Nesuglasice između fakulteta
Profesori Filozofskog fakulteta nezadovoljni novim studijem pedagogije na Fakultetu hrvatskih studija
Došlo je do blagih nesuglasica između Filozofskog fakulteta i Fakulteta hrvatskih studija zbog pokretanja novog studija pedagogije.
Došlo je do blagih nesuglasica između Filozofskog fakulteta i Fakulteta hrvatskih studija zbog pokretanja novog studija pedagogije.
Neven Jovanović, Vesna Vlahović Štetić i Marina Protrka obratili su se rektoru i Senatu Sveučilišta u Zagrebu, ali ovoga puta ne zbog drame na Filozofskom fakultetu, nego zbog novoga studija Odgojno-obrazovne znanosti na Fakultetu hrvatskih studija, piše Jutarnji list.
Iako vijest i nije tako nova, jer se o potencijalnom studiju pisalo još u prosincu, sporno je bilo stavljanje točke koja glasi Uvjetno prihvaćanje kriterija za upis na novi preddiplomski studij Odgojno-obrazovne znanosti na dnevni red jučerašnje sjednice. Prema onome što je pisao ovaj trojac, a što prenosi Jutarnji list, studij nije prošao nijednu od faza propisanih sustavom osiguranja kvalitete unutar Sveučilišta ili dobio akreditaciju i dopusnicu Agencije za znanost i visoko obrazovanje.
S Fakulteta hrvatskih studija ne slažu se s navodima profesora s Filozofskog fakulteta jer, kako kažu, nije riječ o nepostojećem programu nego o jednoglasno prihvaćenom na Fakultetskom vijeću. Dodali su i da nije riječ o paralelnom studiju pedagogije na istom Sveučilištu jer nemaju isti sadržaj, ali i da će novi studij pedagogije doprinijeti pozitivnim učincima konkurencije i razvoju struke.
Agencija za znanost i visoko obrazovanje potvrdila je za Jutarnji list da je riječ o sveučilišnom studiju te da nije zadužena za provođenje postupka inicijalne akreditacije, nego o osnivanju i izvođenju odlučuje Senat, čemu prethodi postupak internog vrednovanja na Sveučilištu.
Iako vijest i nije tako nova, jer se o potencijalnom studiju pisalo još u prosincu, sporno je bilo stavljanje točke koja glasi Uvjetno prihvaćanje kriterija za upis na novi preddiplomski studij Odgojno-obrazovne znanosti na dnevni red jučerašnje sjednice. Prema onome što je pisao ovaj trojac, a što prenosi Jutarnji list, studij nije prošao nijednu od faza propisanih sustavom osiguranja kvalitete unutar Sveučilišta ili dobio akreditaciju i dopusnicu Agencije za znanost i visoko obrazovanje.
S Fakulteta hrvatskih studija ne slažu se s navodima profesora s Filozofskog fakulteta jer, kako kažu, nije riječ o nepostojećem programu nego o jednoglasno prihvaćenom na Fakultetskom vijeću. Dodali su i da nije riječ o paralelnom studiju pedagogije na istom Sveučilištu jer nemaju isti sadržaj, ali i da će novi studij pedagogije doprinijeti pozitivnim učincima konkurencije i razvoju struke.
Agencija za znanost i visoko obrazovanje potvrdila je za Jutarnji list da je riječ o sveučilišnom studiju te da nije zadužena za provođenje postupka inicijalne akreditacije, nego o osnivanju i izvođenju odlučuje Senat, čemu prethodi postupak internog vrednovanja na Sveučilištu.
OZNAKE:
FOTO:
WIKIPEDIA