LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Svi glazbeni putevi vode do nas

Hrvatska sve posjećenija festivalska destinacija!

Hrvatska je u 2013. godini bila prvi izbor kako svjetskih, tako i britanskih posjetitelja glazbenih festivala, pokazalo je istraživanje britanskog portala Festicket.

Hrvatska je u 2013. godini bila prvi izbor kako svjetskih, tako i britanskih posjetitelja glazbenih festivala, pokazalo je istraživanje britanskog portala Festicket.

Britanski portal Festicket, najveća europska platforma glazbenih festivala, krajem prošle godine proveo je istraživanje o navikama kako britanskih, tako i svjetskih posjetitelja glazbenih festivala, a rezultati su za nas i više nego zadovoljavajući: čak 22% svjetskih i 21% britanskih posjetitelja glazbenih festivala u 2013. uputilo se upravo na jedan od mnogih hrvatskih festivala.

Na drugom mjestu našla se Njemačka, dok su na trećemu Češka za svjetske te Nizozemska za britanske ispitanike.

Istraživanje provedeno na preko 2700 korisnika portala, od kojih je 84% između 18 i 34 godine, otkrilo je neke vrlo zanimljive podatke: 27% ispitanika posjetilo je dva, a njih 12% čak tri glazbena festivala u protekloj godini, dok preko 60% anketiranih svoj posjet festivalu smatra i godišnjim odmorom te produžuje boravak u zemlji festivala i nakon njegova završetka.

Vrlo je zanimljiv i podatak kako 95% posjetitelja glazbenih festivala u 2014. godini želi mogućnost kupovanja paketa koji uključuje prijevoz, smještaj i kartu, a prosječna količina novca koji su spremni potrošiti na svom putovanju iznosi oko 620 funti za svjetske, odnosno 580 za britanske festivalce.

Festicket u svojoj ponudi ima preko 200 svjetskih glazbenih festivala i preko 200 tisuća registriranih korisnika, s više od 400 tisuća posjeta stranici svaki mjesec. Trenutno od hrvatskih festivala u ponudi imaju splitski Ultra Europe, rovinjski Unknown, te Spring Break, Hideout, Barrakud i Sonus, koji se održavaju u Novalji na Pagu, a uskoro će u prodaju doći i karte za Soundwave, SuncéBeat i Fresh Island festivale.

Ostale zanimljive podatke ovoga istraživanja možete pogledati u infografici Festicketa.

FOTO: STEFANO COVRE/FLICKR