Prijavi se i ti

Stjecanje iskustva u poznatim hrvatskim kompanijama

Learn earn

Kompanije pomažu studentima da se upoznaju s radom, da primijene teoriju koju su stekli višegodišnjim studiranjem te da steknu potrebne vještine i iskustva koja će im pomoći u daljnjem životu.

Nedostatak iskustva i praktičnog znanja su glavni problemi s kojima se studenti suočavaju nakon završetka fakulteta Kako bi pomogli studentima da steknu potrebno iskustvo za rad, Poslovni dnevnik i 24sata su pokrenuli projekt pod nazivom „Iskustvo zlata vrijedi“. Cilj ovog projekta je povezati studente s poznatim hrvatskim kompanijama i omogućiti mladima pohađanje prakse, stažiranje pa čak i zapošljavanje.

Kompanije pomažu studentima da se upoznaju s radom, da primijene teoriju koju su stekli višegodišnjim studiranjem, da steknu potrebne vještine i iskustva koja će im pomoći u daljnjem životu.

Poslovni dnevnik je 2012. proveo istraživanje "Najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj" koje je pokazalo da studenti žele raditi u ovim kompanijama: Franck, Grawe, Podravka, Uniqa, Zagrebačka banka, Zagrebačka Pivovara, Styria i Vipnet. Ove firme veliki naglasak stavljaju na obrazovanje i iskustvo te rado sudjeluju na studentskim natjecanjima poput Case Study Competitiona, App Start Contesta i Business Plan Contesta.

U natječaju mogu sudjelovati svi punoljetni građani Republike Hrvatske koji ispunjavaju potrebne uvjete za prijavu. Na natječaju se biraju 3 najbolja kandidata koje Infokatedra i Centar za obrazovanje pripremi za izlaganje projekta pred poslodavcem. Stručni žiri koji se sastoji od predstavnika tvrtke Adecco, 24sata te sponzora projekta bira pobjednika koji dobiva praksu. Projekt su podržali i studentska udruga GCN, eSTUDENT te Ministarstvo rada i mirovinskog sustava.

Vipnet je prvi od poslodavaca predstavio svoja dva kandidata koji su u 20 minuta iznijeli rješenje na zadatak koji su dobili. Da je ovo hvalevrijedan projekt pokazuju i komentari kandidata koji su se natjecali u finalu.

''Mislim da je fakultet bitan, ali ako čovjek ima završen fakultet i iskustva u CV-u koji se tiču njegovog smjera te praksu, izazvat će veće zanimanje poslodavca. Također će se isticati među ostalim kandidatima.''

Oba kandidata smatraju kako je bitno imati iskustvo koje bi nas razlikovalo od većine i zaintrigiralo poslodavce. ovaj projekt je doživio velik uspjeh i zadovoljstvo kod studenata koji su stekli uvid u rad velikih poduzeća. nije kasno da se prijavite i upotpunite životopis jer u Zagrebačkoj banci stažiranje počinje od 1. veljače. 

Komentari na članak

Vezani članci

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.