Svjetski uspjeh hrvatske poduzetnice

FOTO: Seksipilni i senzualni kupaći kostimi Martine Kuntić predstavljeni na Maldivima

Agjamal kolekcija ljeto 2017. poduzetnice Martine Kuntić
Pogledaj fotogaleriju
Agjamal kolekcija ljeto 2017. poduzetnice Martine Kuntić
Agjamal kolekcija ljeto 2017. poduzetnice Martine Kuntić
Agjamal kolekcija ljeto 2017. poduzetnice Martine Kuntić
Agjamal kolekcija ljeto 2017. poduzetnice Martine Kuntić
Agjamal kolekcija ljeto 2017. poduzetnice Martine Kuntić

+3

Nova kolekcija kupaćih beach party kostima Agjamal za 2017. godinu mlade poduzetnice Martine Kuntić posebno je pogodna za zabavne i noćne sadržaje na otvorenom.

Malo je hrvatskih poduzetnica koje do svoje tridesete godine uspiju pokoriti svijet, a upravo to ide za rukom vlasnici branda Agjamal – linije beach party kupaćih kostima, poduzetnici Martini Kuntić (29), magistri ekonomije iz Križevaca, vlasnici tvrtke Dimora d. o. o.

Njezina prošlogodišnja kolekcija TropicalGlow 2016/17. ručno rađenih, unikatnih i vrlo raskošnih beach party kupaćih kostima, na američkom je tržištu osvojila brojne tržišne simpatije, ali i privukla i pozornost američkih investitora te poznatih američkih fashionhuntera koji kupuju i/ili predlažu odjeću za velike zvijezde svjetske glazbene i glumačke scene. Među prvima njezine krpice zapazili su i fashion hunteri poznatih pjevačkica J.Lo i Beyonce, što je odlična uvertira u predstavljanje nove kolekcije kupaćih beach party kostima Agjamal za 2017.  

– Doista sam sretna što je moj rad izazvao takav interes, ali i dao mi poticaj globalno nastaviti promociju hrvatskog branda Agjamal koji sam kreirala. S tom namjerom spojiti sve što mogu s predznakom hrvatskog, ali povezujući to s globalnim tržišnim trendovima, angažirala sam kao promotoricu ovogodišnje kolekcije Sonju Kovač, poznatu blogericu, te Instagram influencericu. To je odličan spoj što naša zemlja može ponuditi kroz poduzetništvo, dizajn, društvene mreže i sadržaje na novim komunikacijskim tehnologijama, a s ciljem da promoviram kolekciju Agjamal kupaćih beach party kostima za ovu sezonu. – objasnila je mlada poduzetnica Martina Kuntić s početkom globalne promocije njezinog branda i ovogodišnje kolekcije.

Prva snimanja kolekcije za 2017., koja se još više odlikuje inovativnim kreacijama kupaćih kostima ukrašenih brojnim cirkonima, blještavim bojama i dezenima, bilo je na Maldivima, u nazočnosti Sonje Kovač. Nova kolekcija je jako seksipilna, senzualna, puna blještavila, te pogodna posebno za zabavne i noćne sadržaje na otvorenom prostoru.

– Volim modu, pratim modu, živim modu – kako onda da ne stanem u službu predivne kolekcije Agjamal koja oslikava i predstavlja sve ono što ja jesam i što želim biti – jedinstveno, inovativno, ženstveno, sa stilom, ali prije svega uporabljivo tj. nešto što kad kupiš – iznova nosiš i nosiš i kao da ne želiš izaći iz toga. Dodatni poticaj mi je bila i sama Martina Kuntić, mlada i poduzetna poslovna žena, koja ima viziju, te ju je pretočila u uspješan poslovni projekt, ne samo za Hrvatsku, nego i cijeli svijet. A kad nešto tako veliko dođe ih tako male države poput Hrvatske, to zaista zaslužuje svaku pohvalu i potporu. Zato brand Agjamal ima moju. – pojasnila je poznata blogerica i social media influencerica Sonja Kovač, svoju ulogu globalne promotorice hrvatskog branda Agjamal mlade poduzetnice Martine Kuntić.

Ovogodišnja kolekcija predstavljena je i u Milanu, među svjetski poznatim kreatorima, a nastavak tržišnih aktivnosti mlada poduzetnica Martina Kuntić, planira za nekoliko mjeseci u američkom Miamiju.

– Zahvaljujući mnogim kontaktima koje sam ostvarila za poslovnu suradnju preko bare, gdje već sada traže moje kupaće kostime, vjerujem da ću nastaviti s tim uspjehom i osigurati značajniji izvoz na američkog tržište. Promociji Agjamal kupaćih kostima u SAD-u svakako će mi pomoći i činjenica da su moje kupaće kostime ocijenili zanimljivima i fashion hutneri zvijezde poput J.Lo ili Beyonce. – ocijenila je Martina Kuntić.

Martina Kuntić pokrenula je vlastitu tvrtku prije nešto više od godinu i pol dana ponukana i ohrabrena pozitivnim komentarima na vlastite kreacije svečanih haljina koje je kreirala prvo za sebe, a zatim i za svoje prijatelje i rodbinu. Nakon bezuspješne potrage za poslom nakon što je diplomirala, ova samozatajna, ali vrlo kreativna poduzetnica odlučila je nezaposlenički status zamijeniti pokretanjem vlastite tvrtke. Samozapošljavanjem je otvorila vlastito radno mjesto u pravcu dizajniranja, prvo svečanih večernjih haljina, a zatim kupaćih kostima, te casual odjeće.  

Fotografije s predstavljanja kupaćih kostima na predivnim Maldivima možete pogledati u našoj fotogaleriji. Intervju s mladom i talentiranom poduzetnicom pročitajte na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

Ovaj se pas htio iskrasti u šetnju, ali je zapeo u ogradi

Nisu ni slutili da ih netko može snimiti

FOTO: Zabilježeni na Google Mapsu u krivom trenutku

Pogledajte 11 smiješnih, ali i pomalo čudnih situacija koje je uhvatila kamera Googlea.

Tehnološki park Zagreb

Savjetovanje razvojnih timova

Tehnološki park u potrazi za mentorima mladih „startup“ poduzetnika

Svi zainteresirani stručnjaci mogu se prijaviti za mentoriranje „startup“ poduzetnika u Tehnološkom parku Zagreb. Uloga je mentora pružati usluge savjetovanja razvojnim timovima i mladim „startup“ poduzetnicima.

Fuckup nights

"Stand up show"

Konferencija „Fackup nights“ ponovno liječi neuspjeh

Osim na uspjehe, Studio Smijeha i Propuh odlučili su započeti novu godinu s osvrtom na neuspjehe i propuste u radu u 2016.

1

Finale programa „Katalog poduzetničkih ideja”

Aplikacija za ulazak u virtualni svijet financija proglašena najboljom

U četvrtak 28. travnja na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković u Puli” održano je finale „Kataloga poduzetničkih ideja”. Pobjedu je odnio tim Ekonomske škole iz Pule.

Nikola Budiša

Nikola Budiša s portala Lovely Međimurje

„U poduzetništvu je potrebno biti mlad i nadobudan“

Mladi međimurski poduzetnik Nikola Budiša pokrenuo je vlastito poduzeće bez početnog kapitala. Ono što bi mnogi smatrali „ludošću“ pretvorilo se u uspješnu tvrtku iz koje se razvio još uspješniji brand Lovely Međimurje koji promovira sve ljepote i turističku ponudu Međimurske županije.