LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
L'Oreal Adria d.o.o.

Posao u L'Oreal Adria d.o.o.

OVAJ OGLAS JE ISTEKAO!

Zagreb
Ostalo
maja.hunjakstula@loreal.com
L'Oreal Adria d.o.o. traži studente/ice na poslovima:
Asistent/Asistentica u marketingu
Customer Care Specialist (m/f)

Asistent/Asistentica u marketingu 
Opis posla:

Obavljanje administrativnih zadataka radi osiguravanja funkcionalnosti i koordinacije aktivnosti odjela
Podrška radu marketing tima u različitim područjima u svrhu daljnjeg razvoja L'Oreal brandova
Provođenje istraživanja tržišta, kreacija i analiziranje različitih izvještaja
Podrška u organizaciji promotivnih događanja (eventova) i marketinških kampanja
Komunikacija i suradnja s različitim poslovnim partnerima (marketing tim, različite lokalne funkcije unutar tima, marketinške agencije)

Detaljan opis posla na engleskom jeziku na sljedećem linku: https:/careers.loreal.com/global/en/job/67626/Marketing-assistant-intern-m-f
Posebna znanja i vještine:

Student/ica s vlastitim studentskim ugovorom s aktivnim studentskim pravima barem sljedećih šest mjeseci
Napredno poznavanje MS Officea, posebice Excela (obvezno)
Vrlo detaljna osoba, samostalna u svom radu ( nakon relevantne obuke), proaktivna i komunikativna
Mogućnost rada minimalno 6 sati dnevno kroz cijeli tjedan
Fluentnost u engleskom jeziku 
Strast prema marketingu i analitici

Mjesto rada: Zagreb, Zavrtnica 17, L'Oreal Adria ured
Predviđen period rada: od svibnja 2019. godine nadalje
Radno vrijeme: minimalno 6 sati dnevno, od ponedjeljka do petka. Nema rada vikendom /noćne ili druge smjene; prekovremenog rada niti rada blagdanom.
Naknada po satu / plaća: 28 kn /h
Uvećanja za: - rad u drugoj smjeni: - pogledati komentar pod “radno vrijeme”
Smještaj, prehrana, trošak puta (za rad izvan Zagreba): rad u Zagrebu
Ostale napomene i uvjeti:
Molimo da se prijavite putem online prijave sa svojim životopisom kroz sljedeći link: https:/careers.loreal.com/global/en/job/67626/Marketing-assistant-intern-m-f (prijava na web stranici kroz link u oglasu). 
Izričito u slučaju nemogućnosti prijave putem linka (službena career stranica), životopis poslati na: maja.hunjakstula@loreal.com , s predmetom “Marketing assistant (intern) application”.

*************************************************
Customer Care Specialist (m/f)
Opis posla:

Administrativni zadaci u smislu procesiranja narudžbi, faktura, reklamacija i povrata
Koordinacija procesa dostave s logističkim partnerima
Komunikacija s klijentima i poslovnim partnerima
Suradnja s ostalim timovima unutar „Operations“ odjela, primjerice odjelom Nabave, Logistike
Credit management – izvještaji i praćenje plaćanja 


Detaljan opis posla na engleskom jeziku na sljedećem linku: https:/careers.loreal.com/global/en/job/67693/Customer-Care-Specialist-m-f

Posebna znanja i vještine:

Apsolvent s vlastitim studentskim ugovorom s aktivnim studentskim pravima barem sljedećih šest mjeseci ili osobe koje su nedavno završile fakultet 
Napredno poznavanje MS Officea, posebice Excela (obvezno)
Prednost je poznavanje rada u SAP-u 
Vrlo detaljna osoba, samostalna u svom radu ( nakon relevantne obuke), proaktivna i komunikativna
Mogućnost rada minimalno 6 sati dnevno kroz cijeli tjedan
Fluentnost u engleskom jeziku 
Dobre analitičke i numeričke vještine 


Mjesto rada: Zagreb, Zavrtnica 17, L'Oreal Adria ured Predviđen period rada: od svibnja 2019. godine nadaljeRadno vrijeme: minimalno 6 sati dnevno , od ponedjeljka do petka. Nema rada vikendom /noćne ili druge smjene; prekovremenog rada niti rada blagdanom. Naknada po satu / plaća: 28 kn /h
Uvećanja za: - rad u drugoj smjeni: .- pogledati komentar pod “radno vrijeme”
Smještaj, prehrana, trošak puta (za rad izvan Zagreba): rad u Zagrebu
Ostale napomene i uvjeti:
Molimo da se prijavite putem online prijave sa svojim životopisom kroz sljedeći link : https:/careers.loreal.com/global/en/job/67693/Customer-Care-Specialist-m-f (prijava na web stranici kroz link u oglasu). 
Izričito u slučaju nemogućnosti prijave putem linka (službena career stranica), životopis poslati na: maja.hunjakstula@loreal.com , s predmetom “Customer Care Specialist application”.
← Povratak na poslove