U organizaciji Poslovnog dnevnika

Predstavljen projekt za studente Hrvatska pamet Hrvatskoj

Predstavljanje projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj

Kako je Šimatović pojasnio, cilj natjecanja je prezentirati ideje, znanja i sposobnosti hrvatskih studenata pretočene u konkretne projekte vezane na pet osnovnih tematskih smjerova nacionalne razvojne strategije.

Hrvatska je stopom nezaposlenosti mladih od 40%, druga u Europi, odmah nakon Španjolske, dok procjena stope iseljavanja obrazovnog stanovništva iz zemlje iznosi poraznih 29,4 posto", kazao je Mislav Šimatović, glavni urednik Poslovnog dnevnika prilikom predstavljanja razvojnog projekata za studente „Hrvatska pamet Hrvatskoj“ koje organizira Poslovni dnevnik u suradnji s 21 partnerom.

Šimatović je dodao da Poslovni dnevnik ovaj projekt planira iskoristiti kao povod za poticanje šire društvene rasprave o problemu nezaposlenosti mladih te pokušati inicirati i konkretne prijedloge nekih regulatornih rješenja koja bi rezultirala ublažavanjem efekata koji iz ovog negativnog trenda proizlaze. 

Kako je Šimatović pojasnio, cilj natjecanja je prezentirati ideje, znanja i sposobnosti hrvatskih studenata pretočene u konkretne projekte vezane na pet osnovnih tematskih smjerova nacionalne razvojne strategije.

"Pet najboljih radova iz svake tematske cjeline bit će nagrađeno novčanim nagradama u iznosu od 21 tisuće kuna na potrošačkoj kartici, dok će svi sudionici dobiti priliku demonstrirati vlastita znanja i sposobnosti zainteresiranim poslodavcima, kao i priliku za stjecanje novih znanja i umijeća iz segmenta projektnog menadžmenta koje će im Poslovni dnevnik, u suradnji s partnerima omogućiti tijekom trajanja projekta", kazao je Šimatović.

Tematske cjeline koje je spominjao Šimatović su: "Izvorno hrvatsko", "Destinacija Hrvatska", "Održiva Hrvatska", "Poduzetna Hrvatska" i "Inovativna Hrvatska". 

Dražen Klarić, direktor sadržaja Večernjeg lista kazao je da je cilj projekta kroz raspravu i mobilizaciju akademske i poslovne zajednice te odgovornih državnih institucija iznaći adekvatna rješenja na stvaranju uvjeta za ostanak mladih akademski obrazovanih ljudi u Hrvatskoj.

"Večernji list kao sestrinska kompanija podržava društveno odgovoran projekt Poslovnog dnevnika i na taj način nastoji potaknuti širu raspravu o gorućem problemu odljeva mozgova iz Hrvatske", kazao je Klarić. 

Predstavljanje projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj
 
FOTO: Davor Puklavec/PIXSELL
 
 

Miljenko Šimpraga, prorektor za inovacije, transfer tehnologije i komunikacije Sveučilišta u Zagrebu dodao je da najveće sveučilište u Hrvatskoj koje čini 50 posto visokog obrazovanja u Hrvatskoj, mijenja smjer te će pomoći završenim studentima u traženju posla.

"Tu potrebu osjećamo i kao roditelji, a ne samo kao nastavnici", kazao je Šimpraga.

Sveučilište u Zagrebu je u tu svrhu zajedno s Fakultetom kemijskog inženjerstva nedavno osnovalo tvrtku.

"To je tek početak, dogovorili smo se da se međusobno podržavamo pa su tako kolege iz Splita pokrenuli projekt osnivanja startupova", naglasio je Šimpraga.

Dodao je da Hrvatska, za razliku od većine zemalja Europske unije, nema velikih gospodarskih sustava pa malo i srednje poduzetništvo koje nema vlastite resurse za razvoj, treba povezati sa sveučilištima koji će popuniti tu prazninu. 

Ružica Beljo Lučić, pomoćnica ministra znanosti, obrazovanja i sporta, pozdravila je projekt i kazala da njegov cilj nije samo nagrađivati najbolje, nego pomoći studentima da se uključe u gospodarske tokove nakon što završe studije.

"Bitno je da im pomognemo ne samo u zapošljavanju, nego u samozapošljavanju jer želimo da svojim diplomama stvaraju radna mjesta", kazala je Beljo Lučić.

Upozorila je da se Hrvatska mora prilagoditi globalizacijskim procesima te da mora poticati mlade ljude da stječu znanja u inozemstvu, kako bi se tako obrazovani mogli vratiti u Hrvatsku i tu primijeniti stečena znanja. 

Pokrovitelji projekta su Predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović, Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta te Sveučilište u Zagrebu. Uz navedene pokrovitelje ponosni partneri projekta su Zagrebačka banka, Visoka škola Agora, Croatia zdravstveno osiguranje, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Hrvatska pošta, PBZ Croatia osiguranje, Tisak, HP, INA, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Plinacro, Uniqa, Zagrebačka pivovara, Veleučilište Baltazar, OTP Leasing, Dukat, Kraš, IN2 grupa, Blitz-Cinestar te Večernji list.

Detaljnije informacije o projektu Hrvatska pamet Hrvatskoj možete vidjeti ovdje

Komentari na članak

Vezani članci

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.