Proljetne radosti: savjeti za „wellbeing” uz pomoć pametnih tehnologija
18.4.2024.
Traži se referent korisničke podrške (njemački/engleski) Kao referent korisničke podrške vaša primarna uloga je pružanje korisničke podrške (telefon, email, sustav korisničke podrške) stranim gostima koji koriste naše usluge. Posao se obavlja iz našeg ureda u Splitu. Potrebne vještine: - Komunikacijske vještine - Logičko zaključivanje - Sposobnost prihvaćanja novih znanja Za apsolvente nudimo mogućnost trajnog zaposlenja po završetku studiranja. Radi se 40 sati tjedno. Fleksibilno radno vrijeme za vrijeme ispita i studentskih obveza. Mogućnost rada tijekom sezone i cijele godine Ovisno o znanju i iskustvu cijena sata je između 22-26 kn Kao dio našeg tima, napravite iskorak u svojoj karijeri kroz uspješnu tvrtku koja Vam nudi prigodu da unaprijedite svoje znanje, steknete zanimljivo iskustvo i svojim radom aktivno sudjelujete u svakodnevnim procesima. Ukoliko tražite nove izazove, motivirani ste, željni novih znanja, iskustava i uspjeha, preporučamo da se svakako prijavite! Galileo je jedna od vodećih online turistčkih agencija u Hrvatskoj (više na http://www.galileo.hr ).← Povratak na poslove