sportskog PR-a

Predavanje Ranko Vučinić

– U Hrvatskoj se smatra da se ne smije griješiti. To je pogrešno. Na greškama se mora učiti, greške se mora ispraviti i tako postajete najbolji. – rekao je Vučinić.

Samo 2% ljudi na ovom planetu radi posao koji voli. Tu činjenicu pokazuju neka od zadnjih istraživanja. U srijedu navečer se na Fakultetu političkih znanosti moglo slušati i učiti od čovjeka koji je u tih 2%. Čovjek koji stvarno živi ono što radi i na kojemu se to vidi čim progovori. Ranko Vučinić sve nas je zajedno proveo kroz svoju životu priču i kroz priču o tome što radi, odnosno živi.

Odmah na početku bilo je jasno kako ovo neće biti klasično predavanje. Umjesto Power Pointa, Vučinić se odlučio za spoj raznih fotografija kako bi ispričao svoju priču. Već na prvoj fotografiji naglašeno je da on živi ono što radi. Taj se motiv provlačio kroz cijelo predavanje.

Početak karijere obilježili su mu modni i umjetnički projekti. Tada dolazi poziv Damira Gojanovića koji je želio ponovno uspostaviti klub hokeja na ledu Medveščak i vratiti ga na stare staze slave. Tu započinje priča o „MTV klincima”, kako su Ranka i njegov tim nazivali menadžeri starog kova. Imali su mnogo problema dok nisu uspjeli uvjeriti upravu u nove projekte koji su bili znatno drukčiji od onoga o čemu su oni tada razmišljali.

Projekti su često bili kontroverzni, na rubu dopuštenog, poput skidanja Luke Novosela za kampanju Prijatelja životinja, no bili su uspješni i to je pokrenulo Medveščak. Nakon Medveščaka započeo je suradnju i na drugim sportskim projektima, poput Final Foura ABA lige u Areni Zagreb, Davis Cupa te braće Sinković.

Naravno, bilo je i mnoštvo neuspješnih projekata, i baš su te greške bile dodatno naglašene tijekom predavanja.

– U Hrvatskoj se smatra da se ne smije griješiti. To je pogrešno. Na greškama se mora učiti, greške se mora ispraviti i tako postajete najbolji. – rekao je Vučinić.

Predavanje je bilo vrlo inspirativno, ali i direktno, bez zadrške. Možda će ove riječi inspirirati neke nove „MTV klince” da se upuste u uzbudljiv svijet komunikacija:

– Uspjeh nije strelica koja ide samo prema gore, uspjeh oscilira. Nekada imate uspone, a nekada padove. Sve to će vas jednoga dana naučiti veoma vrijednim stvarima.

Komentari na članak

Vezani članci

Poslovni sastanak

Consulting Day

Proširite znanje o konzultantskoj industriji uz pomoć najboljih poduzeća tog područja

Četvrta konferencija Consulting Day održava se u organizaciji Financijskog kluba i pruža priliku zainteresiranima za povezivanje s najboljim konzultantskim tvrtkama iz zemlje i inozemstva.

LSPR

Na hrvatskom tržištu na raspolaganju i specijalni napredni certificirani programi

Londonska škola za odnose s javnošću upisuje 30. generaciju polaznika

Londonska škola za odnose s javnošću (LSPR) upisuje već 30. generacije polaznika. Sa početkom 15. travnja u Sveučilištu Vern u Zagrebu, 15-modularni i 45-satni program odvija se u suradnji sa stručnjacima na području odnosa s javnošću, komunikacija, interneta i srodnih disciplina.

BUS konferencija - Posjetitelji

Biznis u sportu na Ekonomskom fakultetu

FOTO: Sportaši i stručnjaci predstavili drugu stranu sporta na BUS konferenciji

A onda se u konferencijskoj dvorani pojavio Trener Svih Trenera. Miroslav Ćiro Blažević nije do mikrofona došao iz prednjega reda kao svi predavači, već je ušao kroz vrata dvorane i uz gromoglasan pljesak spustio se pred posjetitelje. Teatralnost je uvijek bila njegov blagoslov i prokletstvo. Ćiro je, ipak, najprije naglasio da je najjače oružje autoriteta znanje.

Klub mladih Split

Predavanja i radionice

Edukativni predblagdanski program u Klubu mladih Split

Predavanje o volonterskoj misiji, radionica pokretanja i vođenja zadruge tek su dio bogatog programa koji vas ovog tjedna očekuje u prostorijama Kluba mladih Split.

Melita Manojlović

Open Days by Melita

Besplatna predavanja za bolji život

Predavanje ima karakter osnovnog znanja te je stoga besplatno. Pozvane su sve zainteresirane tvrtke, udruge i pojedinci da svojim utjecajem potpomognu razvoj projekta od koristi široj javnosti.