Važnost aktivnog sudjelovanja mladih u oblikovanju budućnosti Europe
16.4.2024.
Irundo d.o.o. traži studente/ice za rad na poslu koordinator/koordinatorica u Customer Support Centru, u centru Zagreba. OPIS POSLA svakodnevna komunikacija s gostima putem telefona, e-maila, chat i svih naših prodajnih kanala check-in/out koordiniranje s lokalnim timovima zaprimanje i obrada rezervacija od početka do kraja ispravno unošenje i ažuriranje podataka u poslovni sustav rješavanje reklamacija i žalbi gostiju sukladno pravilima i ovlastima ŠTO OČEKUJEMO OD VAS Engleski jezik - izvrsno poznavanje u govoru i pismu, ostali jezici prednost napredno korištenje računala i Interneta prednost, ali ne i uvjet, poznavanje web stranica Booking.com / Airbnb / Expedia Radno vrijeme: dvije smjene (međusmjena, druga); radno vrijeme Customer Support Centra je od 06 do 24 sata Naknada po satu: 25,00 kn (posebno se plaća rad nedjeljom/praznikom i noćni rad) Period rada: 30/40 sati tjedno Mjesto rada: Zagreb NAPOMENA Odabrani studenti/ce će proći edukacijski trening prije početka rada Način i kontakt za prijavu studenata Prijava putem linka: https://irundo.talentlyft.com/o/epTagN← Povratak na poslove