Važnost aktivnog sudjelovanja mladih u oblikovanju budućnosti Europe
16.4.2024.
CloudSense d.o.o. traži asistenta/icu uredskog poslovanja – recepcioner/ka. Idealan kandidat/kvalifikacije: Tražimo organiziranu, savjesnu, odgovornu i proaktivnu osobu za rad na recepciji. Osoba treba imati razvijenu pismenost, komunikacijske vještine te naglašenu radnu etiku i poznavanje poslovnog bontona. Opis posla: - doček i prijem klijenata te priprema dvorana za sastanke i treninge - izrada putnih naloga i pregled putnih troškova u internom sustavu - narudžbe uredskog materijala - preuzimanje i slanje dostave i pošte - vođenje evidencija - sudjelovanje u planiranju marketinških aktivnosti - izrada pisane dokumentacije i pomoćni administrativni poslovi - pomoćni poslovi iz segmenta ljudskih potencijala - obavljanje zadataka po uputi senior članova tima Potrebna znanja i vještine: - odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu - dobro praktično poznavanje računalnog paketa Microsoft Office - preciznost i učinkovitost u izvršavanju radnih zadataka - organiziranost, snalažljivost i orijentiranost na timski rad Mjesto/adresa rada: Radnička cesta 80, Zagreb Tower, Zagreb Radno vrijeme: minimalno 32 sata tjedno, mogućnost dogovora u skladu sa studentskim obvezama Radno vrijeme tvrtke: ponedjeljak – petak, 10:00 – 18:00 Naknada po satu/plaća: 25 kn/h Zainteresirani kandidati mogu se javiti slanjem životopisa na engleskom jeziku na e-mail: careers.cro@cloudsense.com Subject: “Studentski posao – Asistent/ica uredskog poslovanja – recepcioner/ka” Rok prijave: petak, 30.08.2019.← Povratak na poslove