Natjecanje u sklopu MOL Grupe

Završile prijave za UPPP: 20 000 € studentima rudarskog, geološkog i naftnog inženjerstva

Enter If You Dare

UPPP je međunarodno natjecanje iz područja istraživanja i proizvodnje nafte i plina (I&P) za studente rudarskog, geološkog i naftnog inženjerstva.

Jedna od vodećih međunarodnih naftnih kompanija – MOL Grupa – predstavila je međunarodni program UPPP za studente Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Program se fokusira na polje istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

Prijavilo se ukupno 972 tročlana tima s 27 sveučilišta iz 14 zemalja. Iz Hrvatske se prijavilo 57 timova, odnosno 171 student studenti geološkog i naftnog inženjerstva imali su i jedinstvenu priliku upoznati voditelje ljudskih resursa, razgovarati s njima te sudjelovati u kratkim intervjuima.

– Iznimno smo uzbuđeni zbog odličnog odaziva za ovaj program te cijenimo veliki interes studenata na sveučilištima. UPPP je namijenjen onima koji su otvoreni za stvarne izazove i usude se sudjelovati u avanturi. Zato smo se na sveučilištima uživo družili sa studentima i tako predstavili naš program. –  rekla je Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske resurse MOL Grupe.

Moto natjecanja glasi: Prijavi se! Ako se usudiš, a organizirano je u dva kruga; u prvom krugu sudionici rješavaju virtualne industrijske i strateške izazove u online simulacijskoj igri. U drugom krugu će se 10 najboljih timova suočiti uživo u Budimpešti od 9. do 11. prosinca 2014.

Tri najuspješnija tima dobit će priliku osvojiti ukupno 20.000 eura, pridružiti se MOL Grupi te započeti karijere kroz program UPPP Technical Placement koji će započeti 2015., a traje 18 mjeseci.

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj stranici ili Facebook stranici

Komentari na članak

Vezani članci

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!