Inicijativa Za rad spremne

Sudjelujte u istraživanju „Mladi na tržištu rada“

HZZ: liste

Anketa je u potpunosti anonimna, a rezultati istraživanja koristit će se s ciljem unaprijeđenja položaja mladih.

Uslijed zabrinjavajućih podataka o iznimno visokoj stopi nezaposlenosti mladih u Hrvatskoj, inicijativa Za rad spremne provodi istraživanje „Mladi na tržištu rada“.

Uz brojne pokušaje da se raznim mjerama smanji stopa nezaposlenosti mladih, činjenica jest da i dalje nedostaju kvalitetne analize kojima bi se pokazale realne potrebe mladih koji su izašli iz obrazovnog sustava te kročili na tržište rada. Ispunite ovu anketu kako bi inicijativa otkrila realne potrebe i mogućnosti mladih ljudi pod okriljem tržišta rada.

Svrha ovoga istraživanja jest da se dobiveni rezultati pretoče u smjernice za donošenje novih poticajnih mjera za zapošljavanje, kojima će se dugoročno dokinuti tendencija rasta nezaposlenosti mladih. Istraživanje će ujedno pomoći institucijama, ali i mladima, pri što lakšem prijelazu iz obrazovnoga sustava u svijet rada.

Anketa je u potpunosti anonimna, a rezultati istraživanja koristit će se s ciljem unaprijeđenja položaja mladih. Anketa se odnosi na sve osobe između 18 i 30 godine života koje su završile neki oblik školovanja, odnosno, koje se nalaze na tržištu rada.

Istraživanje se provodi u sklopu projekta „Za rad spremne“, koji provodi Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje u suradnji s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Područnim uredom Krapina i Mrežom udruga Zagor, a koje financijski podržava Ministarstvo socijalnih politika i mladih.

„Za rad spremne“ je inicijativa proizašla iz Centra za edukaciju, savjetovanje i istraživanje, a nastala je s namjerom da se upozori na nepovoljan položaj mladih u svijetu rada, kao i da se kvalitetnim analizama kreiraju javne politike kojima bi se dugoročno unaprijedio položaj mladih u svijetu rada.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.