O čemu se radi?

Bijeli sprej s kojim više nema krađe centimetara u nogometu

Sprej za slobodnjake

Sprej se već nekoliko godina koristi na utakmicama latinoameričkih liga, koristio se i na prvenstvima mlađih uzrasta, da bi naposljetku dobio zeleno svjetlo od FIFA-e i zabljesnuo u Brazilu.

Igra se 73. minuta. Sučev zvižduk probija se kroz navijačku buku i sudac pokazuje slobodan udarac. Igrači se namještaju u živi zid, kradu centimetre i tada...

Sudac iz stražnjeg džepa vadi „magični“ sprej i označava crtu živog zida protiv koje su igrači bespomoćni. Slobodnjak je izveden, a crta nastala sprejem nestaje za pedesetak sekundi.

Ovaj, mogli bismo ga nazvati, revolucionarni izum u svijetu nogometa, osmislio je  sportski novinar Pablo Silva.

Sprej se već nekoliko godina koristi na utakmicama latinoameričkih liga, koristio se i na prvenstvima mlađih uzrasta, da bi naposljetku dobio zeleno svjetlo od FIFA-e i zabljesnuo u Brazilu.

Ova bijela pjena biološki je razgradiva, ne oštećuje travnjak, a nestaje za maksimalno 2 minute. Sastoji se od vode, butana i ostalih supstanci koje možemo pronaći u polimerima.

Na uporabu spreja ne žali se nitko, a bivši sudac Howard Webb zaključuje kako će sprej dovesti do više golova postignutih iz slobodnih udaraca, kakve je u svoje najbolje vrijeme zabijao legendarni Juninho.

Komentari na članak

Vezani članci

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!