Start-up udruga

FOTO: Otvoreno 3. izdanje natjecanja Regional Case Study

Otvorenje 3. Regional Case Study
Pogledaj fotogaleriju
Otvorenje 3. Regional Case Study 1
Otvorenje 3. Regional Case Study: Rene Pernuš - Infobip
Otvorenje 3. Regional Case Study: Patrizia Milani - Concrete
Otvorenje 3. Regional Case Study: Nina Stepčić - Uniline
Otvorenje 3. Regional Case Study: Dean Boljunčić - Zračna luka Pula

+7

Predstavnici kompanija Uniline, Infobip, Agena Marin, Zračna luka Pula, Concrete i Glavani Park po prvi put predstavili su poslovne slučajeve natjecateljima koje će rješavati u sklopu ovogodišnjeg izdanja RCS-a.

Ovogodišnje, treće izdanje natjecanja Regional Case Study (RCS) u organizaciji Start-up udruge održano je u prostorijama fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli, na kojem su partneri po prvi put prezentirali šest poslovnih slučajeva natjecateljima RCS-a. Samo otvorenje uveličala je Ženska vokalna skupina muzičke akademije i Noel Dožić nastupom na harmonici.

Otvorenje je otvorio voditelj projekta Amel Hadžipašić koji je istaknuo da im je drago da ovogodišnje izdanje RCS-a ima čak šest kompanija koje će predstaviti poslovni slučaj.

– Posebno nas raduje da se radi o uspješnim kompanijama koje posluju na inozemnim tržištima, dobitnicima brojnih nagrada i priznanja. Sigurni smo da će i studentima biti izazov i zadovoljstvo rješavati njihove poslovne slučajeve. Dosadašnji broj prijava nadmašuje sva očekivanja, a veliki interes pokazali su studenti svih Sveučilišta u Hrvatskoj.

Zaključno, voditelj projekta izjavio je da se nada da će sudjelovanje mladima biti korisno u daljnjem obrazovanju i karijeri te svima zaželio puno uspjeha u radu.

Dekanica Danijela Križman Pavlović ponosna je što je projekt privukao mlade iz cijele Hrvatske. Istaknula je da su danas, osim formalnog obrazovanja, od velike važnosti i neformalno znanje i iskustvo. Zahvalila se svim kompanijama koji nude poslovne slučajeve na raspolaganje onima kojih ih žele riješiti. Zaželjela je puno uspjeha u rješavanju poslovnih slučajeva i u daljnjem radu te uputila čestitke organizatorima.

Voditeljica pulskog područnog ureda HBOR-a Cinzia Zubin napomenula je važnost konkurentnosti mladih na tržištu rada te pozvala sve zainteresirane na sudjelovanje u raznim panelima i predavanjima jer će time steknuti nova znanja i dodatno se usavršiti.

Predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile Kristijan Tomičić i Lena Radunić iz Savjeta mladih grada Pule složili su se da čvrsto stoje iza ovakvih projekata i iskazali su veliko zadovoljstvo zbog velikog broja prijavljenih sudionika.

Ove godine natjecatelji će raditi na šest poslovnih slučajeva: Unilinea, Infobipa, Agena Marin, Zračne luke Pula, Concrete i Glavani Parka.

Dean Boljunčić iz Zračne luka Pula predstavio je slučaj „Zračna luka Pula u službi Istre“. Od natjecatelja očekuju izradu vizualnog identiteta te izradu plana marketinških aktivnosti. Prilikom izrade rješenja traži se doza kreativnosti i novih ideja.

Prodajni menadžer Rene Pernuš iz Infobipa predstavio je poslovni slučaj „Kako zaštititi Facebook SMS-om – potencijal SMS-a na području online sigurnosti“.

Nina Stepčić iz Unilinea približila je natjecateljima poslovni slučaj na temu „Turizam za osobe s posebnim potrebama“. Od studenata se traži istraživanje tržišta, promicanje jednakih mogućnosti socijalnog uključivanja i primjeri dobre prakse.

Kreatorica modnog branda Concrete i direktorica tvrtke Vibrobeton Patrizia Milani prezentirala je slučaj na temu „Plasiranje turističkog proizvoda 'Kissing point' u Hrvatskoj i na inozemnim tržištima“. Istaknula je da se očekuje spajanje više sektora, plasiranje novog proizvoda te određivanje strateških mjesta za promociju gradova.

Darko Legin iz Glavani Parka predstavio je poslovni slučaj „Usavršavanje i promocija teambuildinga i proslava rođendana“. Najvažnije što se očekuje od rješenja je osmišljavanje novih igri, drugačijih oblika zabave i doživljaji nezaboravnih iskustva koji će se prepričavati.

Iz Agene Marin poslovni slučaj na temu „Strategija marketinga i prodaje polupodmornica na inozemnim tržištima“ prisutnima je predstavio Branimir Baričić. Napomenuo je da od natjecatelja očekuju inovativan pristup koji se uklapa u realne organizacijske i financijske mogućnosti tvrtke te da rade na otvorenim i kreativnim rješenjima uz korištenje modernih komunikacijskih platformi.

Prijave za 3. izdanje Regional Case Study trajale su do 5. studenog, rok za predaju rješenja poslovnih slučajeva je 1. prosinac, a na završnoj ceremoniji u prosincu proglasit će se pobjednici ovogodišnjeg izdanja natjecanja. Nagradni fond iznosi 25 000 kuna, a na natjecanje su se mogli prijaviti studenti svih Sveučilišta u Hrvatskoj ili visokoškolskih ustanova (visoke škole i Veleučilišta) i mlade osobe do 30 godina s VŠS i VSS. 

Komentari na članak

Vezani članci

Peti Dimensions

Festival elektroničke glazbe

Najbolje od domaće i regionalne scene na Dimensions festivalu

Novo izdanje Dimensions festivala održat će se od 25. do 28. kolovoza. Ljubitelji elektroničke glazbe, osigurajte svoje ulaznice.

Intervju s blogericom Matejom Frajsberger

„Od bloga i YouTubea može se živjeti ako taj hobi shvatiš kao posao i potpuno mu se posvetiš“

Zagrebačka youtuberica i blogerica Matea Frajsberger otkrila nam je kako je započela svoj posao, tko su joj uzori te kako živi od bloga i YouTubea.

Urbana mladež: Entrepreneurship is a piece of cake

Projekt Urbane mladeži iz Zagreba

Europski projekt o poduzetništvo za mlade "Entrepreneurship is a piece of cake"

Urbana mladež je neprofitna udruga čiji je glavni cilj okupljanje mladih i aktiviranje njihova potencijala, a početkom prosinca organiziraju radionice razmjene znanje i dobre prakse iz poduzetništva.

Leonardo DiCaprio, nagrade

Hoće li ove godine Leo napokon dobiti Oscara?

FOTO: 10 najboljih uloga Leonarda DiCapria

Donosimo vam deset kultnih filmskih likova koje je utjelovio Leonardo DiCaprio!

Akcija „Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke“– gradonačelnik Zagreba Milan Bandić

Akcija „Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke“

FOTO: Svijet u zagrljaju povodom Međunarodnog dana rijetkih bolesti

Cilj međunarodne inicijative „Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke“ postignut je. Glas oboljelih čuo se u javnosti koja im je pružila razumijevanje i podršku upravo putem fotografija zagrljaja koje su pristizale svakodnevno.