Najavljen izlazak na burzu

„Candy Crush” ima 93 milijuna aktivnih korisnika

Candy Crush

Tvrtka King, proizvođač popularne igre „Candy Crush Saga”, najavila je izlazak na burzu kroz inicijalnu javnu ponudu svojih dionica. King namjerava prikupiti 500 milijuna dolara dodatnog kapitala. Ovaj Kingov potez je riskantan jer može ili povećati ukupnu vrijednost dionica ili ju drastično smanjiti. 

Tvrtka King, proizvođač popularne igre „Candy Crush Saga”, najavila je izlazak na burzu kroz inicijalnu javnu ponudu svojih dionica. King namjerava prikupiti 500 milijuna dolara dodatnog kapitala. ovaj Kingov potez je riskantan jer može ili povećati ukupnu vrijednost dionica ili ju drastično smanjiti. 

King je prošle godine zaradio 568 milijuna dolara, a ako će im inicijalna javna ponuda dionica biti uspješna, održat će se njihov razvoj, objasnio je analitičar Brian Blau. Dodatni profit koji će ostvariti mogu uložiti u marketing, razvoj drugih igrica i moguće akvizicije poduzeća.


Gdje je rizik?


„Candy Crush Saga” je u prosincu 2013. godine imala prosjek od 93 milijuna aktivnih korisnika i tako stekla 78% Kingovih prihoda, prenosi Mashable. Međutim, „Candy Crush” je jedina Kingova uspješna igra. Druga po redu je „Pet Rescue” koja je u prosincu imala prosjek od tek 15 milijuna aktivnih korisnika, što je u usporedbi s „Candy Crush Sagom” vrlo malo.

Tvrtka Zynga, koja je poznata po igrama Mafia Wars, CityVille, Words With Friends i FarmVille, učinila je isto što i King planira te je vrijednost njene dionice u početku iznosila 10 dolara. Međutim, zbog teškog prijelaza na mobilnu verziju, optužbi da krade igrice, neprijateljskog radnog okružja i problema s menadžmentom, vrijednost dionice pala je na dva dolara, objasnio je Brian Blau.


Ipak, ne mora značiti da će tvrtku King zateći ista sudbina kao i Zyngu. Bitno je da King ne napravi pogrešku u marketingu kao Zynga i da ostvari nekoliko skromnih uspjeha pa će moći zarađivati samo na temelju igre „Candy Crush Saga”.

Komentari na članak

Vezani članci

Google Summer of Code 2014. logo

Google Summer of Code

Google Summer of Code ove godine otvoren i za aplikacije

Svi zaintersirani mogu se prijaviti do 21. ožujka.

ICTBusiness

Novi projekt ICTBusinessa

Kreće ICTBusiness.info Radio - Link

Radio – Link započeo je s emitiranjem na Gradskom radiju u Osijeku u proljeće 2001. godine i dosad je, u nekoliko oblika i termina emitiranja, doživio 461 izdanje.

3D emotikoni

Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Wellington

Raj za tehničare i informatičare

VIDEO: Novi Zeland nudi posao iz snova

Novi Zeland nudi posao koji je teško odbiti. Prijave se vrše "online", a sve koji prođu u uži krug izbora čeka besplatan put u Novi Zeland i besplatni smještaj.