MOL UPPP

MOL Grupa pokreće program namijenjen studentima i diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva; borite se za nagradu od 20.000 eura!

MOL UPPP program

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina sa sjedištem u Budimpešti, pokreće novi I&P (istraživanje i proizvodnja) program za privlačenje i razvoj talenata namijenjen studentima i diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva.

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina sa sjedištem u Budimpešti, pokreće novi I&P (istraživanje i proizvodnja) program za privlačenje i razvoj talenata namijenjen studentima i diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva.

Studenti odabranih sveučilišta iz 14 zemalja, od Ujedinjenog Kraljevstva do središnje Europe i Bliskog istoka, mogu se prijaviti za sudjelovanje u UPPP online simulacijskoj igri od 1. do 23. listopada. Tri najuspješnija tima dobit će priliku pridružiti se MOL Grupi te započeti karijere kroz 18-mjesečni program UPPP Technical Placement i osvojiti ukupno 20.000 eura.

„Ponosni smo na naš novi program UPPP koji najuspješnijim talentima u struci nudi priliku da se pridruže istraživanju i proizvodnji nafte i plina unutar MOL Grupe. UPPP je osmišljen za studente koji su spremni za realne izazove i usude se pristupiti uzbudljivom natjecanju“, rekla je Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske resurse u MOL Grupi.

Natjecanje je organizirano u dva kruga, a studenti se na njega prijavljuju u tročlanim timovima. U prvom krugu sudionici u online simulacijskoj igri rješavaju virtualne industrijske i strateške izazove temeljene na stvarnim situacijama iz MOL Grupe.

U drugom krugu natjecatelji će se suočiti uživo. Više informacija o UPPP-u možete pronaći na web stranici Facebooku.

MOL Grupa će 14. listopada na Rudarsko-geološko-naftnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu informirati o programu UPPP, a studenti će dobiti priliku upoznati voditelja ljudskih resursa i ostaviti dobar prvi dojam tijekom kratkih intervjua s njim (tzv. speed dating). Također, izvršni potpredsjednik za istraživanje i proizvodnju u MOL Grupi Alexander Dodds vodit će webinar 14. listopada u 12 i 17 sati kako bi dao uvid u MOL Grupu i natjecanje UPPP.

O natjecanju UPPP

UPPP natjecanje promiče MOL Grupu među studentima zainteresiranim za istraživanje i proizvodnju nafte i plina. Tijekom prve godine programa studenti odabranih sveučilišta imaju priliku prijaviti se na natjecanje. Prvo će se natjecati putem online platforme kroz rješavanje industrijskih i strateških zadataka stvorenih na temelju stvarnih studija slučaja i iskustava MOL Grupe iz Pakistana. Najuspješniji timovi natjecat će se u završnici koja će se odvijati uživo. Najbolji natjecatelji dobiti će priliku pridružiti se MOL Grupi, započeti karijeru u okviru novog programa UPPP Technical Placement i osvojiti nagradu od ukupno 20.000 eura. Studentima koji nisu na završnoj godini studija ponudit će se stipendije, stručne prakse i pripravništva tijekom ljeta.

UPPP Technical Placement je 18-mjesečni program razvoja za mlade stručnjake zainteresirane za istraživanje i proizvodnju nafte i plina. Program obuhvaća četiri područja (poslovni dio, tehnički dio, posjet sjedištu i stjecanje iskustva na terenu) koji objedinjuju stjecanje praktičnog iskustva i stručnog znanja. Glavni cilj programa je istodoban razvoj neophodnih poduzetničkih vještina i tehničke stručnosti. Program nudi iskustvo iz prve ruke na dvije ili više međunarodnih lokacija istraživanja i proizvodnje nafte i plina te posjet sjedištu MOL Grupe u Budimpešti.

MOL Grupa je integrirana, nezavisna međunarodna naftna i plinska kompanija sa sjedištem u Budimpešti u Mađarskoj. Posluje u više od 40 zemalja i zapošljava gotovo 29.000 ljudi diljem svijeta. MOL Grupa ima više od 75 godina iskustva u istraživanju i eksploataciji ugljikovodika s trenutnom proizvodnjom u 8 zemalja i eksploatacijskim poljima u 13 zemalja. MOL Grupa upravlja s 4 rafinerije i 2 petrokemijske tvornice, pod integriranim lancem nabave, u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj te posjeduje mrežu od više od 1.700 benzinskih postaja u 11 zemalja središnje, južne i istočne Europe.

Komentari na članak

Vezani članci

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Studenti s fasciklima

Posao za mlade

Postani građanin svijeta uz Global TESOL college

Rasturaš engleski? Tražiš posao? Voliš putovati?

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.