Ovako će raditi zagrebačke menze tijekom uskrsnih praznika
25.3.2024.
Codecacao traži studenta/icu za rad na poziciji Office Assistant - na pola radnog vremena (4h) koja bi bila zadužena za sljedeće aktivnosti: ● Obavljanje potrebnih uredskih i vanuredskih aktivnosti (pošta i sl.) ● Održavanje i ažuriranje baza podataka (fizičkih i elektronskih) ● Priprema za računovodstvo (evidencija ulaznih računa, blagajna) ● Doček gostiju ● Održavanje ureda (briga o čistoći i urednosti) ● Nabava uredske opreme i potrepština ● Pomoć u organizaciji internih događaja ● Rezervacija putovanja za zaposlenike ● Ostali uredsko-administrativni i operativni poslovi po nalogu voditelja ureda Ako ti se svidio ovaj opis posla i uz to…: ● Imaš visoku razinu odgovornosti, točnosti, diskrecije te sposobnost dobrog komuniciranja i brzog rješavanja problema? ● Svi koji te znaju kažu da si pouzdana i snalažljiva osoba? ● Voliš da su stvari u uredu organizirane i da sve ima svoje mjesto? ● Privlači te rad u ležernom poslovnom okruženju sa cool i duhovitim IT-jevcima? ● Tečno se služiš engleskim jezikom? ● Voliš usvajati nova znanja i vještine? ● Društvene mreže (Facebook, LinkedIn, Instagram…) su tvoj predmet zabave u slobodno vrijeme? ● Napisali smo previše pitanja…? :) …pošalji nam svoj CV i kratko nam se predstavi u par rečenica na engleskom vezano za svoje dosadašnje iskustvo, znanja i motivaciju vezano za administrativno područje rada, na mail: andrea.cerina@codecacao.com Cc: dorotea.zaller@codecacao.com Početak rada je 01.10.2019. uz satnicu od 25kn/h. Bolje nas upoznaj na Instagramu , Facebooku i LinkedInu ! Prijave su otvorene do 10.09.2019.← Povratak na poslove