LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
ZA SVE STUDENTE

Prijave za LUMEN Business su otvorene

Lumen Business natjecanje idealna je prilika za sve studente/ice koji imaju želju primijeniti naučena teorijska znanja u praksi te ostvariti brojne pogodnosti koje će ih približiti poslovnom svijetu.

Lumen Business natjecanje idealna je prilika za sve studente/ice koji imaju želju primijeniti naučena teorijska znanja u praksi te ostvariti brojne pogodnosti koje će ih približiti poslovnom svijetu.

LUMEN Business, prethodno zvan Case Study Competition, jedno je od četiri područja LUMEN natjecanja. LUMEN Business natjecanje namijenjeno je studentima/icama u rješavanju poslovnih slučajeva u Hrvatskoj i regiji. Cilj natjecanja je ostvarivanje suradnje između proaktivnih studenata/ica i poduzeća, a prijave za natjecanje  započinju  od 20. 1. 2023i traju sve do 31. 1. 2023. 

Prijaviti se možete putem linka.

Prednosti LUMEN Business natjecanja

Proces izrade poslovnih rješenja traje tri mjeseca, a natjecatelji/ice će kroz tijek natjecanja imati mogućnost sudjelovanja na:

radionici koju će održati jedno od partnerskih poduzeća za sve natjecatelje/ice bez obzira čiji slučaj rješavaju

- jednim konzultacijama s partnerima čiji case rješavaju

- jednim konzultacijama s mentorima odnosno profesorima stručnim za područje njihovog casea

Koristeći vlastitu kreativnost i znanje studenti/ice dobivaju priliku osvojiti i razne novčane nagrade: 

1. mjesto: 1.350 eura

2. mjesto: 800 eura

3. mjesto: 550 eura

Partnerska poduzeća 

Partneri ovogodišnjeg LUMEN Business natjecanja su GDi, L’Oréal, PBZ i KPMG (više informacija o partnerima imati ćete priliku saznati u nadolazećim blogovima). Lumen Business natjecanje funkcionira tako da svako poduzeće zadaje jedan poslovni slučaj, odnosno case, a studenti u timovima koji čine od dva do četiri člana rješavaju odabrani slučaj. 

GDi case

Kategorija poslovnog slučaja: Marketing, razvoj produkta, prodaja

Naziv poslovnog slučaja: GDi Ensemble Fleet 2.0: Slijedeća generacija upravljanja flotom vozila

Opis teme poslovnog slučaja: GDi Ensemble Fleet je IT rješenje koje se sastoji od softvera i hardvera (fizičkog uređaja koji se ugrađuje u vozilo) i potrebno ga je odvesti korak dalje – u GDi Ensemble Fleet 2.0. U rješavanju ovog slučaja od natjecateljskih timova se očekuje analiza predloženih opcija koje bi se mogle provesti kako bi se sustav poboljšao ili nadogradio, ili pak prijedlog i razrada inovativne vlastite opcije unaprjeđenja sustava. Zadatak uključuje izradu poslovnog plana za novu varijantu rješenja GDi Ensemble Fleet; prijedlog unaprijeđenog proizvoda; financijskog plana; te marketinškog plana.

L’Oréal case

Kategorija poslovnog slučaja: Digitalni marketing / Online / eCommerce

Naziv poslovnog slučaja: „Redken B2C Online: GO-TO-ADRIA Market“

Opis teme poslovnog slučaja: Cilj ove studije slučaja je osmisliti B2C go-to-market strategiju kroz online partnera za REDKEN, profesionalni brand za bojenje i njegu kose. Prvi korak je analiza tržišta i ciljane skupine kako bi se strategija osmislila što kvalitetnije. Na temelju inicijalne analize potrebno je pripremiti finalni aktivacijski plan. Uz određenu svrhu i cilj projekta, potrebno je uključiti 360 komunikacijsku strategijom → vizualno rješenje i ključne poruke, odabir komunikacijskih kanala, oglašavanje etc., prijedlog online strateškog partnera, način prezentacije i aktivacije na online partnerskoj platformi i financijski plan. 

PBZ case

Kategorija poslovnog slučaja: Financije

Naziv poslovnog slučaja: ESG proizvodi i inicijative za fizičke osobe

Opis teme poslovnog slučaja: Prijelaz na niskougljično gospodarstvo i održivi razvoj zahtijeva ozbiljnu transformaciju ponašanja u svim sektorima, pa je PBZ banka već započela s implementacijom ESG okvira u svakodnevno poslovanje. Zadatak za natjecatelje bio bi ponuditi cjelovito rješenje: Razvoj ESG proizvoda / usluge / inicijative. To uključuje definiranje proizvoda ili usluge, inicijative za klijente fizičke osobe (građane), izradu marketinškog plana, istraživanje tržišta, promociju proizvoda, usluge i inicijative, te prijedlog kreativnog rješenja komunikacije (vizual, poruka,slogan,headline, ton of voice komunikacije i sl.)

Završnica natjecanja

Natjecatelji/ice svoja rješenje predaju u pisanom obliku početkom svibnja, a svako poduzeće odabire pet finalista/ica koji su predali najbolja rješenja. Ti finalisti/ice pripremaju prezentacije svojeg poslovnog rješenja i prezentiraju ih pred poduzećem. Na temelju prezentacija svako poduzeće bira top tri tima koji osvajaju novčane nagradu. Proglašavanje pobjednika/ice održat će se na završnici 3. lipnja. Na tom događaju pobjednički tim svakog poduzeća prezentira pred svima svoje poslovno rješenje.

Lumen Business natjecanje idealna je prilika za sve studente/ice koji imaju želju primijeniti naučena teorijska znanja u praksi te ostvariti brojne pogodnosti koje će ih približiti poslovnom svijetu.

Saznaj više

Za više informacija o LUMEN Business natjecanju kao i o samoj Udruzi, posjeti našu web stranicu. Također, prati nas i na društvenim mrežama - FacebookInstagram LinkedIn, na kojima smo ti dostupni za sva pitanja u vezi natjecanja kao i svega ostalog. Svaku novost koju eSTUDENT objavljuje možeš primati pretplatom na naš newsletter.