San mnogih ljudi

Student zarađuje od prodaje zraka

Air de Montcuq

Cijelom svijetu ponudio je zrak svog gradića Montcuq. Antoine pakira zrak u limenke od 250 mililitara te ih putem interneta prodaje za 5,5 eura.

Za neke se kaže da prodaju maglu, a za neke da prodaju zrak. Stotinu puta smo čuli taj izraz. No, zapita li se itko koliko bi taj posao mogao biti unosan, koliko bi zapravo prodavanje magle i zraka bio savršen posao te postoji li netko tko stvarno prodaje maglu ili zrak? Postoji! Antoine Deblay, dvadesetdvogodišnji student komunikologije iz Francuske, preko interneta prodaje zapakirani zrak.

On je cijelom svijetu ponudio zrak svog gradića Montcuq. Antoine zrak pakira u limenke od 250 mililitara te ih putem interneta prodaje za 5,5 eura. Ispočetka je planirao  „Air de Montcuq” prodavati tijekom ljeta, a kad je vidio da je od prodaje zraka zaradio 800 eura u samo nekoliko tjedana, odlučio je proširiti posao i prodavati ga tijekom cijele godine Na pitanje tko uopće kupuje zrak u limenci, Antoine je odgovorio kako je riječ o neobičnom proizvodu, a ljudi u osnovi vole sve što je drugačije i nesvakidašnje. Osim što ima drugačiji proizvod, Deblay smatra da ljudi njegov proizvod kupuju i zbog šale nastale igre riječima. Naime, Montcuq u Francuskoj često krivo izgovaraju kao „mon kul”, što bi značilo „moja stražnjica”, a puno ime bi se moglo slobodno prevesti kao „vjetar moje stražnjice”. Zbog originalnosti proizvoda, igre riječi, dobrog marketinga ili nečeg četvrtog, Deblayjeve limenke zraka zasad su otputovale u Sjedinjene Američke Države, Italiju, Portugal, Singapur, Švicarsku, Belgiju, Englesku, Kanadu i Francusku.

Antoine je na ideju o pakiranju zraka došao zahvaljujući studiju na kojem uči o izvedbi, realizaciji i strategiji projekata pa je pomislio kako bi zapravo bilo zabavno poigrati se riječima, a biznis je najjednostavnije pokrenuti pakiranjem zraka i malom igrom riječi. „Proizvod je na tržištu od ljeta, točnije od kolovoza 2013. godine, a za samu realizaciju mi je trebalo oko mjesec dana. Premda sada ponešto zaradim, osnovni motiv svega ovog je zbava”, rekao je Antoine.

Čini se da mašta, kreativnost, volja i znanje nemaju granica jer činjenica da je ovaj dvadesetdvogodišnjak uspio pokrenuti isplativ posao prodaje zraka govori sama za sebe. Ipak, Antoine se nije oslanjao na druge, već je stvar uzeo u svoje ruke te sam osmislio dizajn, logo, pakiranje i promidžbu Air de Montcuqua. Nema vam druge nego se primiti posla!

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Vip alumni prva generacija

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vip alumni je super prilika nakon fakulteta – prijavi se i ti!

„Vip alumni program sam je po sebi genijalno osmišljen – od samog starta u vidu eliminacijskih krugova, preko rada u struci nakon fakulteta, međunarodnog iskustva, hrpe treninga pa do samog kraja te dodjele preporuka i diploma.“

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.