U sklopu kolegija Marketing

Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Suradnja studenata EFOS-a i Memorijalnog centra Domovinskog rata u Vukovaru

Podijeljena priznanja i nagrađeni najuspješniji studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Vukovar je mnogo više od rata i može imati uistinu svijetlu budućnost - zaključna je misao svečane dodjele nagrada studentima Ekonomskog fakulteta koja se održala 18. studenog. Nagrađeni su studenti koji su najuspješnije riješili poslovni slučaj u sklopu kolegija Marketing-strategije, a koji im je ove godine postavila Javna ustanova Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar

Ekonomski fakultet u Osijeku već godinama ostvaruje suradnju s brojnim poduzećima poput Saponije, Kandita, Borova i Shoutema te svojim studentima omogućuje ostvarivanje prakse radom na rješavanju stvarnih problema s kojima se ta poduzeća susreću. Ove je godine upravo Javna ustanova zadala poslovni slučaj koji su studenti završne godine diplomskog studija Marketing imali priliku u timovima riješiti i natjecati se za titulu najboljih.

Osim izvrsnog iskustva i prilike za prevođenje stečenih teorijskih znanja u praksu, studentima uspjeh na ovakvim projektima predstavlja važnu referencu i prednost na skorašnjim prijavama za posao, ali i odličnu podlogu na budućem radnom mjestu.

Koordinatorica projekta i nositeljica kolegija, docentica dr.sc. Marija Ham na početku svečanosti istaknula je svoje zadovoljstvo ovom suradnjom koja s obzirom na značaj Ustanove, Vukovara, ali i današnjeg datuma ima posebnu težinu. Čestitke studentima te punu potporu i spremnost na daljnju suradnju i podršku u ostvarivanju temeljne svrhe Memorijalnog centra iskazao je i dekan Ekonomskog fakulteta prof.dr. Vladimir Cini koji je uručio i zahvalnicu ravnatelju Centra.

Nakon prezentacija rješenja poslovnog slučaja dvaju pobjedničkih timova, studentima članovima tih timova dodijeljena su priznanja i nagrade. Najuspješniji studenti bili su Doris Galinec, David Ivančić, Andrea Kamenčak, Ana Serdarušić, Adam Vovra, Kristina Japarić, Kristian Pavić, Juraj Rašić, Lucija Rončević i Maja Živković.

Ravnatelj Javne ustanove gospodin Zoran Šangut čestitao je studentima na izuzetno kvalitetnim rješenjima i najavio implementaciju nekih od predloženih ideja kao i nastavak suradnje sa Ekonomskim fakultetom u daljnjoj razradi i operacionalizaciji predloženih strategija.

Uz redoviti studij, studenti Marketinga odnedavno imaju priliku ostvariti praksu i produbiti svoja znanja na temu marketinga u sklopu novoosnovane udruge studenata smjera Marketing, BookMark. Radom u udruzi, koja uživa veliku potporu fakulteta, studenti imaju priliku raditi na organizaciji i provođenju odnosa s javnošću, marketinga na društvenim mrežama, konferencija, seminara, radionica i studija slučaja. Sve ove aktivnosti, a i brojna gostujuća predavanja koja Katedra za marketing redovito organizira, neizmjerno podižu kvalitetu obrazovanja na fakultetu i stvaraju buduće marketinške stručnjake o kojima ćemo još zasigurno mnogo toga čuti.

Komentari na članak

Vezani članci

Jednaki u različitosti

Projekt „World in the City”

AIESEC vas uči stranom jeziku preko ljeta za sitne novce!

Tečajeve će voditi strani studenti volonteri iz cijeloga svijeta, a radionice će se održavati kroz pet tjedana.

Ekonomski fakultet

Prilika za studente Financijskog menadžmenta

EFOS raspisao natječaj za studentske stručne prakse

Ekonomski fakultet u Osijeku raspisao je natječaj za obavljanje studentske stručne prakse u šest gospodarskih subjekata. Na praksu će biti primljeno 17 studenata, a natječaj traje do 5. lipnja 2015.

Suradnja EFOS i MAKO

Suradnja EFOS-a s poslovnim subjektima

Najuspješnijim osječkim studentima Marketinga ponuđena prilika za posao u MAKO-u

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Najuspješniji timovi u završnici su održali svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Natjecanje, najava

Global Challenges Foundation

Nagrada od pet milijuna dolara za bolji model globalne politike

Global Challenges Foundation bavi se rješavanjem problema koji pogađaju globalnu svakidašnjicu. Osnivač ove organizacije nagrađuje pobjednika natjecanja nagradom od pet milijuna dolara za rekonstrukciju postojeće globalne politike. Novi oblik trebao bi biti inovativan, drugačiji i uspješniji od dosadašnjeg.

USKOK ispitivačka soba

Nove presude zbog prodaje ispita na osječkom fakultetu

Četvero studenata dobilo kazne zbog prodaje ispita u aferi „Index”

Afera „Index“, koja je potresla hrvatski obrazovni sustav, ali i cjelokupnu hrvatsku javnost novim otkrivanjem koruptivnih radnji, pokazala je kako su se mito i korupcija uvukli u najznačajnije slojeve društva.