U sklopu kolegija Marketing

Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Suradnja studenata EFOS-a i Memorijalnog centra Domovinskog rata u Vukovaru

Podijeljena priznanja i nagrađeni najuspješniji studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Vukovar je mnogo više od rata i može imati uistinu svijetlu budućnost - zaključna je misao svečane dodjele nagrada studentima Ekonomskog fakulteta koja se održala 18. studenog. Nagrađeni su studenti koji su najuspješnije riješili poslovni slučaj u sklopu kolegija Marketing-strategije, a koji im je ove godine postavila Javna ustanova Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar

Ekonomski fakultet u Osijeku već godinama ostvaruje suradnju s brojnim poduzećima poput Saponije, Kandita, Borova i Shoutema te svojim studentima omogućuje ostvarivanje prakse radom na rješavanju stvarnih problema s kojima se ta poduzeća susreću. Ove je godine upravo Javna ustanova zadala poslovni slučaj koji su studenti završne godine diplomskog studija Marketing imali priliku u timovima riješiti i natjecati se za titulu najboljih.

Osim izvrsnog iskustva i prilike za prevođenje stečenih teorijskih znanja u praksu, studentima uspjeh na ovakvim projektima predstavlja važnu referencu i prednost na skorašnjim prijavama za posao, ali i odličnu podlogu na budućem radnom mjestu.

Koordinatorica projekta i nositeljica kolegija, docentica dr.sc. Marija Ham na početku svečanosti istaknula je svoje zadovoljstvo ovom suradnjom koja s obzirom na značaj Ustanove, Vukovara, ali i današnjeg datuma ima posebnu težinu. Čestitke studentima te punu potporu i spremnost na daljnju suradnju i podršku u ostvarivanju temeljne svrhe Memorijalnog centra iskazao je i dekan Ekonomskog fakulteta prof.dr. Vladimir Cini koji je uručio i zahvalnicu ravnatelju Centra.

Nakon prezentacija rješenja poslovnog slučaja dvaju pobjedničkih timova, studentima članovima tih timova dodijeljena su priznanja i nagrade. Najuspješniji studenti bili su Doris Galinec, David Ivančić, Andrea Kamenčak, Ana Serdarušić, Adam Vovra, Kristina Japarić, Kristian Pavić, Juraj Rašić, Lucija Rončević i Maja Živković.

Ravnatelj Javne ustanove gospodin Zoran Šangut čestitao je studentima na izuzetno kvalitetnim rješenjima i najavio implementaciju nekih od predloženih ideja kao i nastavak suradnje sa Ekonomskim fakultetom u daljnjoj razradi i operacionalizaciji predloženih strategija.

Uz redoviti studij, studenti Marketinga odnedavno imaju priliku ostvariti praksu i produbiti svoja znanja na temu marketinga u sklopu novoosnovane udruge studenata smjera Marketing, BookMark. Radom u udruzi, koja uživa veliku potporu fakulteta, studenti imaju priliku raditi na organizaciji i provođenju odnosa s javnošću, marketinga na društvenim mrežama, konferencija, seminara, radionica i studija slučaja. Sve ove aktivnosti, a i brojna gostujuća predavanja koja Katedra za marketing redovito organizira, neizmjerno podižu kvalitetu obrazovanja na fakultetu i stvaraju buduće marketinške stručnjake o kojima ćemo još zasigurno mnogo toga čuti.

Komentari na članak

Vezani članci

Studentski dom Osijek

Investicija od 157 milijuna kuna

Smještaj za još 790 studenata u novom paviljonu osječkoga Kampusa

Ukoliko na natječaju Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU prođe projektni prijedlog o izgradnji novog studenog paviljona, Osijek bi trebao postati bogatiji za 790 smještajnih jedinica.

Sudjelovanje KultAkta na ReArtu

Intervju s Andrijanom Katavom iz udruge KultAkt

„Shvatile smo kako nema smisla čekati i nadati se kako će neki posao u struci pasti iz vedra neba”

Osječke studentice pokrenule su udrugu za kulturalni menadžment kojom žele aktivirati kulturnu i kreativnu scenu u Osijeku. Andrijana Katava, potpredsjednica za odnose s javnošću, približila nam je aktivnosti udruge i otkrila što mogu očekivati svi koji se pridruže.

Pobjednički tim  L'Oreal Brandstorm

Studentsko marketinško natjecanje

Zagrebački tim RIT borit će se u Parizu za nagradu vrijednu 10 000 eura

„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost", naglašava Brigitte Streller.

Inspire me Predavanje

Start-Up udruga

Inspire Me konferencija sa sjajnim govornicima stiže u Osijek

Glavni dio konferencije predviđen je za uspješne priče pojedinaca – poduzetnika, menadžera, sportaša, umjetnika – koji će sa sudionicima podijeliti svoja poslovna i životna iskustva.

Prvi #LSPRday na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

Ekonomski fakultet u Osijeku

Predavači prvog #LSPRday-a oduševili mnogobrojnu publiku

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održan je prvi #LSPRday u organizaciji Londonske škole za odnose s javnošću i studentske udruge Bookmark. Kroz nepuna četiri sata svoje uspješne poslovne priče sa studentima i svim ostalim zainteresiranim građanima podijelili su: Toni Milun, Mija Dropuljić, Jovan Tišma i Adnan Mehmedović.