U sklopu kolegija Marketing

Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Suradnja studenata EFOS-a i Memorijalnog centra Domovinskog rata u Vukovaru

Podijeljena priznanja i nagrađeni najuspješniji studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Vukovar je mnogo više od rata i može imati uistinu svijetlu budućnost - zaključna je misao svečane dodjele nagrada studentima Ekonomskog fakulteta koja se održala 18. studenog. Nagrađeni su studenti koji su najuspješnije riješili poslovni slučaj u sklopu kolegija Marketing-strategije, a koji im je ove godine postavila Javna ustanova Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar

Ekonomski fakultet u Osijeku već godinama ostvaruje suradnju s brojnim poduzećima poput Saponije, Kandita, Borova i Shoutema te svojim studentima omogućuje ostvarivanje prakse radom na rješavanju stvarnih problema s kojima se ta poduzeća susreću. Ove je godine upravo Javna ustanova zadala poslovni slučaj koji su studenti završne godine diplomskog studija Marketing imali priliku u timovima riješiti i natjecati se za titulu najboljih.

Osim izvrsnog iskustva i prilike za prevođenje stečenih teorijskih znanja u praksu, studentima uspjeh na ovakvim projektima predstavlja važnu referencu i prednost na skorašnjim prijavama za posao, ali i odličnu podlogu na budućem radnom mjestu.

Koordinatorica projekta i nositeljica kolegija, docentica dr.sc. Marija Ham na početku svečanosti istaknula je svoje zadovoljstvo ovom suradnjom koja s obzirom na značaj Ustanove, Vukovara, ali i današnjeg datuma ima posebnu težinu. Čestitke studentima te punu potporu i spremnost na daljnju suradnju i podršku u ostvarivanju temeljne svrhe Memorijalnog centra iskazao je i dekan Ekonomskog fakulteta prof.dr. Vladimir Cini koji je uručio i zahvalnicu ravnatelju Centra.

Nakon prezentacija rješenja poslovnog slučaja dvaju pobjedničkih timova, studentima članovima tih timova dodijeljena su priznanja i nagrade. Najuspješniji studenti bili su Doris Galinec, David Ivančić, Andrea Kamenčak, Ana Serdarušić, Adam Vovra, Kristina Japarić, Kristian Pavić, Juraj Rašić, Lucija Rončević i Maja Živković.

Ravnatelj Javne ustanove gospodin Zoran Šangut čestitao je studentima na izuzetno kvalitetnim rješenjima i najavio implementaciju nekih od predloženih ideja kao i nastavak suradnje sa Ekonomskim fakultetom u daljnjoj razradi i operacionalizaciji predloženih strategija.

Uz redoviti studij, studenti Marketinga odnedavno imaju priliku ostvariti praksu i produbiti svoja znanja na temu marketinga u sklopu novoosnovane udruge studenata smjera Marketing, BookMark. Radom u udruzi, koja uživa veliku potporu fakulteta, studenti imaju priliku raditi na organizaciji i provođenju odnosa s javnošću, marketinga na društvenim mrežama, konferencija, seminara, radionica i studija slučaja. Sve ove aktivnosti, a i brojna gostujuća predavanja koja Katedra za marketing redovito organizira, neizmjerno podižu kvalitetu obrazovanja na fakultetu i stvaraju buduće marketinške stručnjake o kojima ćemo još zasigurno mnogo toga čuti.

Komentari na članak

Vezani članci

Pitaya solutions, FOTO: Pitaya solutions

Intervju s mladim osječkim inovatorima

„Diploma sama po sebi neće čovjeka zaposliti, već njegova interaktivnost“

Dok razni portali svakodnevno objavljuju kako na osječkom kolodvoru roditelji ispraćaju svoju djecu koja „trbuhom za kruhom“ putuju ponajviše u Njemačku, ali i ostale dijelove Europe i svijeta, Matias, Kristijan i Nikola o inozemstvu razmišljaju samo kao o tržištu gdje će izvoziti svoje proizvode i gdje bi imali svoje podružnice. U interesu im je proizvoditi i zapošljavati u Hrvatskoj gdje će i ostati sjedište tvrtke.

Advent u Osijeku

Advent u Osijeku 2015.

Božićna bajka u osječkoj Tvrđi

Od 28. studenog 2015. do 1. siječnja 2016. u Osijeku će se drugu godinu za redom održati Advent u Osijeku, koji će svim Osječanima i gostima pružiti pravu božićnu bajku u srcu barokne Tvrđe.

Životno osiguranje debata

Studentska debata

Izbor životnog osiguranja ovisi o perspektivi potrošača

Studenti osječkog Ekonomskog fakulteta debatirali su na temu „Životno osiguranje – štednja i/ili investicija". Dok se jedan tim zalagao za mješovito osiguranje, drugi se priklonio investicijskom.

INmusic

Nagradni natječaj

OTP banka i studentski.hr vode te na INmusic

Jedan od najvećih glazbenih festivala i ove je godine na Jarunu od 20. do 22. lipnja. Pokažite što znate o financijama i bankarskim uslugama za studente i dočekajte ljeto na INmusicu.

CB

Završio prvi Career Booster Zagreb

Tri dana puna ideja, kreativnosti, zanimljivih predavanja i poslovnih slučajeva

Career Booster Zagreb odvijao se od 23. do 25. svibnja na Ekonomskom fakultetu. Sudionici su imali priliku rješavati pet poslovnih slučajeva različitih kompanija.