Jednokratna studentska stipendija

Natječaj za dodjelu godišnje nagrade 'Prof. dr. Marijan Hanžeković'

Dodjela nagrada Zaklade Hanžeković

Zaklada je objavila natječaj za dodjelu godišnje nagrade za 2014. godinu na polju društvenih znanosti. Radovi se trebaju predati na hrvatskom ili engleskom jeziku najkasnije do 1. lipnja 2014. godine, a nagradni fond iznosi 15, odnosno 50.000 kuna.

Prof.dr. Marijan Hanžeković (1915.-1993.) bio je pravnik, ekonomist, profesor književnosti jezika i prvi hrvatski ministar financija. Objavio je mnogo znanstvenih i stručnih radova, kako u Hrvatskoj, tako i u inozemstvu. 

Zaklada 'Prof.dr.sc. Marijan Hanžeković' osnovana je u spomen na prof.dr. Hanžekovića, a njeni osnivači su Institut za javne financije, Marijan Hanžeković mlađi, Ministarstvo financija RH, Hrvatska narodna banka, Zagrebačka banka, Privredna banka i Hrvatska poštanska banka. Cilj zaklade je i promicanje financijske znanosti, kao i poticanje znanstvenika i stručnjaka (pogotovo mladih) da se bave tom znanstvenom disciplinom.

Zaklada je objavila natječaj za dodjelu godišnje nagrade za 2014. godinu na polju društvenih znanosti. Radovi se trebaju predati na hrvatskom ili engleskom jeziku najkasnije do 1. lipnja 2014. godine, uz popunjeni obrazac za prijavu na natječaj.

Nagrada se dodijeljuje u dvije kategorije:

- redovna nagrada (diploma, medalja, 50.000 kuna)

- studentska nagrada (diploma, 15.000 kuna).

Na natječaj se mogu prijaviti znanstveni i stručni radovi s područja ekonomike javnog sektora, kao i primijenjeni i teoretski istraživački radovi usmjereni na širi skup ekonomskih tema (ekonomski rast i razvoj, uloga institucija, tranzicija prema tržišnom gospodarstvu, europske integracije). Empirijska analiza treba biti povezana s iskustvima zemalja središnje, istočne te jugoistočne Europe, no ne mora biti ograničena na njih. Posebno vrijednima će se smatrati radovi ekonomske, pravne i institucionalne tematike važne za razvoj Hrvatske. Radovi bi trebali nositi nova razmatranja, ocjene, sudove i spoznaje.

U obzir će se uzeti originalni, neobjavljivani radovi. Vrednovat će se kvaliteta, originalnost i tehnička izvedba. Za redovnu nagradu uzimat će se u obzir dob natjecatelja, tako da će mlađi natjecatelji dobivati dodatne bodove.

Radovi se predaju pod zaporkom. Zaklada će o rezultatima obavijestiti dobitnije nagrade i javnost do 30. rujna 2014. godine. Dodjela nagrada će se održati u prosincu.

Detaljne informacije, uvjeti i kriteriji te obvezni obrazac za prijavu na natječaj dobit ćete na adresi:

Zaklada prof.dr. Marijan Hanžeković

Smičiklasova 21

10000 Zagreb

Za sva dodatna pitanja možete se obratiti na telefonske brojeve 01/4819 363, 01/4886 444 ili na službenim web stranicama Zaklade.

Komentari na članak

Vezani članci

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Savjet mladih Grada Zagreba

Savjeta mladih Grada Zagreba poziva na

Konferencija „Zagreb za udruge mladih“

Savjet mladih Grada Zagreba poziva sve udruge mladih i udruge za mlade na konferenciju pod nazivom "Zagreb za udruge mladih".

Studiranje u inozemstvu

Studiranje u Europi i izvan nje

Erasmus Mundus otvorio natječaj za diplomski studij Novinarstvo, mediji i globalizacija

Erasmus Mundus raspisao natječaj za diplomski studij Novinarstvo, novi mediji i globalizacija. Prijave traju do 10.1.2016. godine.

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.