LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
Hrvatski za svaku upotrebu (6)

O popularizaciji književnosti i jezika na društvenim mrežama na FFOS-u govore osnivačice @HJzasve

Barbara Tolić i Željka Jeličanin godinama vode projekt popularizacije hrvatskog jezika i književnosti, Hrvatski jezik za sve, a sada njihova iskustva imaju prilike čuti i osječki studenti.

Priprema za državnu maturu može biti zabavna: zaigrajte kviz!

Na blogu Književne kritičarije svakog utorka i subote možete pronaći nove kvizove iz hrvatskog jezika i književnosti s pitanjima kreiranima na temelju dosadašnjih ispita državne mature.

„Šteta je ne iskoristiti dane prilike jer svakog poslodavca zanima što znaš raditi, a ne koliki ti je prosjek ocjena”

Željka Jeličanin magistrirala je kroatistiku i pedagogiju, a tijekom studija bavila se različitim aktivnostima koje su je dovele do toga da postane lektorica na poznatom hrvatskom portalu. U našoj seriji članaka „Razgovarajmo o karijeri” otkriva o kojim je projektima riječ i kako su oni utjecali na razvoj njezine karijere.

„Umjetnost je univerzalan jezik, a društvene mu mreže mogu pomoći da se proširi”

Barbara Tolić, administratorica stranice Hrvatski za svaku upotrebu, otkrila nam je što je zajedničko književnosti i društvenim mrežama i koja je tajna uspjeha zajednice koja se okupila na Facebooku i Instagramu kako bi dijelila ljubav prema jeziku i knjigama.

Studentice kroatistike pokrenule Facebook stranicu o jeziku i književnosti; danas broji više od četiri tisuće pratitelja

Dvije studentice, u početku obične zaljubljenice u kroatistiku, danas su administratorice popularne Facebook stranice, pišu svoj blog, a od nedavno se nalaze i na Instagramu. Najveća su im motivacija i ljubav upravo hrvatski jezik i književnost, koje promiču na zanimljiv i mladima pristupačan način.

Stjecanje iskustva na faksu lijek je za nezaposlenost

Kako se boriti protiv nezaposlenosti pokazuje primjer dviju studentica koje su na vrijeme shvatile da je uz učenje potrebno uložiti dodatne napore kako bi uspjele u poslovnom smislu.