Važnost aktivnog sudjelovanja mladih u oblikovanju budućnosti Europe
16.4.2024.
ECHO kontaktni centar d.o.o. traži studenta/icu za rad u korisničkoj podršci – dnevni rad Opis posla: Zbog proširenja postojećeg poslovanja zapošljavamo administratora/-icu koji/-a bi se dugoročno pridružio/-la našem timu. Posao obuhvaća zaprimanje dolaznih i izvođenje odlaznih poziva te odgovaranje na e-mailove krajnjim korisnicima za više naručitelja, odnosno partnera; isključivo u svrhu korisničke podrške i pružanja informacija (posao ne obuhvaća prodaju). Više informacija o Echo kontaktnom centru, kao i načinu poslovanja, možete pronaći na internet stranici http:/www.echo-centar.hr/. Što očekujemo? - razvijene komunikacijske vještine - znanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu - znanje rada na računalu, odlično poznavanje MS Office paketa - marljivost, točnost, preciznost, predanost, snalažljivost - fleksibilnost, samoinicijativnost, brzo učenje, dobro pamćenje, opća kultura Prethodno iskustvo rada u kontaktnom centru nije uvjet. Što nudimo? - rad u ugodnoj atmosferi u dinamičnom timu - satnicu od 30 kn - intenzivne obuke i osobno razvijanje - mogućnost napredovanja - dugoročno zaposlenje Mjesto rada: Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb (Almeria Centar) Predviđen period rada: dugoročno Radni dani: ponedjeljak-petak Radno vrijeme: dnevni rad; po dogovoru, smjene od 6-8 sati dnevno u periodu od 6-22 h Naknada po satu: 30 kn Način i kontakt za prijavu studenata: Osobe koje su zainteresirane za rad na navedenoj poziciji trebaju poslati zamolbu za posao i svoj životopis na e-mail adresu zaposlenje@echo-centar.hr. U predmet e-maila obavezno napisati „Prijava za studentski posao: korisnička podrška – dnevni rad“.← Povratak na poslove