LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
EFOS (43)

Obljetničko izdanje „Kreativne riznice” Ekonomskog fakulteta u Osijeku

„Rizničarskom kreativnosti” proslavlja se deset godina populariziranja kreativne industrije i kreativne ekonomije.

Prvi EFOS Business Forum objedinjuje ključne vrijednosti održivosti i inovacija

Susretu se mogu pridružiti svi studenti, profesori, stručnjaci iz prakse te svi zainteresirani, i tako doprinijeti dijalogu o ključnim pitanjima održivosti u hrvatskom gospodarstvu.

​​​​​​​Bivši studenti EFOS-a podijelili priče o svojim poslovnim počecima na panelu „Što nakon EFOS-a? Iskustva iz prve ruke!“

Važan uvid za studente koje očekuje prvi korak u poslovni svijet.

EFOS i Žito grupa potpisali Sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji

Dugogodišnja suradnja ovim sporazumom postala je još čvršća, a donosi i dobre vijesti za studente – modernizaciju studijskih programa, iskustvo preko stručne prakse i slično.

HANFA izabrala najbolje znanstvene i stručne studentske radove: dodijeljena su priznanja i novčane nagrade

Uspjehom svog studenta posebno se pohvalio Ekonomski fakultet u Osijeku.

Milenijsko natjecanje na EFOS-u okupilo 560 sudionika iz pet zemalja, natjecali su se školarci i studenti

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održano je 4. međunarodno Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, čiji je cilj razvoj kritičkog načina razmišljanja, digitalnih vještina i inovacija. U organizaciji EFOS-a i Andizeta – Instituta za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, natjecanje je okupilo preko 560 sudionika iz osnovnih i srednjih škola te fakulteta iz čak pet različitih zemalja koji su došli predstaviti svoja idejna rješenja za natjecateljske teme povezane s kulturnom baštinom, kao što su glagoljica kao kulturni identitet, vodik kao goriva budućnost, mitologija u novom mileniju te put svile.

U Osijeku se organizira studentski forum sa Zoranom Šprajcom!

Na Forumu je cilj dijeljenje iskustva ljudi uspješnih u svojim područjima, a ove godine gost je poznati TV urednik i voditelj.

Kako biti pristojan na fakultetu: u videu objašnjen akademski bonton

Profesorica Jasna Horvat objasnila je da je bonton napravljen u svrhu povezivanja studenata i profesora, ali i radi prilagođavanja akademske tradicije 21. stoljeću.

Studenti okupljaju uspješne poduzetnice; prikazat će promjene koje su se dogodile u proteklih godinu dana

U panel-raspravi sudjeluju: Kristina Kurtaj (direktorica marketinga, Ghetaldus), Ines Jurković (direktorica COBE Osijek), Marina Jerant (vlasnica modne kuće Lukabu) i izv. prof. dr. sc. Josipa Mijoč (Andizet).

MAMArketing: Karijera ili obitelj, ili oboje – odgovaraju Nevena Rendeli Vejzović, Mia Biberović i druge stručnjakinje

– Odlučili smo pokušati saznati odgovore na pitanja kao što su zašto se žene na intervjuima za posao pita imaju li obitelj, zašto ih se pita tko im čuva djecu dok one rade te ono najvažnije – zašto se to ne pita muškarce? – ističu organizatori.