Startup srijeda na Veleučilištu VERN

Predstavljen startup Vitastiq u koji je investirano 210 tisuća dolara

Vitastiq na VERN'u

Riječ je o prvom osobnom uređaju u svijetu koji se koristi za provjeru stanja vitamina i minerala u tijelu metodom elektro-akupunkture

Kada lansirate inovativni tehnološki proizvod za brigu o zdravlju očekujete reakciju tržišta, ali morate biti spremni i na otpor i skepticizam, čak i kada proizvod bazirate na metodama starima više od pola stoljeća.

Istaknuto je to na Startup srijedi na Veleučilištu VERN' koju je otvorio Davorin Štetner, predsjednik Hrvatske mreže poslovnih anđela – CRANE, a nakon njega riječ su preuzeli Dean Vranić, suosnivač startupa Vitastiq te Irena Lešković, voditeljica Vitastiqove Indiegogo kampanje.

Riječ je o prvom osobnom uređaju u svijetu koji se koristi za provjeru stanja vitamina i minerala u tijelu metodom elektro-akupunkture. Vitastiq je putem crowdfunding kampanje umjesto planiranih 49 tisuća, privukao čak više od 210 tisuća dolara investicije, a nedavno je u finalu Central European Startup Awardsa u Beču nagrađen i priznanjem u kategoriji najboljeg korisničkog iskustva.

– Imali smo dvije prekretnice. Prva je bila pokretanje kampanje na Indiegogo platformi, a druga nastup na Vitafoods sajmu u Ženevi ove godine Iako smo od crowdfundinga planirali prikupiti 49 000 dolara, taj smo iznos dostigli već za petnaest dana. Sljedeći nam je cilj bio 79 000 i tako smo na kraju došli do više od 210 tisuća. – objasnio je Dean.

Napomenuo je kako je važno bilo stalno održavati komunikaciju s tzv. backerima, a svaki put kad su odredili novi financijski cilj, morali su osmisliti i novost kojom bi poticali interes za investicije. Prvo su ponudili tri različite boje proizvoda, zatim popust na kupnju, pa popust na preporuku, pa poklone za backere, itd.

Iako im je crowdfunding kampanja donijela brojne pogodnosti za promociju proizvoda, Dean je naglasio kako je važno kontinuirano stvarati sadržaj o proizvodu, poput vijesti, članaka za newslettere, PR materijala, itd.

– Svaki put kad bi nam neki medij objavio članak, vidjeli smo skok u prodaji, a najveći rast smo imali nakon objave na Indiegogo newsletteru. Ukupno smo dosada dobili PR-a u protuvrijednosti većoj od dva milijuna kuna. 

Nastup na sajmu u Ženevi bio im je važan zbog iskoraka prema distributerima, a od 180 prikupljenih upita, zasad su realizirali njih trideset.

–  Zasad imamo distribuciju u Australiji, Novom Zelandu, Nizozemskoj, Turskoj, Ukrajini, Hong Kongu, itd. Najveći bi nam dobitak bio izlazak na američko tržište, no tamo nas očekuju još mnoga testiranja i zadovoljavanje stroge regulative njihove Federal Drug Assocciation, budući da naš proizvod spada u kategoriju brige o zdravlju. I na europskom se tržištu ponekad susrećemo sa skepticima koji sumnjaju u vjerodostojnost elektro-akupunkture, iako se ta metoda u medicini primjenjuje više od 50 godina

Za kraj je istaknuo kako im je cilj proizvodnju zadržati u Hrvatskoj, no to će uvelike odrediti buduća potražnja.

Komentari na članak

Vezani članci

Tim Mundus

„Good Gamem Liftoff”

Gimanzijalci i student FER-a osvojili 100 000 kuna za pametnu društvenu igru

Filip Hercig, Luka Domančić, Matija Fućek i Fran Zekan osmislili su zanimljivu igru 21. stoljeća koja je dobila najbolje ocjene u kategorijama poslovnog modela, analize tržišta i kupca, inovativnosti i izvedivosti te same prezentacije.

Dove "Speak Beautiful" kampanja

Zašto mislimo da smo ružni?

Dove kampanje za podizanje samopouzdanja

Globalna direktorica Dove Self-Esteem projekta Meaghan Ramsey prošle je godine održala inspirativan govor na TED Talku.

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Kampanja Tehničkog fakulteta

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Prošli su tjedan na riječkim pločnicima osvanuli natpisi „Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?" koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi, otkriveno je nekoliko dana kasnije.

Otvoren Startup Factory Zagreb 2017.

Startup Factory Zagreb

„Svaki uspješan poduzetnički pothvat započinje dobrom idejom"

Nakon uspješno provedenog prošlogodišnjeg svojevrsnog pilot-projekta, početak ove jeseni obilježen je novim, još boljim i atraktivnijim ciklusom Startup Factory Zagreb programa. Čak 16 inovativnih timova usmjereno je na četiri tematska područja: „Smart Energy", „Smart Living – Silver Economy", „Smart Mobility" i „Smart Tourism."

Predavanje, univerzalna slika

Sveučilište u Rijeci

Poznata hrvatska političarka govorit će o odnosima s javnošću studentima u Opatiji

Na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Iki održat će predavanje političarka i profesorica na VERN'u Mirela Holy na temu odnosa s javnošću. Pozivaju se svi zainteresirani studenti da se pridruže predavanju.