LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
ODRŽIVOST KAO TEMA

L'Oréal za budućnost: pioniri industrije ljepote na LEAP Summitu 2023.

"L'Oréal za budućnost" je program cjelokupne transformacije poslovanja koji se temelji na znanstvenim spoznajama o zaštiti planetarnih granica te obuhvaća unutarnju transformaciju kompanije, uključujući proizvodne procese, lanac nabave i ulaganja u inovacije. Također, fokus je usmjeren na preobrazbu poslovnog eko-sustava kroz podršku dobavljačima, kupcima i potrošačima da se uključe u održivo poslovanje.

"L'Oréal za budućnost" je program cjelokupne transformacije poslovanja koji se temelji na znanstvenim spoznajama o zaštiti planetarnih granica te obuhvaća unutarnju transformaciju kompanije, uključujući proizvodne procese, lanac nabave i ulaganja u inovacije. Također, fokus je usmjeren na preobrazbu poslovnog eko-sustava kroz podršku dobavljačima, kupcima i potrošačima da se uključe u održivo poslovanje.

L'Oréal, svjetski lider u industriji ljepote, nedavno je predstavio svoj program održivosti "L'Oréal za budućnost" na prestižnoj konferenciji LEAP Summit, na Zagrebačkom Velesajmu. Ovaj program predstavlja korak naprijed u njihovoj dugogodišnjoj posvećenosti odgovornom i održivom poslovanju te postavlja nove standarde u industriji ljepote.

LEAP Summit je vodeća konferencija koja okuplja stručnjake iz različitih industrija kako bi podijelili svoja znanja, iskustva i ideje o inovacijama, tehnologiji i održivom poslovanju. Darko Suljičić, stručnjak za korporativno komuniciranje, predstavio je L'Oréalove ciljeve, inicijative i postignuća u području održivosti na Green pozornici LEAP konferencije.

FOTO: LEAP Summit, press

"L'Oréal za budućnost" je program cjelokupne transformacije poslovanja koji se temelji na znanstvenim spoznajama o zaštiti planetarnih granica. Ovaj program obuhvaća unutarnju transformaciju kompanije, uključujući proizvodne procese, lanac nabave i ulaganja u inovacije. Također, fokus je usmjeren na preobrazbu poslovnog eko-sustava kroz podršku dobavljačima, kupcima i potrošačima da se uključe u održivo poslovanje.

Jedna od ključnih tema koju je L'Oréal istaknuo na LEAP Summitu je važnost industrije ljepote u preuzimanju vodeće uloge u pokretanju inicijativa za održivost. Industrija ljepote ima veliki utjecaj na milijune ljudi diljem svijeta i time ima veliku odgovornost da pozitivno doprinosi društvenim i ekološkim promjenama. L'Oréal se ističe kao primjer u kreiranju proizvoda koji poštuju različitost, pružaju inovacije, sigurnost i kvalitetu te promiču održive prakse poput integracije djelotvornog sustava korištenja vode i recikliranja materijala.

L'Oréal prepoznaje svoj najveći utjecaj na klimu, vodu, bioraznolikost i prirodna bogatstva te poduzima konkretne korake za odgovorno upravljanje tim područjima. U regiji Adria-Balkan, kompanija je već ostvarila značajan napredak u smanjenju emisija CO2 povezanih s transportom proizvoda za -23% u odnosu na 2016. godinu. Također, pokrenuli su mnoge projekte i inicijative kako bi osnažili svoj poslovni eko-sustav. Jedna od njih je i edukacijska platforma beauty4thefuture.hr putem koje potrošači mogu saznati koji materijali koji se koriste u kozmetici mogu reciklirati i kako pravilno sortirati prazno pakiranje kozmetičkih proizvoda te tako pridonijeti kružnom gospodarstvu. Također, u Zagrebu su krenuli s inicijativom dostave njihovih proizvoda u frizerske salone u centru grada putem teretnog bicikla, čime se smanjuje emisija CO2 ali i izbjegava stvaranje gužvi na prometnicama. Posvećeni su i stvaranju pozitivnih društvenih promjena te u suradnji s raznim udrugama nastoje ženama u ranjivim situacijama omogućiti djelotvornu podršku i integraciju u društvo. Trenutačno u regiji djeluje 10 udruga koje su dobile podršku globalnog L'Oréalovog fonda za žene čime su dodatno pojačali posvećenost osnaživanju žena. U regiji već 17 godina u Hrvatskoj i Sloveniji, a 13 godina u Srbiji i Bugarskoj, u suradnji s UNESCOm organiziraju program stipendiranja „Za žene u znanosti“.

Međutim, i industrija ljepote se suočava s izazovima u implementaciji održivih praksi. Jedan od ključnih izazova je mijenjanje navika svih nas i osvještavanje da trebamo mijenjati one navike koje su dovele do nepredvidljivih klimatskih promjena. Suradnja i dijeljenje znanja igraju ključnu ulogu u prevladavanju ovih izazova. Konferencije poput LEAP Summita omogućuju stručnjacima iz različitih industrija da razmijene znanje, prate inovacije i trendove budućnosti. To je prilika za umrežavanje s drugim kompanijama, start-upovima i pojedincima koji nude nove ideje za održivu transformaciju poslovanja.

Kao stručnjak za korporativno komuniciranje u L'Oréalu i govornik na LEAP Summitu, poručio bih studentima koji su strastveni oko održivosti i žele napraviti razliku u svom okruženju da iskoriste događaje poput LEAP Summita za osobni i profesionalni razvoj. Ova konferencija pruža priliku za stjecanje uvida u različite teme, upoznavanje stručnjaka, umrežavanje i razmjenu ideja, poručio je Darko.

L'Oréal kao predvodnik održivosti u industriji ljepote postavlja standarde i pokazuje kako se održivost može integrirati u poslovni model. Njihov program "L'Oréal za budućnost" inspirira druge sektore da slijede isti primjer i zajedno stvaraju pozitivne promjene za našu planetu i buduće generacije.

 

FOTO: LEAP SUMMIT, PRESS