LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
tržište (10)

Euro u Hrvatskoj jednako kaos? Stručnjak za Studentski.hr komentira glavna makroekonomska događanja

Odlučili smo aktualne teme sabrati u nekoliko pitanja, a što ekonomski stručnjak misli o novostima na hrvatskom makroekonomskom planu, saznajte u nastavku.

Uspjeh studenata u Splitu

Osim novčano studenti su za svoje projekte nagrađivani i upis na akademiju.

Besplatno do informacija o kvalitetnom brendingu važnom za proboj na tržištu

– Dotaknut ćemo se svih važnih pitanja koja ste si vjerojatno postavili nakon što ste otvorili tvrtku ili kad ste odlučili napraviti re-brending tvrtke, kako biste postigli što veću vidljivost za što manje uloženog novca. – najavljuje Andreja Rambrot Malenica.

Paul Arnold otkrio kakve veze teretana i nar imaju s bihevioralnom ekonomijom

Šestu je sezonu HURA-ine HOWtoWOW akademije svojim znanjima obogatio i Paul Arnold, psiholog i stručnjak za tržišno komuniciranje.

Financijski klub priprema međunarodni "Free Market Road Show"

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 25. travnja održava se konferencija "Free market Road Show". Pozivaju se svi zainteresirani da se pridruže analizi ove vrlo akualne teme.

Studenti u suradnji s poslodavcima pokrenuli tržište rada

– Inicijativa je dokaz da se zajedničkim radom institucija, studenata i visokih učilišta zaista može uskladiti tržište rada s visokim obrazovanjem. Vjerujemo kako će ovaj nacionalni projekt postati ustaljena praksa, te će se implementirati u sustav visokog obrazovanja RH. – rekao je Karlo Kolesar.

Istraživanje o percepciji tržišta rada među mladima

Pitanja su jednostavna, pa ćete tako brzinski imati priliku dati svoje mišljenje o iseljavanju mladih, radu u državnoj firmi, koju brojku za prvu plaću očekujete, koliko ste sigurni da ćete se zaposliti i slično.

Iskustva studenata: "Oslobodite se strahova ili ograničenja koja vas sputavaju"

Prijave za ovogodišnji Career Boot Camp završavaju 21. lipnja, a ukoliko još uvijek razmišljate o tome trebate li se prijaviti, u nastavku vam donosimo iskustva prošlogodišnjih sudionika.

Studiranje kao moda - studiranje i ostale tlake...

Sveučilišta su puna nemotiviranih studenata koji na visoko obrazovanje gledaju kao na još jednu petogodišnju srednju školu.

Konferencija „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.