Startup srijeda na Veleučilištu VERN

Predstavljen startup Vitastiq u koji je investirano 210 tisuća dolara

Vitastiq na VERN'u

Riječ je o prvom osobnom uređaju u svijetu koji se koristi za provjeru stanja vitamina i minerala u tijelu metodom elektro-akupunkture

Kada lansirate inovativni tehnološki proizvod za brigu o zdravlju očekujete reakciju tržišta, ali morate biti spremni i na otpor i skepticizam, čak i kada proizvod bazirate na metodama starima više od pola stoljeća.

Istaknuto je to na Startup srijedi na Veleučilištu VERN' koju je otvorio Davorin Štetner, predsjednik Hrvatske mreže poslovnih anđela – CRANE, a nakon njega riječ su preuzeli Dean Vranić, suosnivač startupa Vitastiq te Irena Lešković, voditeljica Vitastiqove Indiegogo kampanje.

Riječ je o prvom osobnom uređaju u svijetu koji se koristi za provjeru stanja vitamina i minerala u tijelu metodom elektro-akupunkture. Vitastiq je putem crowdfunding kampanje umjesto planiranih 49 tisuća, privukao čak više od 210 tisuća dolara investicije, a nedavno je u finalu Central European Startup Awardsa u Beču nagrađen i priznanjem u kategoriji najboljeg korisničkog iskustva.

– Imali smo dvije prekretnice. Prva je bila pokretanje kampanje na Indiegogo platformi, a druga nastup na Vitafoods sajmu u Ženevi ove godine. Iako smo od crowdfundinga planirali prikupiti 49 000 dolara, taj smo iznos dostigli već za petnaest dana. Sljedeći nam je cilj bio 79 000 i tako smo na kraju došli do više od 210 tisuća. – objasnio je Dean.

Napomenuo je kako je važno bilo stalno održavati komunikaciju s tzv. backerima, a svaki put kad su odredili novi financijski cilj, morali su osmisliti i novost kojom bi poticali interes za investicije. Prvo su ponudili tri različite boje proizvoda, zatim popust na kupnju, pa popust na preporuku, pa poklone za backere, itd.

Iako im je crowdfunding kampanja donijela brojne pogodnosti za promociju proizvoda, Dean je naglasio kako je važno kontinuirano stvarati sadržaj o proizvodu, poput vijesti, članaka za newslettere, PR materijala, itd.

– Svaki put kad bi nam neki medij objavio članak, vidjeli smo skok u prodaji, a najveći rast smo imali nakon objave na Indiegogo newsletteru. Ukupno smo dosada dobili PR-a u protuvrijednosti većoj od dva milijuna kuna. 

Nastup na sajmu u Ženevi bio im je važan zbog iskoraka prema distributerima, a od 180 prikupljenih upita, zasad su realizirali njih trideset.

–  Zasad imamo distribuciju u Australiji, Novom Zelandu, Nizozemskoj, Turskoj, Ukrajini, Hong Kongu, itd. Najveći bi nam dobitak bio izlazak na američko tržište, no tamo nas očekuju još mnoga testiranja i zadovoljavanje stroge regulative njihove Federal Drug Assocciation, budući da naš proizvod spada u kategoriju brige o zdravlju. I na europskom se tržištu ponekad susrećemo sa skepticima koji sumnjaju u vjerodostojnost elektro-akupunkture, iako se ta metoda u medicini primjenjuje više od 50 godina

Za kraj je istaknuo kako im je cilj proizvodnju zadržati u Hrvatskoj, no to će uvelike odrediti buduća potražnja.

Komentari na članak

Vezani članci

Ritam kulturizma 2016.

Ritam kulturizma 2016.

Osmislite promotivnu kampanju i osvojite 1000 kuna

Sudionici moraju osmisliti kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika. Prijave su otvorene do 8. travnja. Rješenja je potrebno predati do 17. travnja 2016. godine.

Discover EU

EPP-ova kampanja

Pokrenuta kampanja kojom bi mladi Europljani dobili besplatnu Interrail kartu

Besplatnu Interrail kartu trebao bi dobiti svaki mladi Europljanin na svoj 18. rođendan.

Natko Bošnjak i Slaven Pokrivko

Svjetski sajam investicija

Bike2Lock predstavljen u Dubaiu, Zagrepčanima dostupan u svibnju

Svoj startup Natko Bošnjak i Slaven Pokrivko predstavili su pred 15 000 investitora iz različitih dijelova svijeta. Po povratku u Hrvatsku počeli su pripremati proizvod za postavljanje u Zagrebu.

Ice bucket challenge

Humanitarna akcija na društvenin mrežama

Ice Bucket Challenge: viralnim videom do 115 milijuna dolara

Sjećate se viralnih videa takozvanog Ice Bucket Challengea? Skupljeno je 115 milijuna dolara. Saznajte kako se raspodijelio novac.

Rovinj

„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.