San mnogih ljudi

Student zarađuje od prodaje zraka

Air de Montcuq

Cijelom svijetu ponudio je zrak svog gradića Montcuq. Antoine pakira zrak u limenke od 250 mililitara te ih putem interneta prodaje za 5,5 eura.

Za neke se kaže da prodaju maglu, a za neke da prodaju zrak. Stotinu puta smo čuli taj izraz. No, zapita li se itko koliko bi taj posao mogao biti unosan, koliko bi zapravo prodavanje magle i zraka bio savršen posao te postoji li netko tko stvarno prodaje maglu ili zrak? Postoji! Antoine Deblay, dvadesetdvogodišnji student komunikologije iz Francuske, preko interneta prodaje zapakirani zrak.

On je cijelom svijetu ponudio zrak svog gradića Montcuq. Antoine zrak pakira u limenke od 250 mililitara te ih putem interneta prodaje za 5,5 eura. Ispočetka je planirao  „Air de Montcuq” prodavati tijekom ljeta, a kad je vidio da je od prodaje zraka zaradio 800 eura u samo nekoliko tjedana, odlučio je proširiti posao i prodavati ga tijekom cijele godine. Na pitanje tko uopće kupuje zrak u limenci, Antoine je odgovorio kako je riječ o neobičnom proizvodu, a ljudi u osnovi vole sve što je drugačije i nesvakidašnje. Osim što ima drugačiji proizvod, Deblay smatra da ljudi njegov proizvod kupuju i zbog šale nastale igre riječima. Naime, Montcuq u Francuskoj često krivo izgovaraju kao „mon kul”, što bi značilo „moja stražnjica”, a puno ime bi se moglo slobodno prevesti kao „vjetar moje stražnjice”. Zbog originalnosti proizvoda, igre riječi, dobrog marketinga ili nečeg četvrtog, Deblayjeve limenke zraka zasad su otputovale u Sjedinjene Američke Države, Italiju, Portugal, Singapur, Švicarsku, Belgiju, Englesku, Kanadu i Francusku.

Antoine je na ideju o pakiranju zraka došao zahvaljujući studiju na kojem uči o izvedbi, realizaciji i strategiji projekata pa je pomislio kako bi zapravo bilo zabavno poigrati se riječima, a biznis je najjednostavnije pokrenuti pakiranjem zraka i malom igrom riječi. „Proizvod je na tržištu od ljeta, točnije od kolovoza 2013. godine, a za samu realizaciju mi je trebalo oko mjesec dana. Premda sada ponešto zaradim, osnovni motiv svega ovog je zbava”, rekao je Antoine.

Čini se da mašta, kreativnost, volja i znanje nemaju granica jer činjenica da je ovaj dvadesetdvogodišnjak uspio pokrenuti isplativ posao prodaje zraka govori sama za sebe. Ipak, Antoine se nije oslanjao na druge, već je stvar uzeo u svoje ruke te sam osmislio dizajn, logo, pakiranje i promidžbu Air de Montcuqua. Nema vam druge nego se primiti posla!

Komentari na članak

Vezani članci

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.