Besplatna škola komunikacijskog menadžmenta PRaznici na Bernaysu

Bernays i 24sata dodjeljuju tri jednogodišnje školarine

Bernays i 24 sata - PRaznici

Besplatna trodnevna škola komunikacijskog menadžmenta održat će se od 30. ožujka do 1. travnja, a troje najboljih sudionika dobit će jednogodišnju školarinu za prediplomski studij na Bernaysu.

S ciljem da učenicima završnih razreda srednjih škola približi uzbudljivi svijet odnosa s javnošću, Edward Bernays, Visoka škola za komunikacijski menadžment u suradnji s 24sata organizira besplatnu trodnevnu školu komunikacijskog menadžmenta koja će se održati 30. ožujka i trajat će do 1. travnja.

Zanimljiva predavanja iz područja PR-a, medija i marketinga održat će najuspješniji hrvatski komunikacijski stručnjaci. Troje najboljih sudionika osvojit će jednogodišnje školarine, dok će ostali sudionici ostvariti popuste na školarinu. Prijave traju do 26. ožujka te je dovoljno poslati e-mail s osnovnim kontakt podacima na adresu praznici@bernays.hr.

Škola komunikacijskog menadžmenta jedinstvena je prilika za učenike završnih razreda srednjih škola jer tijekom trodnevne edukacije mogu upoznati sve aspekte dinamične profesije odnosa s javnošću. Mogu dobiti odgovore na pitanja zašto je PR cool zanimanje, kako velike kompanije i poznata lica s naslovnica grade vlastiti imidž, kako naše priče postaju priče u medijima te kako su društvene mreže postale jedan od najvažnijih kanala komunikacije.

Predavači u školi dugogodišnji su stručnjaci odnosa s javnošću i marketinga, a iza sebe imaju brojne uspješne kampanje. Ujedno su i medijski eksperti koji su otkrivali najveće senzacije i stvarali priče s naslovnica koje se pamte godinama.

Sva tri dana škole, kandidati će sudjelovati na radionicama koje će profesori bodovati i ocjenjivati. Troje najboljih polaznika škole komunikacijskog menadžmenta bit će nagrađena jednogodišnjom školarinom za preddiplomski studij na Bernaysu, a ostali će polaznici, s obzirom na prikupljene bodove, imati priliku ostvariti popust na školarinu.

Komentari na članak

Vezani članci

Filmski kviz 2016

Novo izdanje popularnog kviza

Prijavite svoje ekipe za KOZu još jučer

Kviz će voditi hodajuća legenda domaće i južnoafričke „stand-up” scene Goran Vugrinec Goc, a ulaznice za kvizove naplaćuju se 20 kuna po natjecatelju.

Pisanje

Projekt ERASMUS+ EINFOSE

Provedi ljeto u inozemstvu uz informacijske znanosti

Filozofski fakultet Osijek organizira dvije ljetne škole za studente društvenih i humanističkih znanosti koji žele diplomski studij upisati na njihovom Odsjeku za informacije znanosti.

Market&NG - tržište i nove generacije

Market&NG - Tržište i nove generacije

Kako nastaju televizijske reklame saznajte prvog dana konferencije na EFOS-u

Na Ekonomski fakultet u Osijeku dolaze Nikola Žinić, Mario Petreković i Zorin Radovančević održati predavanja u sklopu trodnevne stručne konferencije Market&NG - tržište i nove generacije.

HAZU

Natječaj Zaklade HAZU-a 2017.

HAZU nagrađuje studente, gimnazijalce, mlade izdavače i književnike

Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti pripremila je više od milijun i petsto tisuća kuna sredstava kojima će potpomoći najbolje mlade izdavače, književnike, studente i gimnazijalce u 2017. godini. Natječaj je otvoren do 15. veljače.

Univerzijada

UNIverzI-JA-DA 2016.

Nagradni fond od 90 000 kuna za najbolje studentske projekte

Mreža studentskih poduzetničkih inkubatora produžila je rok za prijavu na natječaj "Imam ideju za UNIverzI-JA-DU!" do 31. listopada 2015. Traže se najbolja rješenja za mobilnu aplikaciju, turističku promociju i Urbani Zagreb.